Idag är jag förbannad därför att...

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Hoj
Honda Repsol 2009
Jag har som filosofi att aldrig låna ut pengar till vänner, jag kan däremot tänka mig att ge dem pengar. Är det så mycket pengar att jag inte vill ge bort det så är det ändå för mycket att låna ut eftersom att det ändå bara kommer att få vänskapen att surna.

De har alltid varit min filosofi att ALDRIG låna ut pengar till vänner, vete fan vad som hände denna gång......
men de som retar mig e att man ser alla jefla uppdaterigar på FB att han hänger på krogen, ge mig mina pengar först å bli packad sen lixom....

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
De har alltid varit min filosofi att ALDRIG låna ut pengar till vänner, vete fan vad som hände denna gång......
men de som retar mig e att man ser alla jefla uppdaterigar på FB att han hänger på krogen, ge mig mina pengar först å bli packad sen lixom....
Klassiker.

Blanco

Glad påsk!
Gick med
4 Oct 2004
Hoj
Bmw gs 1200 Adv.
mest på mig själv.
Lånade ut pengar för 18 månader sen till en bättre behövande polare..

Har jag sett skymten av dessa? Icke. Inte ens ett fösök att delbetala in beloppet. Inte så mycket pengar men just grejjen bara....

Jag ryckte in och hjälpte en gammal polare med att snickra på hans hus ett par dagar. Till kompispris. + att jag köpte ut material.
Detta var nu några år sedan och har fortfarande inte sett några pengar.

Så man kan säga att jag fick betala för att hjälpa honom...

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Hoj
Honda Repsol 2009
Jag ryckte in och hjälpte en gammal polare med att snickra på hans hus ett par dagar. Till kompispris. + att jag köpte ut material.

man blir fÖrbAnNad, vad e de för fel på mäniskor...

Hmmm skickade PM på fejzan till honom, får se hur det utvecklar sig,,,,

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX

"Men du har ju pengar."

"Är det så bråttom att få tillbaka de pengarna, du står väl inte och faller med den summan."

:rolleyes:

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc

Man skall inte låna ut pengar till vänner.
Det är bättre att behålla dem.

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Hoj
Honda Repsol 2009
"Men du har ju pengar."

"Är det så bråttom att få tillbaka de pengarna, du står väl inte och faller med den summan."

Precis så, fast denna gång så sajag bara de e mina pengar jag vill ha dem åter.
Hedresord på att de sätts in på torsdag när han får pengar från akssan...
jajaja:gnissla

Både pengarna
och
vännerna

Last edited:

Blanco

Glad påsk!
Gick med
4 Oct 2004
Hoj
Bmw gs 1200 Adv.
"Men du har ju pengar."

Ja, typ så... Vet att dom är belånade upp över sina öron... Senast jag hörde något så hade dom tydligen sålt sin motorbåt och graderat upp sig till en större...

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Hoj
Yamaha Majesty 400

Helt rätt, dock ser jag numera till att omge mig med vänner som jag kan lita på skulle betala tilbaka, av någon anledning behöver dom aldrig låna heller.

Dom andra har rensats bort genom åren. Har jag förlorat på det, absolut, men bara i plånboken.

goshow

snöar
Gick med
14 Oct 2004
Hoj
Lill-Jingis
Jag har lärt mig den hårda vägen nu, exakt samma sits för en vecka sedan och började jobba som vanligt. det sket sig rejält och nu sitter jag här med hjärtmuskelinflammation och käkar antibiotika och blir andfådd och får hjärtklappning för minsta lilla ansträngning :(
Så ta det lugnt för fan, det började precis så där för mig med yrsel och illamående för att sedan gå över till bröstsmärtor och bortdomnad arm...

fyfan blir inge internetporr för dig inte :huvet

• Gilla
Reaktioner: SGM

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200

Skkriv nåt spydigt på hans wall då och skäm ut honom?

Kita

Ny medlem
Gick med
27 Mar 2011
Hoj
Stor blågrön sak
För att min bror blev skitsur för att jag drukigt hela 2dl mjölk hemma hos han idag när jag fikade med hans sambo efter att ha kört henne t/r till en undersökning i lund.

Stor sak att sura över?

Edit: Tog inte ens soppa pengar då jag anser dem som familj.
Aldrig mer :huvet

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
För att min bror blev skitsur för att jag drukigt hela 2dl hemma hos han idag när jag fikade med hans sambo efter att ha kört henne t/r till en undersökning i lund.

Stor sak att sura över?

Edit: Tog inte ens soppa pengar då jag anser dem som familj.
Aldrig mer :huvet

Om jag tyder det rätt drack du 2 deciliter (av någon för oss okänd vätska), efter att ha skjutsat din brors sambo, nu är brorsan förbannad på dig.

Jag dör av nyfikenhet. Tog du ett dricksglas av hans finaste islay? :D Då skulle nog jag med blivit lite sned. :hihi

Edit - mjölk...lär ha varit rakt ur kartongen då, med en rap värdig allas våran Teo, och tetran lämnad framme på bordet. :va :hihi

Last edited:

Kita

Ny medlem
Gick med
27 Mar 2011
Hoj
Stor blågrön sak
Om jag tyder det rätt drack du 2 deciliter (av någon för oss okänd vätska), efter att ha skjutsat din brors sambo, nu är brorsan förbannad på dig.

Jag dör av nyfikenhet. Tog du ett dricksglas av hans finaste islay? :D Då skulle nog jag med blivit lite sned. :hihi

oj! glömde skriva drycken! Nej, jag drack två deciliter av hans finaste skånemejerier mellanmjölk i kylen.

Där av jag blir förbannad för att han är arg. En kartong kostar lix 12.95Kr
Hade det ex. varit 2dl Lauders eller liknande hade jag kunnat förstå han.
Men 2 dl mjölk för en bilresa på totalt 4 mil som skånetrafiken vill ha nästan 200kr. Menar :näsblod

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
http://www.sporthoj.com/annonser/?id=57615

Man blir förbannad. Luktar import av ebayprylar från fjärran öst - och ett påslag den värsta socialdemokraten skulle bli grön av avund för. :huvet

Jag gav inte ens 300 för mina grepp från Hong Kong, inkl frakt, hemma under en vecka.

oj! glömde skriva drycken! Nej, jag drack två deciliter av hans finaste skånemejerier mellanmjölk i kylen.

Där av jag blir förbannad för att han är arg. En kartong kostar lix 12.95Kr
Hade det ex. varit 2dl Lauders eller liknande hade jag kunnat förstå han.
Men 2 dl mjölk för en bilresa på totalt 4 mil som skånetrafiken vill ha nästan 200kr. Menar :näsblod

Det här gjorde min dag. :D Jag hade nog mest garvat om någon sopat i sig 20 centiliter Lauders, eller annan likvärdig phuldricka.

Last edited:

Kita

Ny medlem
Gick med
27 Mar 2011
Hoj
Stor blågrön sak
Det här gjorde min dag. :D Jag hade nog mest garvat om någon sopat i sig 20 centiliter Lauders, eller annan likvärdig phuldricka.

Så Bra man kan glädja någon :D
Lauders skall avnjutas långsamt, inget annat :banana

Ska iallafall vänta tills pengarna trillar in sen ska jag gå hem till han när ingen av dom är hemma och fylla hela jävla kylen med mjölk :yoparty

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Så Bra man kan glädja någon :D
Lauders skall avnjutas långsamt, inget annat :banana

Ska iallafall vänta tills pengarna trillar in sen ska jag gå hem till han när ingen av dom är hemma och fylla hela jävla kylen med mjölk :yoparty

Ännu bättre :tungan --->

Ko2.jpg

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad