Idag är jag förbannad därför att...

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
Kejrå. Skicka hit dina ful(l)a kompisar så ska jag "umgås".:tuttar
:glömdet

Åhå, favoritsysselsättningen bland mina kompisar, att umgås.
Någon speciell typ du föredrar? Fula - vill lite mer, får inte så ofta? Fulla - håller lite längre? Som jag - vill både mycket och håller länge?

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Du har haft två inlägg med kort mellanrum där du beklagar din ålder. Hemligheten är att umgås med män som är yngre^^

Fel,fel,fel Yngre killar ska bort, för dom får henne att känna sig ÄLDRE

Jag ÅAS är ju så gammal att hon skulle börja smacka med tuggummit och fnittra som en fjortonåring.

R5+1

Guest
Åhå, favoritsysselsättningen bland mina kompisar, att umgås.
Någon speciell typ du föredrar? Fula - vill lite mer, får inte så ofta? Fulla - håller lite längre? Som jag - vill både mycket och håller länge?
Är du bara snyggare än den där fula kattstackarn så.:hihi

Jag ÅAS är ju så gammal att hon skulle börja smacka med tuggummit och fnittra som en fjortonåring.

Hahahaha!!! "Kom med farbror in i skogen ska du få tuggummi.":rofl:rofl

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Hoj

Kanske till en början, men sen verkligheten kommer ikapp med att konstant behöva gå upp om nätterna och kissa, "glömska" och små blå piller som "nästan alltid" fungerar.

Tro det eller ej, men oftast är jag mer välrakad. Om det gör mig snyggare låter jag motparten avgöra.

Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Hörni grabbar/gubbar, nu har ni raggat ganska friskt på tösabiten här utan att ens veta hur hon ser ut. Nu kanske det bara är jag, men jag föredrar att veta vad det är för valfläsk som faktiskt sitter där bakom tangentbordet innan jag lägger in charmoffensiven:gnissla Därmed inte sagt att r5+1 är valfläsk... Eller jo, det kanske jag säger. Åtminstone tills motsatsen bevisats:D Så, r5+1. Pics or you didn't happen?;)

Tro det eller ej, men oftast är jag mer välrakad. Om det gör mig snyggare låter jag motparten avgöra.

Det där är väl en hyfsat dagsaktuell bild tagen på dig en vårmorgon i maj?:va

Last edited:

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Hörni grabbar/gubbar, nu har ni raggat ganska friskt på tösabiten här utan att ens veta hur hon ser ut. Nu kanske det bara är jag, men jag föredrar att veta vad det är för valfläsk som faktiskt sitter där bakom tangentbordet innan jag lägger in charmoffensiven:gnissla Därmed inte sagt att r5+1 är valfläsk... Eller jo, det kanske jag säger. Åtminstone tills motsatsen bevisats:D Så, r5+1. Pics or you didn't happen?;)

Bah, så illa kan det väl ändå inte vara? :va

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Last edited:

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Varför säger jag alltid korkade saker som inte menar något illa, men som gör att de jag tycker om blir ledsna :huvet

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Varför säger jag alltid korkade saker som inte menar något illa, men som gör att de jag tycker om blir ledsna :huvet

Be om ursäkt och förklara att du inte menade vad det lät som?:va

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Säsong "turistwannabetågpendlare" har börjat...
(personer som sällan åker tåg o som inte har en susning om vissa "oskrivna regler" som att kl 6 på morgonen, o speciellt en måndag, så kniper man käft ..o speciellt i en "tyst/mobilfrivagn)

Invasion tjatterkackelackor=dags att rota fram de bästa hörselpropparna

Last edited:

Ivil

In BP we trust.
Gick med
8 Dec 2005
Hoj
-
Jefla tandlagning som har släppt. Känns som om man kan gömma en mindre personbil i kratern som bildats.
Nu ska man till Folktandvården och ställa sig i kö med mössan i hand och tigga till sig en tid.
Man blir förbannad.

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Jefla tandlagning som har släppt. Känns som om man kan gömma en mindre personbil i kratern som bildats.
Nu ska man till Folktandvården och ställa sig i kö med mössan i hand och tigga till sig en tid.
Man blir förbannad.

Det där köandet är anledningen till att jag går till privattandläkare. Hittills får man alltid komma in dagen efter och få en trasig lösning fixad. Duktiga har de varit hittills med, och trevliga. Sedan kostar det ju iofs lite mer för nöjet att ligga på rygg och gapa som ett mongo.

Last edited:

Blanco

Glad påsk!
Gick med
4 Oct 2004
Hoj
Bmw gs 1200 Adv.
gillar inte att bli pippad av livsmedelsindustrin... Ett par ex...
Godmorgon juicen jag köpt i 2-liters förpackning har plötsligt blivit 1.75 liters förpackning. när förpackningar görs större så står det minsann skyltat så det inte går att missa... Men blir dom mindre så står det inte ett skit så klart...

En annan är ett paket flingor jag köpte som skulle vara med goda rorkade jordgubbsbitar i... Men hur många jordgubbsbitar är det i egentligen! Man blir ju lack! :mad:

Någon mer som har något att påpeka om livsmedelsindustrin?

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
Någon mer som har något att påpeka om livsmedelsindustrin?

Nog för att det är nyttigt med sallad och att man kan skönja en viktnedgång ifall större delen av kosten byts ut mot sallad, men tyskarna ska alltid ta det ett steg för långt.

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Jag inte var tillräckligt smart o stannade kvar på Gotland för lite semester när jag ändå var där i helgen och ska tillbaka nu på torsdag.. Va fan var jag tvungen att åka emellan för.. :morr

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati