Idag är jag förbannad därför att...

skruttiz

Ny medlem
Gick med
5 May 2011
Hoj
Yamaha R1-01,
Idag försvann mitt braiga humör när jag gick förbi bilen påväg till jobbet och upptäcker att nån/några (ursäkta svenskan men jag e leksing) jävla brynäspack har slagit sönder min bil, rutor urslagna, bagageluckan uppbryten inredning utdragen, sterion borta mm mm...

tack för den!...

Gick med
2 Jul 2009
Hoj
2003 Yamaha XJR 1300
...tack för den!...

Ungefär vad jag tänkte när jag vaknade upp till detta idag:
BS6.jpg

Man kan verkligen undra vad det är för fel på folk...

Bakhjulet var låst, så de har alltså rivit av kapellet - burit bakhulet i luften och släpat den 240kg tunga hojjen 30 meter till en trappa och släppt ner den där..

seriöst??

Ironiskt nog mot dem som gjorde detta så blev där knappt någon skada alls, mer än någon repa på en motorkåpa, repad alu-backspegel (biltema) samt fotpinnen och kopplingshandtaget som fått sig en turn - de e inte så bräckliga de gamla hojjarna ändå!

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
... Jobbar 11 timmarspass och slutar 16:45. Sen ska man stångas i bil på E4 söderut. Suck, stånk och stön. Blir till att fylla termosmuggen med kaffe.

R5+1

Guest
E så jävla trött på äckelmänniskor som ska sitta och smygfisa på möten så det aplänge sen luktar rutten kål i hela lokalen och eftersom man jobbar på fisförnämskontoret kan man inte säga ett jävla skit utan bara sitta och hålla för näsan på ett diskret sätt och försöka andas in luft från andra hållet vilket naturligtvis inte hjälper!!!:mad::mad::mad:

Blir också skitaggro då jag läser inlägg som de två ovan med förstörda fordon. Undrar också...
Vad är det för fel på vissa människor???

Schazoo

Too long: diden't read!
Gick med
20 Sep 2010
Hoj
XJ6N
För att min regplåt ligger antingen på en åker eller under 7m vatten...Beställt en ny men självklart e det långhelg så den får jag som tidigast på måndag/tisdag så det blir inte mycket körande med min hoj första helgen med MC-kort :(

TheJo

Ny medlem
Gick med
3 Dec 2006
Hoj
-
Fast man har suttit med papper och penna och räknat x antal ggr, så lyckas man göra fel. :huvet

För att min regplåt ligger antingen på en åker eller under 7m vatten...Beställt en ny men självklart e det långhelg så den får jag som tidigast på måndag/tisdag så det blir inte mycket körande med min hoj första helgen med MC-kort :(

Har du hört med polisen om de kan fixa en provisorisk skylt?

Last edited:

Satanja

www.facebook.com/rockphotographersatanja
Gick med
8 Jul 2009
Hoj
Moneyeater (R6)
Jag är så jävla trött och less på att se förälskade par överallt, som ska gulligulla och smacka ljudligt när de kysser varandra. För att itne tala om lla facebooksuppdatering med texten "3 år med min älskling idag", eller "jag älskar dig, du är mitt livs kärlek, du o jag för alltid!"... eller varför inte bara helt allmänt FOLK SOM ÄR SÅ JÄVLA LYCKLIGA.

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Hoj
Cagiva mito f 00
Jag är så jävla trött och less på att se förälskade par överallt, som ska gulligulla och smacka ljudligt när de kysser varandra. För att itne tala om lla facebooksuppdatering med texten "3 år med min älskling idag", eller "jag älskar dig, du är mitt livs kärlek, du o jag för alltid!"... eller varför inte bara helt allmänt FOLK SOM ÄR SÅ JÄVLA LYCKLIGA.

du kommer över henne :tummenupp

Ziarro

Highway To Hell
Gick med
15 May 2009
Hoj
Kawasaki zx6r
Var ute och åkte med en polare idag. Stod bredvid varandra vid ett rödljus, i vänsterfil blinkande vänster. Vid grönt kommer bilen bakom och trycker sig fram på insidan om först min polare som hamnar mitt i vägen och sen trycker upp mig på trottoaren. Vrålförbannade följer vi efter till dom stannar. White trash-horan som körde sa att hon trodde vi skulle rakt fram. För även om vi blinkade vänster och stod i vänsterfil som endast går åt vänster så agerade vi som vi skulle rakt fram. Hur i helvetes jävla ur-kukad i huvudet kan man bli. :gnissla

Last edited:

h051n

Ny medlem
Gick med
21 Jun 2011
Hoj
Crescent citybike
JAG inte kan hitta någon Handledare i kristianstad! Ni har ju A-kortet så ni borde ju vara lite glada i denna smet.

Eas94

Sporthojsnörd
Gick med
10 Nov 2009
Hoj
Honda Hornet 600 -04
Tror faktiskt att det inte är sillen som gjorde att Slowroller har skallebank, om jag läste hans inlägg rätt ;)

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati