Fri sjukvård i Sverige tolkar jag som gratis sjukvård
Idag fick jag en faktura på 880:- för att ha varit inlagd på hjärtintensiven med hjärtmuskelinflammation hela förra helgen...
Nuförtiden är den nästan fri. Högkostnadsskyddet kickar in vid en tusing. Sen vat jag inte om man ändå får pynta för mat och husrum. Har inte varit inlagd på 35 år.
Maten smakade iofs riktigt illa men rummet var jäkligt bra med grym utsikt från 5:e våningen och då det var ett singelrum slapp jag andra sjuklingar
Nåja, det var värt varenda krona då personalen var jävligt trevliga och duktiga.
Brorsan hamnade på hjärtintensiven för ett par veckor sedan. 4 pers i samma rum och ingen tv. Han var lite sur.
och jag kollar av ren princip klart på alla filmer jag ser.
Dra igång valhalla rising och den principipen kommer inte att gälla.
Alternativt kommer du som jag (var en av de ~10 kvar i biosalongen) börja fundera på vad du gör av ditt liv egentligen.
Maten smakade iofs riktigt illa men rummet var jäkligt bra med grym utsikt från 5:e våningen och då det var ett singelrum slapp jag andra sjuklingar
Nåja, det var värt varenda krona då personalen var jävligt trevliga och duktiga.
Happy ending?
Aha, hon är snygg alltså.Och så är jag förbannad på en tjej i min klass. Jag blir provocerad av hennes utseende. Och hur hon är. Jävla jobbig människa...
Aha, hon är snygg alltså.
Är det något att bli förbannad över?Nä, jag brukar snarare uppskatta snygghet (tjejer eller annat), än störa mig på dem. Hon är väl inte direkt ful heller, har mest bara ett såntdär jobbigt utseende.
Och jag vill döda hennes ögonbryn, de är som två stora halvbågar på pannan, men plockade så, inte bara dåligt målade.
Och hon klär sig som om hon vore 45, minst. Men är typ 19.
Hon är tjej, och tjejen hon stör sig på har något hon inte själv har. Inget konstigt, bara tjejigt.Är det något att bli förbannad över?
Hon är tjej, och tjejen hon stör sig på har något hon inte själv har. Inget konstigt, bara tjejigt.
Nä, det är inte så. Du kan få se en bild på henne om du vill. Och mig då, om det i ditt huvud handlar om att hon skulle se bättre ut än mig. (Finns väl iofs de som skulle kunna tycka, men jag gör det inte.)
Jag stör mig på henne för att hon bara ser ut på ett såntdär sätt som man kan störa sig på. Och så är hon jobbig. Pratar en jävla massa om helt ointressanta grejer. En jobbig person bara.
This thread is worthless without pics.Nä, det är inte så. Du kan få se en bild på henne om du vill. Och mig då, om det i ditt huvud handlar om att hon skulle se bättre ut än mig. (Finns väl iofs de som skulle kunna tycka, men jag gör det inte.)
Jag stör mig på henne för att hon bara ser ut på ett såntdär sätt som man kan störa sig på. Och så är hon jobbig. Pratar en jävla massa om helt ointressanta grejer. En jobbig person bara.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|