Idag är jag förbannad därför att...

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
Den lär ju kvala in som "glassätar" hoj?

:tummenupp Tre av mina vänner hade XJ900 för ca 20 år sedan och särskillt en av dom försökte övertala mig att också köpa en sådan. Det var ju världens bästa hoj tyckte han!
Han hade säkert rätt i att det var världens bästa hoj ur ett förnuftigt perspektiv men den är nog också en av världens tråkigaste hojar och jag ville ju ha kul med mina hojar.

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
:tummenupp Tre av mina vänner hade XJ900 för ca 20 år sedan och särskillt en av dom försökte övertala mig att också köpa en sådan. Det var ju världens bästa hoj tyckte han!
Han hade säkert rätt i att det var världens bästa hoj ur ett förnuftigt perspektiv men den är nog också en av världens tråkigaste hojar och jag ville ju ha kul med mina hojar.

Jag minns att den kallades "Motorcyklarnas Volvo 240". Hur kul känns det? :D

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Jag funderar på att allvarligt bojkotta allt vad barnkalas heter. Ungarna är så jäkla bortskämda :huvet Man frågar föräldrarna va ungarna önskar sig och så köper man det men det slutar oftast med att de slänger saken på marken och ser inte ens på den "jag vill inte ha den"...
"Vanliga" restauranger kan man inte gå på, då det blir skrik o :gnissla då de inte får ngn leksak.

Last edited:

dMaN24

En sån där utlänning..
Gick med
8 Feb 2010
Hoj
Vi får se.
Ringer in och förlänger min sjukskrivning.
Får först prata med nån på HR
"-MC-olycka, nej men gud.. mår du bra. Jag ser till att din HR-manager ringer dig."
Hon ringer upp:
"-Brutet nyckelben var det va? Högst beklagligt hörrudu"
"-Jo, men som tur är så får jag stark medicin."
"-Jaja.. glöm inte att ta med dig sjukintyget. Du har förövrigt slut på sjukdagar, så vi betalar inte din frånvaro. Hejdå..."

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
Ringer in och förlänger min sjukskrivning.
Får först prata med nån på HR
"-MC-olycka, nej men gud.. mår du bra. Jag ser till att din HR-manager ringer dig."
Hon ringer upp:
"-Brutet nyckelben var det va? Högst beklagligt hörrudu"
"-Jo, men som tur är så får jag stark medicin."
"-Jaja.. glöm inte att ta med dig sjukintyget. Du har förövrigt slut på sjukdagar, så vi betalar inte din frånvaro. Hejdå..."

I Irland har arbetsgivarna så himla bra arbetsavtal med sina anställda. Alltid.

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
Kanske fel att skriva i denna tråd, iom att det inte är "just idag är jag förbannad" utan rent i allmänhet, jag hatar trådlösa nätverk! Igår funkade det inte på Veoila-tåget, resan tar ju ändå drygt 5 timmar så jag hade gott om tid att testa om och om igen.
Nu vill inte laptopen hitta nätverket hemma, däremot hittar den 25 grannars nätverk.
Fy fan.

"Why would I want 72 virgins?? Give me 72 sluts who know what the hell they're doing!"
:D

Fan, du verkar vara en vettig qvin!

Last edited:

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
För att folk är så urbota dumma, och ställer så satans korkade frågor. Borde vara avlivning på så puckade människor.

dMaN24

En sån där utlänning..
Gick med
8 Feb 2010
Hoj
Vi får se.
Jag hatar folk som inte kan se sig för när dom går. Folk som kliver in framför en när man haltar fram. Kärringar med barnvagn o latte och idioter som tar upp hela trottoaren. Dö! Försvinn!

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati