Idag är jag förbannad därför att...

Kjelle

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Supersport(touring)
...därför att enda jävla dagen på länge som det är riktigt fint hojväder så sitter man inlåst på jobbet hela dygnet. :huvet

This sucks more than anything that has ever suck before.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Kom hem för 20 minuter sedan, slängde ungen i sängen och öppnade massa fönster och dörrar för att vädra ut och sänka innetemperaturen som är 28 grader och slog sedan på utsugsventilationen.
Då råkar det visst blåsa upp till storm på en sekund så alla dörrar och fönster måste stängas i ilfart och markisen vevas in innan den bryts loss och flyger iväg :mad:

Så nu sitter jag här i kallingarna och svettas som en gris trädd på pinne ovanför elden :(

zilog

Mr. Hardtechno
Gick med
13 Jan 2004
Hoj
RSV1103R -02 Magnesium, VW Polo 1.4 GTI -97
Grannjävlar som varenda jävla helg ska ha fest och spela någon värdelös musik med mycket bas. BOOM BOOM BOOM BOOM BADOM BOOM BOOM BOOM BOOM. Hur i helvete kan dom ha fest varenda jävla helg?! Det är ju en jävla barnfamilj! Stackars jävla barn! :mad:

Jag ska ju upp klockan jävla 0300 för att jobba :mad:

03:00 brukar jag knappt ha gått och lagt mig när jag normalt jobbar. Byta jobb?

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Kom hem för 20 minuter sedan, slängde ungen i sängen och öppnade massa fönster och dörrar för att vädra ut och sänka innetemperaturen som är 28 grader och slog sedan på utsugsventilationen.
Då råkar det visst blåsa upp till storm på en sekund så alla dörrar och fönster måste stängas i ilfart och markisen vevas in innan den bryts loss och flyger iväg :mad:

Så nu sitter jag här i kallingarna och svettas som en gris trädd på pinne ovanför elden :(

Det har blåst lite här uppe också, bitvis fick man hugga sig fram efter E12

blavikssjön.JPG

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Det har blåst lite här uppe också, bitvis fick man hugga sig fram efter E12

blavikssjön.JPG

Jag såg det, inget dåligt oväder ni hade fått. Hoppas vi slipper skiten här nere bara, jag ska jobba vid en sommarstuga ute i skogen imorgon och jag vill inte ha en rotvälta i skallen :brinnerup

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Jag såg det, inget dåligt oväder ni hade fått. Hoppas vi slipper skiten här nere bara, jag ska jobba vid en sommarstuga ute i skogen imorgon och jag vill inte ha en rotvälta i skallen :brinnerup

Det hände det med: http://vk.se/Article.jsp?article=449823

Jag var lite orollig för jätte-tvilling aspen som står på min gård, den är rätt rutten och ihålig inuti, men det blåste bort från huset IAF

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R
Jävla gubb fitta som bara gick förbi när jag vurpa med hojen idag och tappade synen och hörseln efter det påvägen hem.

Det jag sa, Nu gick det inte bra. Det gick inte alls bra. När han var brevid mig så sa jag att det brukar gå lugnt när jag kör i skogen å då sa fanskapet, Ja det såg man ju.

JÄVLA AS BALLE RÖV HÅL. Nästa gång jag ser han gå förbi någon som skadat sig ska jag fan slå ner fanskapet så han fattar att man kanske behöver hjälp när man kraschat och landat på stenar i ett jävla dike.

Fick ens inte hjälp att lyfta upp hojen så jag kunde åka hem. JÄVLA SADIST SVIN!

Usäkta men jag behövde fan lätta på hjärtat så att säga.

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Var på restaurang igår när ett sällskap började tjafsa me ägaren om varför de inte kunde ta med sin lilla knähund in..
Hundförbud gäller oavsett om det är en knähund eller rottis ..men det va satan till folk att va tröga innan det gick in.

Var i parken när en lös "gullig hund" kom emot mig..har inget emot hundar men så fort det är "gulliga hundar" så verkar ägarna tro att de inte har nga skyldigheter allls. Jag bad de vänligt men bestämt att de skulle hålla sin hund kopplad!

Även om jag tycker mycket om hundar så går jag inte fram till hundar utan ägarens tillstånd, det visar lika lite respekt som när ägarna tycker det är okej att deras lösa (oavsett ras) hund får springa fram till främmande människor utan att checka av att det är okej.

Last edited:

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Idag så låg jag på motorvägen i vänsterfilen med en bil framför som låg och tuffade på i 140, helt plötsligt ställde sig föraren av den bilen på bromsen och svängde in i en lucka i bilkön han (och jag) var på väg om, utan att blinka eller något och det var långt kvar till nästa avfart. >.< Bilkön gick i 80 av någon udda anledning, även det var 110 på motorvägen.
Svor lite i min hjälm över honom. Gubbar i keps är fan livsfarliga.

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R
Åk tillbaka och slå ner honom direkt :tungan

Jag vet vart hans brevlåda bor!

Om jag inte hade haft så jefla ont så hade jag nog fan klippt till han.

Om nån vill veta min skada så är det höger överarm(mellan armbåge och axel) som gör ont när jag ska lyfta eller vrida åt sidan. Tänk er kraftig kramp i armen. Slog ju till armbågen så jag har väll slagit till någon nerv eller irriterat nån muskel eller något.

dMaN24

En sån där utlänning..
Gick med
8 Feb 2010
Hoj
Vi får se.
Att jag sitter på en buss hem från sjukhuset med höger arm i mitella, fraktur på nyckelbenet och inte på min hoj som nu är i bitar på nån polisstation. Bara för att man tappade koncentrationen för ett ögonblick. Tror nåt är fel med vänster foten som blev överkörd också.

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
För att man när man sitter och äter finmiddag på altanen så kommer en snöskoter förbi och stör lugnet...

Bifogat

• Skotran.jpg
    Skotran.jpg
    77.2 KB · Visningar: 108

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Det finns såna jävla spån!!! :mad:

Stod och dirigerade trafik vid en olycka idag. En av passagerarna i en långsamt passerande bil gjorde färdig telefonen för att fota eländet. :huvet

Tur för henne att jag inte hann ikapp och fick upp dörren. Och tur för mig att jag inte fick tillfälle att låta mitt sinne rinna över, jag hade gjort kaoz på henne. Därefter fått åka polisbil.

TheJo

Ny medlem
Gick med
3 Dec 2006
Hoj
-
För att man när man sitter och äter finmiddag på altanen så kommer en snöskoter förbi och stör lugnet...

Varför skriver du i den här tråden då? :va

Man blir ju bara glad om det kommer något roligt fordon och åker förbi.
Kanske jag som är van att bo lite väl långt ut i skogen :rolleyes: :laPPsjuk

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...