Idag är jag förbannad därför att...

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Fitt-Barcelona, istället för att ge mig gröna lappar i fickan så fick jag nöja mig med insatsen tilbaka efter ett turligt livebet i sista sekund :mad:
Van Der Sar, årets sämsta målvakt? Kul att avsluta sin karriär med en så dålig insats :(

Satanja

www.facebook.com/rockphotographersatanja
Gick med
8 Jul 2009
Hoj
Moneyeater (R6)
TOKSNE!!! När jag skulle köra till jobb för en timme sen så hade ytterligare en bil (andra på kort tid) parkerat för in/utvägen till vår parkering så ingen kom varken ut eller in. Jag ringde snuten och fick sen köra över gräsmattan för att komma ut. Åkte ner i stan & jobbade. När jag kommer tillbaks till min bil så sitter där en fet böteslapp på 700:- utfärdat av polisen...!!! SÅ DET ÄR OK ATT BÖTA MIG MEN INTE FOLK SOM BLOCKERAR EN BRANDVÄG?! SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!! JÄVLA SNUTÄCKEL!!!!

E.Bulén

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Jul 2008
Hoj
brittisk trepip
TOKSNE!!! När jag skulle köra till jobb för en timme sen så hade ytterligare en bil (andra på kort tid) parkerat för in/utvägen till vår parkering så ingen kom varken ut eller in. Jag ringde snuten och fick sen köra över gräsmattan för att komma ut. Åkte ner i stan & jobbade. När jag kommer tillbaks till min bil så sitter där en fet böteslapp på 700:- utfärdat av polisen...!!! SÅ DET ÄR OK ATT BÖTA MIG MEN INTE FOLK SOM BLOCKERAR EN BRANDVÄG?! SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!! JÄVLA SNUTÄCKEL!!!!

i skåne är allt bakofram.

Jag är sne för att jag har en rosa bil och det vägrar sluta regna så jag kan måla om den:mad:

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
På att man tvunget måste hem till päronen för att det är mors dag, och när man väl kommer hit blir man ändå överöst med en massa sura miner, innan man ens hinner säga hej... Lönt att ni tjatar hit mig då.. Låt mig vara hemma...

CPMS

Medlem med medel-lem
Gick med
23 Jan 2005
Hoj
Kawasaki GPZ900R -88, KTM 950 SM -08
Ähhh.... det är bara att "glömma bort" några av deras födelsedagar så sjunker förväntningarna så lågt att dom blir glada för ett telefonsamtal. :)

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Ähhh.... det är bara att "glömma bort" några av deras födelsedagar så sjunker förväntningarna så lågt att dom blir glada för ett telefonsamtal. :)

Ja, man kanske skulle göra så, för just nu ligger deras uppskattning på minus. Ångrar att jag åkte hit.

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Ja, man kanske skulle göra så, för just nu ligger deras uppskattning på minus. Ångrar att jag åkte hit.

Berätta att du träffat en ny karl...från Iran, och att du tänker konvertera till Islam och flytta till hans hemland. Och att du är gravid.
Driv det länge innan du berättar att det kan bli sanning om de inte skärper till sig.

OnT: Själv är jag förbannad för att min son åt upp sitt sista Kinderägg imorse innan jag vaknade och insåg att han skulle prova att göra egna kinderägg. Han hämtade följande ingredienser ur kylskåpet:
1 sexpack ägg.
1 flaska chokladsås
1 flaska lakritssås
1 flaska jordgubbssås
1 stort paket köttbuljong
1 stort paket grönsaksbuljong
1 stort paket fiskbuljong
och blandade alltihop fint och prydligt i den tomma kinderäggförpackningen(3-pack) på rumsbordet. Tyvärr missade han med 2 ägg som knäcktes ner i vardagsrumsmattan.

Det kunde iofs ha varit värre.

Last edited:

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Berätta att du träffat en ny karl...från Iran, och att du tänker konvertera till Islam och flytta till hans hemland. Och att du är gravid.
Driv det länge innan du berättar att det kan bli sanning om de inte skärper till sig.

Tyvärr missade han med 2 ägg som knäcktes ner i vardagsrumsmattan.

Det kunde iofs ha varit värre.

Ett jäkligt bra alternativ, faktiskt.

Nä, men det var ju mest gulligt! Det var ju trots allt en seriös idé från hans sida!

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Jag är lite sur för att ingen, absolut _ingen_ vill köpa min motorcyckel. Har haft annons ute nu en par-tre veckor och inte ett samtal! :5sure

Finns det ingen tillväxt på motorcycklister alls? :va

Lagom

Lagom är bäst.
Gick med
2 Nov 2010
Hoj
Exc300+Superduke
Jag är lite sur för att ingen, absolut _ingen_ vill köpa min motorcyckel. Har haft annons ute nu en par-tre veckor och inte ett samtal! :5sure

Äldre kwackasakis är rätt svårsålda :/

Lagom

Lagom är bäst.
Gick med
2 Nov 2010
Hoj
Exc300+Superduke
Vägde du dom innan?

Jag e nog lite gammal, men vad betyder cockblockad? :confused:

Edit: Googlade så nu vet jag. Tough shit.:D

Jag kunde bära dom på varsin axel så jag var tvungen att fråga :D

Det här förbenade vädret knäcker mig också. Fortfarande januariblek :(

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Att åland är med i ekvationen kanske försvårar det hela, vad vet jag...

R5+1

Guest
Hade 2 st 50-kilosbrudar i sängen, så blev jag cockblockad :huvet

Jag fattade faktiskt begreppets innebörd, trots min ålder. Men jag blev nyfiken på detaljerna. Jag menar, var det innan tal om att du skulle få komma till med nån av dom/båda?
Var de lesbiska och du försökte krypa emellan?
Exakt vad/hur gjorde hon/de för att blocka din... cock?
Räckte det med att de bara sa typ "nä" så är det all heder åt dig!:tummenupp

//Också typ 50 kilo

Ziarro

Highway To Hell
Gick med
15 May 2009
Hoj
Kawasaki zx6r
Jag fattade faktiskt begreppets innebörd, trots min ålder. Men jag blev nyfiken på detaljerna. Jag menar, var det innan tal om att du skulle få komma till med nån av dom/båda?
Var de lesbiska och du försökte krypa emellan?
Exakt vad/hur gjorde hon/de för att blocka din... cock?
Räckte det med att de bara sa typ "nä" så är det all heder åt dig!:tummenupp

//Också typ 50 kilo

När man talar om en "cockblock" så är det vanligtvis en manlig kamrat som på ett eller annat vis stört hela akten. Typexempel är att en "bro" har det på gång med en brud varpå man lite diskret kan lägga frågan; "Blev du av med klamydian, eller?" Bara lagom högt så att bruden hör och då har man flyttat tillbaka sin "bro" ett par steg på väg fram mot målet att få kvinnan i säng. :tungan

Men jag undrar också mer exakt hur det gick till... :D

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol

Sätt ett pris. Räkna med att folk kommer jämföra med vad det kostar att ta hem en från UK, samma papperskarusell.

trots min ålder.

//Också typ 50 kilo

Du har haft två inlägg med kort mellanrum där du beklagar din ålder. Hemligheten är att umgås med män som är yngre^^

Last edited:
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...