Idag är jag förbannad därför att...

Not Sure

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2010
Hoj
Touring
Ringde till psykiatriska akuten. Fick nada hjälp, idioten var mer intresserad av att äta något och säger att är det så viktigt så får jag komma dit. Fi fan, är i allt utom körbart skick. Fan ska man göra då, allt man begär är att få snacka med något, men nej får väll ta en jävla taxi dit då eller lägga ner allt.... Fast där blir man väll fastkedjad och inlåst, vette fan om jag vill det....

Ja det här är mitt alterego nick och det finns en bra anledning till det....

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Hoj
Yamaha Majesty 400
Ringde till psykiatriska akuten. Fick nada hjälp, idioten var mer intresserad av att äta något och säger att är det så viktigt så får jag komma dit. Fi fan, är i allt utom körbart skick. Fan ska man göra då, allt man begär är att få snacka med något, men nej får väll ta en jävla taxi dit då eller lägga ner allt.... Fast där blir man väll fastkedjad och inlåst, vette fan om jag vill det....

Ja det här är mitt alterego nick och det finns en bra anledning till det....

Skall du hjälp genom dom får du nog bli bättre först så du orkar bråka med dom.

Hoppas det löste sig.

Wwax

Sporthojsnörd
Gick med
8 Jun 2009
Hoj
09 Kawasaki Z1000
HELVETESJÄVLASKIT!!!

FAN vad jag hatar att mecka med gammalt skrot!!!

Ena sidan nästan klar, måste fan riva halva jävla hojjen för att få dit en blinkersjävel!
OCH varmt som satan är det också, svettas floder!

Cigg och massa vatten sen på den jäveln igen!

..Nåja blir fin när den är klar..

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
För att jag e världens sämsta jävla mekare. Lyckades ta mig fan att sabba gängorna i oljetråget på hojen idag. Fy fan va kass jag e! :mad:

Last edited:

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Fick punka på moppen som jag köpte tidigare i dag :huvet

Det roliga var att det hände när den stod på centralstöd och tokvarvade ur den, det lät precis som jag skjöt en turboslang så jag släppten instinktivt på gasen och dödade motorn, sen kom jag på att turbo inte är orginalmonterat på kinesmoppar...

Ziarro

Highway To Hell
Gick med
15 May 2009
Hoj
Kawasaki zx6r
Åkte en sväng med hojen. Kom ner på stan och åkte längs med en enkelriktad gata med cykelbana på sidan. Aningen förvånad blir jag när jag möter en cyklist, med sån där kärra med unge bakom sig, på bilvägen cyklande åt fel håll vilt viftande och skrikande åt alla bilar som tydligen åkte åt fel håll på fel sida vägen, i hans värld. Jag försökte upplysa honom om det olämpliga i att cykla med ungen efter sig på fel sida vägen men det gick inte riktigt fram. Efter en del härjande så tyckte jag iaf det var nog och rullade vidare efter att ha upplyst honom om vad jag tyckte om honom som person. Spånhuvud... :näsblod

Ps. Han fortsatte sin framfart på inslaget spår efter att jag lämnat honom.

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
....för att förhållanden ska vara så jävla komplicerade ibland...

Jo, känner detsamma..

Det sjuka är att när man väl kommit till insikt med det, så känns det inte som man har så många val att välja mellan :va

Om nån fattar vad jag menar.

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Hoj
Honda Repsol 2009
Idioter pa det stora hela....

Kopte en Mackmyra whiskey till en kollega oj vad glad han blev, sa JeFla glad att han bjod pa den utan att dricka den sjalv, vilket resulterade i att haxan pa kontoret ringde mig och sa att detvar det varsta hon nagonsin hade druckit allt med illa dold fortjusning....( och nej han som fick presenten har inte druckit den).

Note to self, inga mer presenter till den otacksamma JeFeln!

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Fick punka på moppen som jag köpte tidigare i dag :huvet

Det roliga var att det hände när den stod på centralstöd och tokvarvade ur den, det lät precis som jag skjöt en turboslang så jag släppten instinktivt på gasen och dödade motorn, sen kom jag på att turbo inte är orginalmonterat på kinesmoppar...

Jag gissar att det var den kinesiska originalluften du hade i däcket? Den måste bytas till svensk luft innan man tar fordonet i bruk eftersom den inte lirar med den omgivande svenska atmosfären.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Jag gissar att det var den kinesiska originalluften du hade i däcket? Den måste bytas till svensk luft innan man tar fordonet i bruk eftersom den inte lirar med den omgivande svenska atmosfären.

Moppen är en 07'a med 400 mil på mätarn, så det hoppas jag att föregående ägare hade gjort, annars har jag ju ett litet moln med förgiftad kinesisk luft som driverr omkring ute på gården.

Däremot kan det nog vara den kinesiska orginalventilen som satt i, för ventilen gick rakt av för att jag torrgasade lite med hjulet i luften.

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Moppen är en 07'a med 400 mil på mätarn, så det hoppas jag att föregående ägare hade gjort, annars har jag ju ett litet moln med förgiftad kinesisk luft som driverr omkring ute på gården.

Däremot kan det nog vara den kinesiska orginalventilen som satt i, för ventilen gick rakt av för att jag torrgasade lite med hjulet i luften.

Jaha ja. Venlitkontroll ska ju göras efter 200 mil på de där maskinerna. Det är antagligen inte gjort. Förra ägaren har misskött den. Häv köpet omedelbart. Hävda att den är i betydligt sämre skick än du någonsin kunde ana.

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati