Samband?
Nä, inte alls! (Ett poäng till dig.)
Samband?
Polaren ska dra med sin gnälliga före detta till festivalen i år igen. >.< Måste fan hitta lite folk att dra med tillbaka och festa med så man slipper henne.
Det lär väl inte bli svårt på en festival?
Polaren ska dra med sin gnälliga före detta till festivalen i år igen. >.< Måste fan hitta lite folk att dra med tillbaka och festa med så man slipper henne.
Haha. Det är fan svårt att locka med sig folk till ett hus "i närheten" när man har mitt opålitliga utseende och lätt störda beteende.
Swedenrock?
Du kan ju alltid ragga lite på SH. Det flesta här vet redan att du är lätt störd.
Fan frågan e om man ska hugga en "jobba för biljetten" plats? Fan vädret har ju sugigt get när jag varigt där men e bra sugen.Jo män!
Jag är ju lite av en inventarie på den festivalen, så det ska dit och supas och viftas med håret igen.
Jo, men här känner jag mig rätt hemma.
Fan frågan e om man ska hugga en "jobba för biljetten" plats? Fan vädret har ju sugigt get när jag varigt där men e bra sugen.
Fan frågan e om man ska hugga en "jobba för biljetten" plats? Fan vädret har ju sugigt get när jag varigt där men e bra sugen.
Som gammal brister man i simultanförmågan, har jag märkt.
Borstade du tänderna med rakhyveln?
Själv är jag förbannad för att jag lyckades få lilltjejen (11 månader gammal) att somna, somnade själv, sen vaknar hon, väcker mig för att sedan somna om igen. Så nu sitter jag här när jag borde få min förmiddagslur.
Rakhyvel är det en sorts rubank?
Det är den tandborsten som tandköttet blöder mycket av...
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|