Idag är jag förbannad därför att...

dMaN24

En sån där utlänning..
Gick med
8 Feb 2010
Hoj
Vi får se.
Det finns ju yummy mummys också. Men just dom här två gjorde mig vansinnig.
Jag generaliserar hejvilt när jag blir sur.. :näsblod
Sen att det är bekvämare att gå i regnet med spricka i foten, samt brutet nyckelben än att åka kommunalt i Dublin gör mig mer irriterad.

Ziarro

Highway To Hell
Gick med
15 May 2009
Hoj
Kawasaki zx6r
Varit ute på övning ett par dagar, ingen mat och inget vatten och hela jävla paketet. Sprintat runt på en massa öar, på ängar och annan skit så sitter nu och plockar fästingar som en galning. Uppe i 9 stycken hittills. Dessutom har man 2.5 miljoner myggbett. Gött! :gnissla

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Varit ute på övning ett par dagar, ingen mat och inget vatten och hela jävla paketet. Sprintat runt på en massa öar, på ängar och annan skit så sitter nu och plockar fästingar som en galning. Uppe i 9 stycken hittills. Dessutom har man 2.5 miljoner myggbett. Gött! :gnissla

Ja, det är väl ingen nyhet att det är ren idioti att leka krig :va

Ziarro

Highway To Hell
Gick med
15 May 2009
Hoj
Kawasaki zx6r
Ja, det är väl ingen nyhet att det är ren idioti att leka krig :va

Var faktiskt inte så mycket krig. Mera överlevnad den här gången, det mest "krigiska" vi gjort var att släpa på en bår med en "sårad" vattendunk som skulle bort från fronten till en plats där han kunde hämtas med helikopter(pickup). I övrigt mest gå, sen gå litet till, gå en sista sträcka, bygga bivack, fäktas med mygg, riva bivack, gå ännu mera, sitta i livflotte, bygga bivack, ligga i bivacken och fundera om den skulle motstå åskovädret som drog in, riva bivack, gå litet till, sen åka hem. :D

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Var faktiskt inte så mycket krig. Mera överlevnad den här gången, det mest "krigiska" vi gjort var att släpa på en bår med en "sårad" vattendunk som skulle bort från fronten till en plats där han kunde hämtas med helikopter(pickup). I övrigt mest gå, sen gå litet till, gå en sista sträcka, bygga bivack, fäktas med mygg, riva bivack, gå ännu mera, sitta i livflotte, bygga bivack, ligga i bivacken och fundera om den skulle motstå åskovädret som drog in, riva bivack, gå litet till, sen åka hem. :D

Ahh, det låter ju mycket bättre :D

Seriöst, jag har svårt att ta militärfolk på allvar då jag är medveten om att de inte är riktigt riktiga. Ungefär som med kristna men inte fullt lika illa då.

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Är jävligt förbannad och ledsen för att man inte ens kan gå säker hos sin släkt längre...

Blev misshandlad nu ikväll, slagen i ansiktet ett par gånger och sen spräckte fanskapet läppen på mig med en yxa.

Blir så jävla trött :(

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Hoj
Yamaha Majesty 400
Är jävligt förbannad och ledsen för att man inte ens kan gå säker hos sin släkt längre...

Blev misshandlad nu ikväll, slagen i ansiktet ett par gånger och sen spräckte fanskapet läppen på mig med en yxa.

Blir så jävla trött :(

:confused:

Låter ju normalt det där.

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
:confused:

Låter ju normalt det där.

Inte direkt.. Sjukt skakis såhär i efterhand då han sa han skulle slå ihjäl mig. Blir lite "adrenalin" i kroppen då eller vad man ska säga. Han kunde ju liksom slagit mig i huvudet med den.

Inte ens min kusins kille som stod där gick in och försvarade mig.

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Inte direkt.. Sjukt skakis såhär i efterhand då han sa han skulle slå ihjäl mig. Blir lite "adrenalin" i kroppen då eller vad man ska säga. Han kunde ju liksom slagit mig i huvudet med den.

Inte ens min kusins kille som stod där gick in och försvarade mig.

Men för guds skull prata med polisen.

Du har ju påpekat flera gånger att du inte har det bra med familjen så se till att skaffa lite hjälp så du slipper skiten.

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Så nu har polisen varit här, fick lämna vittnesmål (om det nu är rätt ord) och berätta om händelsen.

Men deras chef gav dom inte tillåtelse att hämta killen.. Han hävdade att det var för sent på dygnet.

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Hoj
Yamaha Majesty 400
Så nu har polisen varit här, fick lämna vittnesmål (om det nu är rätt ord) och berätta om händelsen.

Men deras chef gav dom inte tillåtelse att hämta killen.. Han hävdade att det var för sent på dygnet.

Stå på dig, sådant uppförande är aldrig ok.

Hoppas det löser sig.

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM

:krama

Se till att få eve skador, fysiska- och/eller psykiska dokumenterade hos läkare, alltid bra att ha..både vid eve ersättning från försäkringsbolag och vid eve rättegång! (tog personen sig in hos dig utan din tillåtelse så är det ju fråga om hemfridsbrott)

Last edited:

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
:krama

Se till att få eve skador, fysiska- och/eller psykiska dokumenterade hos läkare, alltid bra att ha..både vid eve ersättning från försäkringsbolag och vid eve rättegång! (tog personen sig in hos dig utan din tillåtelse så är det ju fråga om hemfridsbrott)

Har tagit bilder med egen kamera, dessutom tog polisen också ett par stycken.

Nej fråga om hemfridsbrott blir det nog inte, var hemma hos min kusin.

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250

För sent på dygnet?!
När du blir slagen med en yxa?

Är polisen helt missbildad i huvudet eller vad är det frågan om?

Iaf, bra att du står på dig, se nu till att komma till en doktor som kan kolla upp dig, han kan säkert hjälpa dig med telefonnummer eller remiss med någon att prata med.
Det brukar behövas, speciellt om det är släkt som spökar.

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati