Säsong "turistwannabetågpendlare" har börjat...
(personer som sällan åker tåg o som inte har en susning om vissa "oskrivna regler" som att kl 6 på morgonen, o speciellt en måndag, så kniper man käft ..o speciellt i en "tyst/mobilfrivagn)
Invasion tjatterkackelackor=dags att rota fram de bästa hörselpropparna
Åk förstaklass.Aldrig varit med om annat oväsen än någon som ligger och snarkar i förstaklassen på morgonen i xtvitusen
Hörni grabbar/gubbar, nu har ni raggat ganska friskt på tösabiten här utan att ens veta hur hon ser ut. Nu kanske det bara är jag, men jag föredrar att veta vad det är för valfläsk som faktiskt sitter där bakom tangentbordet innan jag lägger in charmoffensivenDärmed inte sagt att r5+1 är valfläsk... Eller jo, det kanske jag säger. Åtminstone tills motsatsen bevisats
Så, r5+1. Pics or you didn't happen?
![]()
Egentligen heter jag Göran och bor på en gård i Sörmland. Men jag vill va anonym.
Finns ju fasen bilder i mitt Garage. Tagna sådär lite på avstånd så ni inte ska se hur jag eg ser ut.![]()
Finns ju fasen bilder i mitt Garage. Tagna sådär lite på avstånd så ni inte ska se hur jag eg ser ut.![]()
Vad fan har du åldersnoja för? Du ser fan inte gammal ut på de bilderna.
Vad fan har du åldersnoja för? Du ser fan inte gammal ut på de bilderna.
Men tuff gräsklippare.Det var omnämnandet om den som fick in mig till att börja med, hah.
Såg du inte hur gammal klippare var? bilderna kan ju vara 15år ju.
Menpå klipparen, var har jag sett den förut?
Min fjärrkontroll och digitalbox kommer inte överens... Det enda som funkar är on/off-knappen. Man ser att boxen tar emot signal när jag trycker på andra knappar, men det händer inget! Suger att inte kunna byta kanal...![]()
Polsk reset, sen är den igång igen![]()
Måste ha del 13!
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |