Lou siffer
officiellt lammkött
ohhh dem har råd med en bil?! den som hade sån lyx.Inte så många.
Men många pendlar 15-20mil per dag.
Och de flesta av dem har knappt råd att tanka bilen efter räkningarna.
Men det slår helt klart att bo hemma hos föräldrarna och vara arbetslös.
Jag vet inte det... du klagar över att din turbokonverterade bil inte startar jag klagar över att inte vet hur jag ska råd med mat och hyra vem tycker du ärligt har det värst? Jag får planka på bussen för att ha råd med käk, ända gången jag har råd att umgås med polarna är när nån kan hämta upp mig..
jag är helt beroende av hjälp av andra, de e såpass så folk per automatik skjuter över sina rester till mig när de ättit klart både på jobbet och bland vännerna.. Jag skäms som en hund över att inte kunna göra rätt för mig..
Jag kastar bort mitt liv en dag i taget...
Mjo lite så jag ser det med, skift jobb hade suttit fint, sökt några natttruckjobb får se hur det går..Man kan jobba i Norge, men man kan fan inte leva där.
16000 i månaden är åt helvete.
Där jag jobbar nu (vanlig industri i låglönezon) får nyanställda 18500 för dagtid, enkla uppgifter i eget tempo.
Jag föreslog den lönen för chefen men de va vist skrattretande..Det efter att ha jobbat i ett halv år och ställt upp för firman (gillar specielt att skillnaden mellan att jobba 3 helger på en månad eller vara sjuk en vecka va 3000)
Skitfirma, skityrke, skitliv... Nån som behöver en arbetsvillig 22 åring som absolut inte är rädd för tungt arbete, ansvar, långa dagar eller konstiga arbetstider? Som är lojal som en hund dvs kan dö för dig så länge jag känner mig uppskattad och får mat. Så pma för tusan!
Fan jag borde sova för det här löser inget, men kan inte koppla av fan fick jag bara skatteåterbäringen nu istället för au så hade jag kunnat betala allt små tjafs och hankat mig fram några månader medans jag letar nytt jobb..
Fan jag borde sova för det här löser inget, men kan inte koppla av fan fick jag bara skatteåterbäringen nu istället för au så hade jag kunnat betala allt små tjafs och hankat mig fram några månader medans jag letar nytt jobb..
Last edited: