Idag är jag förbannad därför att...

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Tagit in offerter på badrumsrenovering och firman som mäklaren föreslog lämmnade en offert på 160000! (dock hintade jag att dom skulle få uppdraget) :huvet
Dom skötte även flyttstädningen som blev dubbelt så dyr jämfört med "erkända" bolag..

...Jävla maskopiokrarsatansluder, tagit in offerter från andra firmor och dom landar mellan 65k och 95k. (bara arbete, jag köper in kakel, klinker mugg etc)

Testsköt dom lite från höften typ.. "Går han med på det blir det jackpot", har jävla dum tror dom att man är??

Blev ett tack men nej tack fast helst ville jag be han dra åt helvete.. :mad:

Det handlar om ett helt normalt 4kvm badrum utan extra lullull...

Rövknullad it is :arsele Det senaste badrummet jag byggde på 4kvm gick på 53000:- inkl moms före ROT, sen tillkom några tusenlappar för el samt höjning av tak som inte ingick på första offerten. Och då tycker jag att det var dyrt :näsblod
Hur långt är det till Väsby :gnissla

Kita

Ny medlem
Gick med
27 Mar 2011
Hoj
Stor blågrön sak
Printa ut? :va

Gör helt klart bättre effekt live! :yoparty

Nja :p det vete fan :D
Mena, printa ut på tapetpapper och limma upp i köket, lär ju reta både dem och hyresvärden! :banana

Sista dropparna mjölk som man sparat till morgonkaffet är tamig fan både heliga och dyrbara.

Där var mer än halva kartongen kvar när jag gick, sen har de ändå bara socker i sitt morgon kaffe :yoparty

Sökte lite nu, och det är stickers som man fäster på ett vitt kylskåp.
Har han ett vitt kylskåp? Isf är det ju givet. :hihi

Bildbevis på att det är genomfört krävs!

http://www.roligaprylar.se/Cow-Stickers.html

Jupp, han har ett vitt kylskåp :tummenupp
Skall bara invänta pengar så ska han få sen! Pictureproof or it dident happen! :tummenupp :D

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
Idag är jag förbannad .
Jag ser att vårt fina land håller på att gå under medans våra politiker bara sitter på och inte gör något åt detta.

Satt å tänkte på när jag hade en viss diskussion med min far för några år sedan angående Sverige å hur det har utvecklats ,Kommer ihåg hans ord så ordagrant .

Min son du skulle ha upplevt 80 talet .
Sverige var så underbart då, detta land är på väg åt helvete !!

Varför jag kom på att tänka på det ,var på grund utav att en snorvalp som fortfarande har blöja kom fram till mig idag en kille som har svensk härkomst dessutom ,Han undrande vad jag gjorde i hans område och att jag inte hade något där att göra .

Jävlar vad jag ville ge han örfil då. Dessutom bröt killen på svenska.

Vad är det som händer med Sverige ---

Lagom

Lagom är bäst.
Gick med
2 Nov 2010
Hoj
Exc300+Superduke
Idag är jag förbannad .
Jag ser att vårt fina land håller på att gå under medans våra politiker bara sitter på och inte gör något åt detta.

Satt å tänkte på när jag hade en viss diskussion med min far för några år sedan angående Sverige å hur det har utvecklats ,Kommer ihåg hans ord så ordagrant .

Varför jag kom på att tänka på det ,var på grund utav att en snorvalp som fortfarande har blöja kom fram till mig idag en kille som har svensk härkomst dessutom ,Han undrande vad jag gjorde i hans område och att jag inte hade något där att göra .

Jepps det är helt åt helvete.

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Idag är jag förbannad .

Buhu.
Sådant råkade jag ut för redan på åttiotalet.

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe

engström1

Autosolemio
Gick med
16 Sep 2010
Hoj
Zündapp Bella R154-58,R205-62,CB500-71,CB500-72,XL650V-87/05,El-Minimoto. Sålda RS125, 2*XC125, 2*XL125S, SCV100, CB400N, RD350LC, XV535, TT600, XJ600S, 2*XL600V, VL1700, CBR600,RG125F-92,SS City Hopper 70cc
Jag var på väg att ta denna stencoola XT för 1500:- på Blocket i onsdags,
men tyckte att jag inte hade plats! Ångrar mig lite. :huvet

P9130006.JPG

P9130007.JPG

Men men, mister du en står det tusen åter! :rolleyes:

/e

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13630865.ab

Det är lite illa när de till och med lyckas döda motorcyklister när de inte ens försöker... Lite högre krav borde det vara på att få köra fordon som polis.

:rofl

En crossmotorcykel, vad fan gjorde den där och varför höll inte föraren en sådan hastighet så att han kunde bromsa vid plötsligt uppkommet hinder?
Antagligen mc-förarens eget fel och inte polisens.

dMaN24

En sån där utlänning..
Gick med
8 Feb 2010
Hoj
Vi får se.
Vanligtvis så skiter jag i alla spam-mail som skriker "chans att vinna" härs o tvärs.

Men detta från nåt odds-skräp fick mig irriterad.
Stor text mitt i mailet.

"Sista chansen till gratis fotbollsresa!"

150 tomma rader ner ungefär, följande:

" Missa nu inte chansen att vinna 2 st matchbiljetter till EM-kvalet mellan Sverige och Holland på Råsunda den 11 oktober! Det är gratis och enkelt att delta. "

Om det är något jag lärde mig från när jag gick Handel & Kontor var att man INTE fick kalla något gratis.

"Ingår" och "medföljer" helt ok. Gratis innebär att jag ska kunna kontakta dom som mailat mig och säga "-Hej. Två biljetter tack!"

engström1

Autosolemio
Gick med
16 Sep 2010
Hoj
Zündapp Bella R154-58,R205-62,CB500-71,CB500-72,XL650V-87/05,El-Minimoto. Sålda RS125, 2*XC125, 2*XL125S, SCV100, CB400N, RD350LC, XV535, TT600, XJ600S, 2*XL600V, VL1700, CBR600,RG125F-92,SS City Hopper 70cc
En crossmotorcykel, vad fan gjorde den där? .

Man måste alltid först titta på VEM det är som säger något! :fakta

I detta fallet Aftoblasket som skrev att det var en crossmotorcykel.

I praktiken innefattar denna grupp allt från:
dirt-bike.jpg

Till:
BMW-R1200GS-Adventure-2008.jpg

Hade det stått sportmotorcykel hade kunna vara allt från:
minimoto1.jpg

Till:
2008_honda_goldwing.jpg

Slutsats, läs aldrig aftontidningarna om ni vill ha information.
För ett gott skratt funkar de dock utmärkt.

I sakfrågan vet vi nästan noll och intet....
Dock lika tragiskt som vanligt. Bara 25 år. :(

/e

Ivil

In BP we trust.
Gick med
8 Dec 2005
Hoj
-
Att folk lägger bud på min lägenhet som dom inte kan backa upp när det väl kommer till kritan.
Man blir förbannad.

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...