Idag är jag förbannad därför att...

Larse

Ny medlem
Gick med
3 Apr 2009
Hoj
Gsxr 600 K7 stunt
Fint väder imorse så tog hojen till skolan(i gävle) för att åka tåg till ett företag där vi skulle redovisa vårt projektarbete.

Regnar självklart i gävle när man kommer tillbaka, en titt på yr.no så regnar de båda hemma och i städerna mellan hem och gävle, och de ska regna till imorgon:huvet :huvet

Känner mig väldigt väldigt väldigt osugen på att åka 6 mil med motard i regnet:brinnerup:gnissla:brinnerup:huvet:brinnerup:gnissla:huvet

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
Kocken Karim. Jag hatar kocken Karim!

"Det kan kocken Karim intyga. Om han kunde."

Vem är så komplett störd att sätta ihop en mening som den ovan? Jag stör mig normalt inte alls på språkliga fel, men ibland blir det för mycket.

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Jag är inte förbannad, men jag såg att hojen ser lite sur ut....

Haha :D

Fick mina nya skinnbyxor.
10 cm extra tyg runt om. KANON.

Och Idioten säger att det ska vara så. :huvet

Nu har jag iaf skällt ut honom och bett honom prata med Alpinestars, Berik eller Perrini om hur ett ställ ska passa!

Last edited:

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
YESSSS

Hello,

We will put a complain with the factory and get you new pants for free. Please re-send us all pant measurements again.

Thank you

2 segrar.
Jag får ett par byxor till.

Och så kanske mitt budskap gick fram att skyddskläder inte ska vara slappa.

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Alla jobbuppgifter verkar har tre olika prioritet: Högsta, högstare, högstaste. :mad:

På en tidigare arbetsplats fick jag lära mig att ingen kund skulle vara sist på rundan.
Sedan bytte jag jobb.
Där blev jag informerad om att vi skulle prioritera interna och externa kunder.

engström1

Autosolemio
Gick med
16 Sep 2010
Hoj
Zündapp Bella R154-58,R205-62,CB500-71,CB500-72,XL650V-87/05,El-Minimoto. Sålda RS125, 2*XC125, 2*XL125S, SCV100, CB400N, RD350LC, XV535, TT600, XJ600S, 2*XL600V, VL1700, CBR600,RG125F-92,SS City Hopper 70cc
Där blev jag informerad om att vi skulle prioritera interna och externa kunder.
:rolleyes:

Jag hade en kund som alltid märkte sina mail med den röda hög prioritet flaggan.
Ingen annan jag varit i kontakt med har någonsin använt den.

Som svar började jag konsekvent att alltid använda flaggan låg prioritet.

Jag tror inte att han fattade vinken.

Viktigpetter! :mattias

/e

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Ledig dag, håller på att laga hojjen, lyckas tappa den av stödet i garaget i all hast att få klart. :mad:

Nån som vet hur man knyter snara? :va

engström1

Autosolemio
Gick med
16 Sep 2010
Hoj
Zündapp Bella R154-58,R205-62,CB500-71,CB500-72,XL650V-87/05,El-Minimoto. Sålda RS125, 2*XC125, 2*XL125S, SCV100, CB400N, RD350LC, XV535, TT600, XJ600S, 2*XL600V, VL1700, CBR600,RG125F-92,SS City Hopper 70cc

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
För att jag precis såg på facebook att en föredetta kollega till mig gjort en facebooksida för sin hund. För sin jävla HUND. WTF! :mad: Huvuden skall fan rulla! :mad:

Det som gör mig dubbelt så förbannad är att folk lägger till den här jävla hunden som "vän". Som man säger på gammal hederlig svenska: FY FAN!

Last edited:

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Min hyresvärd är skitirriterande!

Sen är jag förbannad på alla ouppfostrade jävla barn som springer runt på vägarna så man nästan kör på dom, man borde kunna nåt vett när man är 15!

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Jag har en känsla av att jag kommer vara förbannad inom några timmar. Köpte ny diskmaskin och ny tvättmaskin och installationen sker ungefär nu...och jag sitter på jobbet. :gnissla :näsblod :död

Snabbkurs i rörmokeri och du kan installera själv.

Äh, det där går bra. Dom låser in kidsen och sätter på frugan först bara. :tungan

Det som gör mig dubbelt så förbannad är att folk lägger till den här jävla hunden som "vän". Som man säger på gammal hederlig svenska: FY FAN!

Hunden kanske kan skicka något "voff" emellanåt. :rolleyes:

Men nog fan är det ingen ände på eländet!!! :näsblod

//M

Last edited:

sportbike

Guest
Körde en proppfull tvättmaskin igår, vad jag inte visste var att en ny rulle toapapper stått på kanten till maskinen och trillat ner i trumman.
Det såg ut som en fårskock när jag öppnade luckan.
Blir till att shoppa i helgen :crash

Roeters

Gammelfazern rullar än
Gick med
19 Jun 2009
Hoj
1988, Yamaha FZR 1000 - 1999, Yamaha Dragstar 1100
När man får ett sms av en av cheferna på jobbet att man ska inte ha 3/4 jeans på sig på arbetstid det ser ovårdat ut. Kommer det från rätt käft som klär sig i rosa tights och en topp med tryck som borde dött ut tidigt 80-tal.
3/4 jeans med kortärmad skjorta och sneakers är tydligen ovårdat när man ska sitta inlåst i ett serverrum och laga servrar..... VAFAHNNNNNN.....

powerjohan

Ogudaktig sporthojare
Gick med
27 Dec 2003
Hoj
En sån där grön.
När man får ett sms av en av cheferna på jobbet att man ska inte ha 3/4 jeans på sig på arbetstid det ser ovårdat ut. Kommer det från rätt käft som klär sig i rosa tights och en topp med tryck som borde dött ut tidigt 80-tal.
3/4 jeans med kortärmad skjorta och sneakers är tydligen ovårdat när man ska sitta inlåst i ett serverrum och laga servrar..... VAFAHNNNNNN.....

Om du överlever med 3/4 jeans så har ni inte tillräckligt tryck i serverrummets kylning :tungan

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja

Det är nu agnarna skiljs från vetet....

Om hon får problem med att just hennes daor tappar kontakten med internet 2minuter för att sedan fungera i ungefär 5minuter, facebook inte går att nå från hennes IP, alla utgående mail får ett autogenererat svar från mailer deamon om att det ser ut att ha gått iväg osv...

Om en vecka brur hon sig inte om huruvida du sitter i kallingarna i serverhallen, bara du håller servarna igång... :yoparty

Roeters

Gammelfazern rullar än
Gick med
19 Jun 2009
Hoj
1988, Yamaha FZR 1000 - 1999, Yamaha Dragstar 1100
Det är nu agnarna skiljs från vetet....

Om hon får problem med att just hennes daor tappar kontakten med internet 2minuter för att sedan fungera i ungefär 5minuter, facebook inte går att nå från hennes IP, alla utgående mail får ett autogenererat svar från mailer deamon om att det ser ut att ha gått iväg osv...

Om en vecka brur hon sig inte om huruvida du sitter i kallingarna i serverhallen, bara du håller servarna igång... :yoparty

Ahh, härliga uppslag ska nog ta ned wifi'n och köra en systemkoll i ett par dagar och sätta en av filservarna att resetta sig en ggn var 10:e minut... Kan bli en bra vecka det här iaf :yoparty

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Ahh, härliga uppslag ska nog ta ned wifi'n och köra en systemkoll i ett par dagar och sätta en av filservarna att resetta sig en ggn var 10:e minut... Kan bli en bra vecka det här iaf :yoparty

Jag kan vara genuint ond, om jag drivs till det.

Fast i vanliga fall är jag precis lika genuint snäll.

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA