Anndreeaas
otursfågeln
Ex med humörsvängningar som kan slänga sig i graven och att det ska ta 1,5 månad att trafikstyrelsen ska rätta ett fel dom orsakat så man inte ens kan boka en ny uppkörning!
Alla Babyliss-produkter reklameras personligen hos Magnus Samuelsson har jag hört.
Japp det kan du då just denna modell haft lite kvalitetsproblem. Vi har haft på mitt jobb ca 50 st reklamerade sen den kom pga att många klipper ej tillräckligt utan missar mycket, dessutom gärna drar i håret.
Dem krediteras av leverantören oavsett anledning och skrotas. Ingen modell som skickas på service.
Så bara gå tillbaka där du köpte den och förklara felet så slipper du den
... på mina urkassa leder. Får snällt gå med handledsskena i ca 3 veckor för att jag skruvade lite med 400:an
Jag e sådär skitnödig så man e alldeles kallsvettig.
Man blir förbannad.
Ungen somnade medan jag lagade middag. Himla oförskämt!
Hade du inte ynglat av dig nyss? Är inte det hyffsat vanligt med "förslappning" av lederna inför sånt, men att det blir bättre med tiden?
Det skulle en man aldrig göra
Brandvarnaren Dåliga batterier så den tjuter var 30:e sekund med ett kort pip. Plockar ner den och ska öppna och byta batteri så går det fan inte att öppna skiten, Twist to open, men gör man det så tjuter det Vad är det för jävla konstruktion.
Det sitter inte en skruv i botten, under dekalen.
Det står Twist to tighten och Twist to remove på min.
Den ljuger.
Man släpper skruven och så ramlar skiten isär och så är den jättesvår att få ihop.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|