Idag är jag förbannad därför att...

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Skà det vara så förbannat svårt att få lite värme i det här landet när det är somnar, global uppvärmning ..bah kiss my :arsele
Ännu en midsommar me kyla o regn o jag bli :galen

Den globala uppvärmningen kan innebära att vissa ställen blir kallare. Smältande polarisar påverkar havsströmmarna, t.ex golfströmmen. Om golfströmmen blir svagare kan vi få ett klimat liknande norra Kanada. Om det händer har du verkligen något att vara förbannad över. :)

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Den globala uppvärmningen kan innebära att vissa ställen blir kallare. Smältande polarisar påverkar havsströmmarna, t.ex golfströmmen. Om golfströmmen blir svagare kan vi få ett klimat liknande norra Kanada. Om det händer har du verkligen något att vara förbannad över. :)

Då flyttar jag (åker redan regelbundet till värmen för att kylan bokstavligen gör mig sjuk)

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
....för att Greklands förbannade finansproblem drabbar övriga länder, som drabbar Sverige, som drabbar mitt privata sparande....jävla olivodlare!!!!!!! :mad:

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Därför att fittbilen som fungerade när jag parkerade den för en månad sen tänder till precis som den ska starta, men tvärdör.

Har kollat varenda koppling, vacuumslang, tryckslang och soppaledning :mad::4skrika

Ivil

In BP we trust.
Gick med
8 Dec 2005
Hoj
-
Brände mig kraftigt på insidan av underarmen av en nysvetsad rörbit. Fy helsike va det e oskönt.
Man blir förbannad.

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Förbannad som satan, på den satans busschauffören som sitter och pratar i mobiltelefon samtidigt som han ska ratta den där jävla bussen på en smal grusväg och får möte med mig.

Och den jäveln stannar inte på mötesplatsen som var precis en halvsekund bort. Jag får nästan köra i diket och ändå blev jag nästan touchad av bussjäveln. :mad:

Ivil

In BP we trust.
Gick med
8 Dec 2005
Hoj
-
Har drabbats av köldmediabrist i min fina Argo OceanTwin AC.
Och inte har snåljeflarna kostat på skraderventiler så man måste löda och hålla på och bråka om man skulle försöka fulfylla lite.
Orkar inte,det blir tippen.
Man blir förbannad.

bivius

ingenhardetsåbrasomjag
Gick med
19 Jul 2004
Hoj
KTM 950 SM
Därför att fittbilen som fungerade när jag parkerade den för en månad sen tänder till precis som den ska starta, men tvärdör.

Har kollat varenda koppling, vacuumslang, tryckslang och soppaledning :mad::4skrika

Det där är larmet som krånglar (om du har larm) Soppapumpen drar inte fram bensin.

(Har det i alla fall varit i 3 fall av 3 på olika bilar med exakt samma symptom som på din bil)

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Det där är larmet som krånglar (om du har larm) Soppapumpen drar inte fram bensin.

(Har det i alla fall varit i 3 fall av 3 på olika bilar med exakt samma symptom som på din bil)

Det är en gammal 745a som gått 50k mil som jag turbokonverterat för under 5000:-
Larm finns inget, men däremot en hel del fulmeck.

Jag blev förbannad och sparkade in ena dörren.
Då startade den!

Kan vara soppapumpen som sjunger på sista versen :gnissla

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Sitter och köar på akuten, det är ju inte alls många före en sån här kväll...

Koldioxid

Bartendare...
Gick med
6 May 2008
Hoj
Hojlös igen...
Hemkommen säkert efter krogen. Edin@alive.se såg mer och mer dregen ut ju närmare timmarna gick morgonkvisten.

Väl på G hem (läs på G hem med stort G) får man ett mess när man sitter i taxin med frågan "Var är du?"
- Hemma om 5min...
Inget svar....
Väl hemma möter man en bitter flickvän i hallen som säger: - skulle inte du vara hemma runt 03:00??????
- Nej hjag scha faktischt efter 04:00000?
Flickvän: - Aha.... ja..jo... (tandborsten i högsta hugg)
Moi: - Jag går ut med hunden, käka frukost så länge så du kanske blir på bra humör (JÄTTESTORT FEL)
Flickvän: Ursäkta?!
Moi: - Ja, du har ju inte mens längre så skyll för fan inte på PMS, och jag är ABSOLUT INTE SÅ FULL JAG KAN VARA!!! (?)
Flickvän: - Jävla tur för dig att jag inte följer med till Roskilde.
Moi: - Jag hör inte älschkling, haaaar huvudet fullt med macka, utskuren biff med Cafe´de Paris och potatissallad (Tuggar och njuter.....)

*Tystnad*

Flickvän: - Jag går nu, får jag en puss?!
Moi: - Självklart! Säger jag och ser ut som värsta 1åringen med mat i hela ansiktet plus snor då jag är pollenallergiker. Typ en blanding mellan dessa samt att jag precis nös.

December17.jpg

boogers.jpg

Fattar ni nu varför jag inte fick en puss hejdå? (Dessutom rödögd)

Jag gör det inte????! :D ......

KAN JAG INTE FÅ EN PUSS BARA?! :D

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Det finns så förbannat många som tycker det är passande att smyga förbi en olycka och stirra tills ögonen blöder, eventuellt kan man tänka sig att fotografera eländet och mms:a bilden till aftonbladet för ett litet bag-in-box-honorar.

Må de drunkna i kokande avföring.

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Folk som var kul att härja med förut har blivit så sjukt tråkiga nu. :(
Många med långvarigt förhållande osv.
Inte undra på att man blir förbannad!

Kryckan

Twintorsk!
Gick med
19 Nov 2007
Hoj
KTM SD990
För att Bilprovningen klantat till det å det grövsta!

Nu ska dom ha 120 kr för att jag inte infann mig på min besiktningstid (som jag inte bokat), samt att jag måste ta ledigt en dag för att kuna besikta biljäveln, och utöver det så åker jag på körförbud i 2 veckor.

Om dom vill hjälpa mig? Näeheheehe, inte direkt!

Satans jävla skojare............

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...