2fast4Hjo
"Dude I almost hade U"
Skà det vara så förbannat svårt att få lite värme i det här landet när det är somnar, global uppvärmning ..bah kiss my
Ännu en midsommar me kyla o regn o jag bli
Skà det vara så förbannat svårt att få lite värme i det här landet när det är somnar, global uppvärmning ..bah kiss my
Den globala uppvärmningen kan innebära att vissa ställen blir kallare. Smältande polarisar påverkar havsströmmarna, t.ex golfströmmen. Om golfströmmen blir svagare kan vi få ett klimat liknande norra Kanada. Om det händer har du verkligen något att vara förbannad över.
....för att Greklands förbannade finansproblem drabbar övriga länder, som drabbar Sverige, som drabbar mitt privata sparande....jävla olivodlare!!!!!!!
Därför att fittbilen som fungerade när jag parkerade den för en månad sen tänder till precis som den ska starta, men tvärdör.
Har kollat varenda koppling, vacuumslang, tryckslang och soppaledning
Det där är larmet som krånglar (om du har larm) Soppapumpen drar inte fram bensin.
(Har det i alla fall varit i 3 fall av 3 på olika bilar med exakt samma symptom som på din bil)
Därför att fittbilen som fungerade när jag parkerade den för en månad sen tänder till precis som den ska starta, men tvärdör.
Har kollat varenda koppling, vacuumslang, tryckslang och soppaledning
Är bakis för första gången på evigheter.
Hade glömt hur jävligt det är
Man blir förbannaT!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring