Idag är jag förbannad därför att...

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Polaren ska dra med sin gnälliga före detta till festivalen i år igen. >.< Måste fan hitta lite folk att dra med tillbaka och festa med så man slipper henne.

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Last edited:

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Jo män!
Jag är ju lite av en inventarie på den festivalen, så det ska dit och supas och viftas med håret igen. :yoparty

Jo, men här känner jag mig rätt hemma. ;)
Fan frågan e om man ska hugga en "jobba för biljetten" plats? Fan vädret har ju sugigt get när jag varigt där men e bra sugen.

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Fan frågan e om man ska hugga en "jobba för biljetten" plats? Fan vädret har ju sugigt get när jag varigt där men e bra sugen.

Tycker jag fan du ska göra, så bjuder jag på ett par bärs :yoparty :yoparty :yoparty

Idag är jag lite förbannad för att jag har ont i ryggen.

Hjälpt syrrans kille att klyva ved och skit, har skitont i ryggen nu, och inga smärtstillande hemma :näsblod

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj

Testa, de brukar ha dåligt med folk som ska jobba backstage. I år vet jag att det är riktigt dåligt med erfarna arbetare på artistservice.

Goxx

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2008
Hoj
MT-09 2020
För att basen på min arbetsplats är ett inkompetent jävla RÖVHÅL!

Han är bas men är aldrig på plats, beställer fel material beställer fel antal på sakerna för att han "kör lite på känn".
När han väl lyfter ett finger så gör han ca 25% av jobbet jävligt dåligt tex snett, och sen lämpar han över det på mig.
Skyller ifrån sig på mig, tex idag så sa han att JAG har sagt till honom att vi lämnat tillbaka ett passérkort när vi i själva verket igår diskuterade varför en annan kollega tagit med sig kortet till sin nya arbetsplats. Och sen när jag säger till honom att jag sa till honom igår att Johan hade tagit kortet så säger han NEJ!??
Fan vad arg jag är jävla fittidiot!
Jag hatar när folk säger att jag har gjort eller sagt något som jag HELT jävla uppenbarligen inte har!!!!!!!!!!!!!
Jobbet skulle va klart för två veckor sedan men ändå så jobbar han bara sina 7,5h och räknar med att jag ska va kvar varje kväll utan ersättning. Han tar varje tillfälle att dra från arbetsplatsen.

Så han kan fan glömma att jag gör mer än mina 7,5h om dagen också så får vi se hur det går med hans jävla rykte, fyfan vad jag bara skulle vilja ringa upp honom och spy i hans öra.

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Som gammal brister man i simultanförmågan, har jag märkt.:mad:

Borstade du tänderna med rakhyveln? :näsblod

Själv är jag förbannad för att jag lyckades få lilltjejen (11 månader gammal) att somna, somnade själv, sen vaknar hon, väcker mig för att sedan somna om igen. Så nu sitter jag här när jag borde få min förmiddagslur. :(

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Hoj
Yamaha Majesty 400
Borstade du tänderna med rakhyveln? :näsblod

Själv är jag förbannad för att jag lyckades få lilltjejen (11 månader gammal) att somna, somnade själv, sen vaknar hon, väcker mig för att sedan somna om igen. Så nu sitter jag här när jag borde få min förmiddagslur. :(

Rakhyvel :va är det en sorts rubank?

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Hoj
Yamaha Majesty 400
Det är den tandborsten som tandköttet blöder mycket av... :näsblod

En man med erfarenheter förstår jag.:D

Nej snarare härjande ungar, pannkaks-stekning, diskmaskinslagning och kunder i telefon som resulterar i ett underskott av ätbara pannkakor.:mad:

Fan vad jag hatar att bli gammal.

Sworen

Nybörjare
Gick med
17 Oct 2010
Hoj
2005 Kawasaki ZX-6R
Borde vara glad, men vara ledig och verkligen ha noll att göra är fanimig inte kul!
Ut med hojen är inte lockande heller, börjar regna vilken sekund som helst känns de som !! Och alla polare jobbar :(

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati