Idag är jag förbannad därför att...

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Tror faktiskt att det inte är sillen som gjorde att Slowroller har skallebank, om jag läste hans inlägg rätt ;)

Det tror inte jag heller faktiskt. Det är nog en kombination av 4 olika sorters snapsar, öl, irish coffee, whisky och grogg som gjort att jag lyckats få till en i det närmaste perfekt bakfylla. Det blev lite för bra igår. :)

Gick med
29 Apr 2009
Hoj
RD07A
...inte en enda intressant affär hade öppet idag! Här är man inte körduglig, ledig och inte alltför mycket kepa o så finns det inget onödigt att strosa omkring o titta på... Hur kan man stänga ner så gott som hela köpcentrum för denna helgdag!? :va

Lagom

Lagom är bäst.
Gick med
2 Nov 2010
Hoj
Exc300+Superduke
För att dom som jobbar i affärerna också vill fira midsommar?

Jag har aldrig förstått mig på det där med att fira midsommar. Fira att dagarna blir mörkare, att man är närmare höst än vår. Wtf liksom ..

Jag är förbannad för det snart är höst och vädret suger getpung :mad:

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
...inte en enda intressant affär hade öppet idag! Här är man inte körduglig, ledig och inte alltför mycket kepa o så finns det inget onödigt att strosa omkring o titta på... Hur kan man stänga ner så gott som hela köpcentrum för denna helgdag!? :va

Om det gör dig lite gladare kan jag säga att jag jobbade igårkväll/natt så allt var inte nerstängt!

Gick med
29 Apr 2009
Hoj
RD07A
För att dom som jobbar i affärerna också vill fira midsommar?

Äh kan matbutikerna ha öppet så kan nog resten ordna det för mig (jag jag jag) också :tummenupp

Visst är det så men betalar dom så jobbar folk, garanterat. Ska skriva en avhandling om detta, dom kommer tjäna mer på att ha öppet än stängt och i slutändan handlar allt om pengar :D

F-n inte ens fiskekort gick att få tag på idag, det får bli nattfiske i protest!

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
För att jag precis bara sett 2 minuter av High Fidelity och den filmen verkligen våldtar boken. Fy fan vilken dålig jävla tolkning av boken. :mad: Fy fan vad arg jag är nu :mad:

Han den där jävla skådespelaren är nog fan den sämsta skådespelaren världen någonsin skådat. Fy faaaaan vad kass han är! :mad:

Last edited:

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
Jag är förbannad för att jag är så sjukt bakis och för att jag brände för mycket pengar igår.

:näsblod :gnissla :huvet

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Semesterjäveln är slut.
Tillbaka till jobbet och skälla på cheferna imorgon alltså. Är min chef där lutar det mot att jag säger upp mig.

xXCharlz

Hjärnan gick i konkurs
Gick med
5 Dec 2006
Hoj
Letar motard. Xr 600R motard -90 såld, Triumph speed triple -05 klotad och såld. Honda SBB -98 såld. Suzuki gsx 400e -82 såld.
Fick inte ligga på midsommarafton, även om jag borde fått göra det.... :mad:

(ja, e fortfarande lite grinig).

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj