Grannjävlar som varenda jävla helg ska ha fest och spela någon värdelös musik med mycket bas. BOOM BOOM BOOM BOOM BADOM BOOM BOOM BOOM BOOM. Hur i helvete kan dom ha fest varenda jävla helg?! Det är ju en jävla barnfamilj! Stackars jävla barn!
Jag ska ju upp klockan jävla 0300 för att jobba
Kom hem för 20 minuter sedan, slängde ungen i sängen och öppnade massa fönster och dörrar för att vädra ut och sänka innetemperaturen som är 28 grader och slog sedan på utsugsventilationen.
Då råkar det visst blåsa upp till storm på en sekund så alla dörrar och fönster måste stängas i ilfart och markisen vevas in innan den bryts loss och flyger iväg
Så nu sitter jag här i kallingarna och svettas som en gris trädd på pinne ovanför elden
Det har blåst lite här uppe också, bitvis fick man hugga sig fram efter E12
Jag såg det, inget dåligt oväder ni hade fått. Hoppas vi slipper skiten här nere bara, jag ska jobba vid en sommarstuga ute i skogen imorgon och jag vill inte ha en rotvälta i skallen
Åk tillbaka och slå ner honom direktFick ens inte hjälp att lyfta upp hojen så jag kunde åka hem. JÄVLA SADIST SVIN!
03:00 brukar jag knappt ha gått och lagt mig när jag normalt jobbar. Byta jobb?
Åk tillbaka och slå ner honom direkt
För att man när man sitter och äter finmiddag på altanen så kommer en snöskoter förbi och stör lugnet...
För att man när man sitter och äter finmiddag på altanen så kommer en snöskoter förbi och stör lugnet...
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|