Idag är jag förbannad därför att...

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Varför skriver du i den här tråden då? :va

Man blir ju bara glad om det kommer något roligt fordon och åker förbi.
Kanske jag som är van att bo lite väl långt ut i skogen :rolleyes: :laPPsjuk

Tja, första gången han körde förbi drog jag väl lite på munnen men tre timmar senare är man ganska less, dessutom skrämde han bort en sjöfågel från sina ungar...

Han sjönk dock ganska långt ut så då var det dags att dra på munnen igen...

Last edited:

Honken

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
950 SE
Tja, första gången han körde förbi drog jag väl lite på munnen men tre timmar senare är man ganska less, dessutom skrämde han bort en sjöfågel från sina ungar...

På den där sidan är väl sjön så jämngrund att det inte spelar någon roll om man sjunker 5 eller 50 meter från land? :)

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Bredbandsjävlabolaget har bestämt att vi ska tillbringa kvällen utan Internet. Sambons ungar är i upplösningstillstånd. De beter sig som heroinister på avgiftning. Upplev mer med bredbandsbolaget. Jo tjena vi återupplever 1992 eller nåt. Ska fan byta tillbaks till Felia. :mad:

drm4rtin

med lem
Gick med
9 Mar 2010
Hoj
2007, Suzuki DL1000, 2002, Yamaha FZS600.

Med tanke på var du bor... var det måhända denna? :)snowmob.JPG

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo
... jag har köpt två databoxar till hojen för 12.000kr som nu för andra gången (första omgången kortsluten) slutat att fungera innan jag hunnit testa dom pga glapp i kontakten:mad:

Hultqvist

Ny medlem
Gick med
29 Mar 2009
Hoj
Ingen just nu
Jag har en rygg som säger upp sig då och då. Kunde inte ta på mig skorna igår, idag kunde jag inte komma upp ur sängen. 23 bast och nått är såhär trasigt. skoj.

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R
JAG HAR FÅTT NOG!

Hur FAN får jag bort all JEVLA MYGG!?!?!?!?!

Imorse var det ca. 25 styckna i mitt lilla rum. Dödade nästan alla. Det var 1 i rummet när jag gick och la mig halv nio. NU ÄR DET 30 i rummet igen!

Och att ha ont i högerarmen är ju gott pålägg på detta. Sen den där jefla skärmen jag beställde för 2 veckor sen är inte hemma än! :huvet

Dagen är redan förstörd. FI ADFGJHFIODJH

Last edited:

OliverKmark

Rostfri
Gick med
22 Nov 2010
Hoj
Kawasaki Z1000 -14
JAG HAR FÅTT NOG!

Imorse var det ca. 25 styckna i mitt lilla rum. Dödade nästan alla. Det var 1 i rummet när jag gick och la mig halv nio. NU ÄR DET 30 i rummet igen!

Och att ha ont i högerarmen är ju gott pålägg på detta. Sen den där jefla skärmen jag beställde för 2 veckor sen är inte hemma än! :huvet

Har har du en massa skit och välja mellan.. :tummenupp

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=242141

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
JAG HAR FÅTT NOG!

Bor du möjligtvis i Tärnsjö?

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
För att jag är för dum för att förstå mig på dagens teknik.... :näsblod

frankof

medlem
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
xjr1300
Träskallena på ett forum, vi talar om för dom att om dom inte vill diskuterar trådens topic så får dom starta en ny tråd.
Och det gör dom snällt, det håller dock bara i 4 inlägg innan det spårar ut i ännu ett irrelevant ämne,*suck*
Banna alla är ett frestande alternativ men det blir nog bara lite "lås och bom"

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Det där låter lite som sporthoj och en viss kraschtråd, när nån kom med ett motargument så dödade moderatorn tråden, synd kan ja tycka när det ska styras så att inte illa kan få ha sin åsikt utan man måste hålla med pöbeln ;)

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Det där låter lite som sporthoj och en viss kraschtråd, när nån kom med ett motargument så dödade moderatorn tråden, synd kan ja tycka när det ska styras så att inte illa kan få ha sin åsikt utan man måste hålla med pöbeln ;)

Anledningen att den stängdes var väll just att väldigt många hade åsikter om det hela, men ingen visste mer än vad som stod i tidningen.

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati