Idag (igår) skulle cykelrummet rensas av hyresvärden.
De cyklar som inte var uppmärkta skulle forslas bort.
Skönt tänkte jag för 95% av cyklarna/objekten har inte rullat en meter sen jag flyttade hit för 2 årsedan.
Rensades det några cyklar idag?
NEJ.
Jag har iaf räknat till att 6 cykl.. objekt kommer kastas, om de nu gör det imorgon.
Sen märks det att det är hjärndöda som varit där nere och satt dit lappar, för nu såg jag en klunga på fem (5) cyklar som denne person låst ihop med sju lås.
Och ställt skiten mitt i cykelrummet så man får hålla på som fan för att komma in och ut.
Bredvid den så är det tre cyklar som är ihoplåsta, och precis brevid den så är det två.
Hur svårt kan det vara att ställa en cykel i cykelstället, längst in i rummet om man inte ska använda cykeln på säg 15 år.
AAAAAAAAARRRRRRRRRGGGGGGGGGGHHHHHHHH
Jag skiter egentligen i cyklar, men eftersom jag tydligen hade en nästan ny fin hoj i förrådet så fick jag ju ta med den när jag flyttade förra veckan, så ska man te o ställa in den i cykelförrådet på nya stället o ser att alla fina bra platser vid väggarna där jag kan luta min fina räserMTB är upptagna av gamla jävla rosthögar med helt fungerande stöd på, FÖR FAN!
Jag har min cykel i lägenheten, annars finns det inget kvar av den om några veckor.
Hojen har jag i cykelrummet, den har försäkring och ungarna vågar inte pilla på den för de är livrädda för hunden
Gick förbi en "gatumusikant" igår som satt på en pall med ett dragspel i knät.
-Hejhej sa den glada spelemannen med invandrarbakgrund och ett par enkronor liggande på marken.
-Du får en tjuga om du lirar nåt av Kalle Jularbo, sa jag.
-Kalleju? sa spelemannen.
Gick därifrån, vart är vårt kulturarv på väg, man blir förbannad!!
Det låter som han jag sett sittandes runt i Sumpan med sitt dragspel å säger Hej och tittar en i ögonen när man går förbi.
Dålig och spela och läskiga ögon ha faanskapet oxå. Det blir inte en spänn!!111
Förbannade jävla posten........
Rätt fet, då är det han.
...jag inte har tålamodet att vänta på mc-jackan jag har beställt hem (fast jag är inte så förbannad, mest otålig)
Jag ska köpa en ny hoj men jag orkar inte leta eller åka och provköra. Sen vet jag inte riktigt vad jag letar efter,kanske en VFR.
Man blir förbannad.
Sök mc i hela sverige på blocket, ta första bästa.
Har du otur blir det en Xjell
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |