Idag är jag förbannad därför att...

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Varför ska man vara en sån jävla toffel för!? :huvet

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Säsong "turistwannabetågpendlare" har börjat...
(personer som sällan åker tåg o som inte har en susning om vissa "oskrivna regler" som att kl 6 på morgonen, o speciellt en måndag, så kniper man käft ..o speciellt i en "tyst/mobilfrivagn)

Invasion tjatterkackelackor=dags att rota fram de bästa hörselpropparna

Åk förstaklass.
Aldrig varit med om annat oväsen än någon som ligger och snarkar i förstaklassen på morgonen i xtvitusen

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Åk förstaklass.Aldrig varit med om annat oväsen än någon som ligger och snarkar i förstaklassen på morgonen i xtvitusen

För att det inte går ngt x2000 från Skövde till Göteborg kl 6 på morgonen! :huvet

o även om det hade gjort det så...

Bet 1445 för att åka 30 dagar i västra Götaland me tåg, buss, spårvagn o färja... Sj biljett för bara! tåg me 1a klass kostar 3500 kr/mån o första klass på dubbeldäckarna jag åker ger inget! extra för pengarna; ingen tidning, kaffe eller mer benutrymme så det e som att kasta pengarna i sjön. Har åkt först klass hem med X2000 ibland o visst är det tystare :) men jag e dock ganska van vid att ha oljud i öronen (bokstavligen på jobbet) men imorse va det dock ovanligt tjattriga, brukar som regel vara knäpptyst.. även i 2klass ;)

Last edited:

R5+1

Guest
Hörni grabbar/gubbar, nu har ni raggat ganska friskt på tösabiten här utan att ens veta hur hon ser ut. Nu kanske det bara är jag, men jag föredrar att veta vad det är för valfläsk som faktiskt sitter där bakom tangentbordet innan jag lägger in charmoffensiven:gnissla Därmed inte sagt att r5+1 är valfläsk... Eller jo, det kanske jag säger. Åtminstone tills motsatsen bevisats:D Så, r5+1. Pics or you didn't happen?;)

Egentligen heter jag Göran och bor på en gård i Sörmland. Men jag vill va anonym.

:D

Finns ju fasen bilder i mitt Garage. Tagna sådär lite på avstånd så ni inte ska se hur jag eg ser ut.:tungan

Edvinsjolund

Ärkemongo
Gick med
9 Jul 2007
Hoj
Ktm 950 Adventure. Apollo 63z -52, Suzuki Dr 600 -87
Magura bygger dålig slavcylindrar och föregående ägare slarvat med oljebyten!!

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Egentligen heter jag Göran och bor på en gård i Sörmland. Men jag vill va anonym.

:D

Finns ju fasen bilder i mitt Garage. Tagna sådär lite på avstånd så ni inte ska se hur jag eg ser ut.:tungan

I knew it!:mad:

Det är ju prexis det jag menar, hur misstänkt är liksom typ inte det?:va :7peta

Edit: Du har dock världens fetaste gräsklippare!:yoparty :banana

Last edited:

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe

Vad fan har du åldersnoja för? Du ser fan inte gammal ut på de bilderna.

Men tuff gräsklippare. :) Det var omnämnandet om den som fick in mig till att börja med, hah.

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Hoj
Yamaha Majesty 400
Vad fan har du åldersnoja för? Du ser fan inte gammal ut på de bilderna.

Men tuff gräsklippare. :) Det var omnämnandet om den som fick in mig till att börja med, hah.

Såg du inte hur gammal klippare var? bilderna kan ju vara 15år ju.:D

Men :tummenupp på klipparen, var har jag sett den förut?

Blanco

Glad påsk!
Gick med
4 Oct 2004
Hoj
Bmw gs 1200 Adv.
Min fjärrkontroll och digitalbox kommer inte överens... Det enda som funkar är on/off-knappen. Man ser att boxen tar emot signal när jag trycker på andra knappar, men det händer inget! Suger att inte kunna byta kanal... :mad:

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Hoj
Yamaha Majesty 400
Min fjärrkontroll och digitalbox kommer inte överens... Det enda som funkar är on/off-knappen. Man ser att boxen tar emot signal när jag trycker på andra knappar, men det händer inget! Suger att inte kunna byta kanal... :mad:

Polsk reset, sen är den igång igen :tummenupp

engström1

Autosolemio
Gick med
16 Sep 2010
Hoj
Zündapp Bella R154-58,R205-62,CB500-71,CB500-72,XL650V-87/05,El-Minimoto. Sålda RS125, 2*XC125, 2*XL125S, SCV100, CB400N, RD350LC, XV535, TT600, XJ600S, 2*XL600V, VL1700, CBR600,RG125F-92,SS City Hopper 70cc
Måste ha del 13!
31-9473.jpg

99:- på Clas Ohlson.
Sedan behöver du rigga en liten diodficklampa så att
du får belyst display.

Klart för besiktning!

(om det nu var det du skulle göra. :va )

/e

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...