Den jäveln ...
Var det en baltisk sjöman?
Man har sjukt ont i tobleronen efter en balt asså, dom är fördjävla brutala.
Den jäveln ...
Stort tack till gubbjäveln som körde rakt ut framför mig på hoj i en korsning idag, med fri sikt, strålande solsken, inga andra trafikanter.....mina farhågor att han var både 80+ OCH blind besannades när jag körde upp bredvid & hytte med näven..han såg inte ens det....kanske dags snart att införa nytt körprov för vissa åldersgrupper.....
Det var så in i helvete nära att det gick åt helvete...
Min nya, jättefina tröja blev förstörd i tvätten. Jävla sämst
För att jag blir bostadslös om 5 dagar och ingen svarar på mail eller i telefon när jag försöker ringa dom.
Det går inte.
Åldersdiskriminering.
Men:
Jag anser fortfarande att man skall avlägga ett enklare prov, både teoretiskt och praktiskt, samt synundersökning när man förnyar körkortet.
Vad spelar det för roll om det kostar en tusenlapp var tionde år?
Även om man inte är särskilt gammal så kan förutsättningarna ändra sig ordentligt på tio år.
Jag vet personer i trettioårsåldern som är medvetna om att de egentligen behöver glasögon men struntar i det eftersom det inte står på styrlappen.
Vaddå, ska ISS skrotas?
Om du hade uppgivit en riktig bostadsort så kanske folk skulle kunna ge dig tips på nytt boende.
kronförkyld och pank den 25e och inte har man fått in pucken i mål trotts att målvakten spelar i mitt lag.. känner mig värdelös på så många plan just nu..
har gjort av med 225 kr i helgen. Resten gick till räkningar.... Jag e otroligt leds på att gå back på att jobba...lönen har ju knappt kommit in....
har gjort av med 225 kr i helgen. Resten gick till räkningar.... Jag e otroligt leds på att gå back på att jobba...
Jo de e ju inte svårt att se hur det gick snett, betalar ränta på bostadslånet kvartalsvis och dem två senaste månaderna blev väldigt invecklade och röriga sidoaffärer med saker som inte blev alls som det va tänkt, plus som du säger onödiga saker som köpe matlådor, bil till jobbet och felparkeringsavgifter.Skaffa mindre utgifter!
Du tycker inte det, men du lever över dina tillgångar.
Någonstans ligger ett dyrt telefonabb och tickar, en avbetalning på en platt TV, eller sviterna efter en fylleresa som du inte alls hade råd med.
Någonting i ditt liv dränerar ditt konto,det går att leva på mindre än vad du tjänar, alltså är det egna val och dåliga affärer som satt dig i din sits.
Jag satte mig ner och gick igenom mina gamla räkningar för ett år, och mycket skit slutade jag med.
Tidningsprenumerationer, jag hade provprenumererat på en massa skit-tidningar som jag alltid glömde att avsluta prenumerationen på.
Jag hade betalt skatten på husvagnen som stod avställd??
Jag hade åkt på några förseningsavgifter osv...
Börja laga storkok, billig mat som man kan ha med sig i matlåda osv...
Jo de e ju inte svårt att se hur det gick snett, betalar ränta på bostadslånet kvartalsvis och dem två senaste månaderna blev väldigt invecklade och röriga sidoaffärer med saker som inte blev alls som det va tänkt, plus som du säger onödiga saker som köpe matlådor, bil till jobbet och felparkeringsavgifter.
Har ganska låga fasta avgifter (hyra 1900 ränta 3400 tele, bredband 750 el 300 lån till far 1500 dvs 7800, 8500 med mat i veckorna säg gärna till om jag missat nått uppenbart) Köper inte saker på avbetalning.
Det positiva e att nu är alla gamla affärer och intriger lösta, fick inte va jag borde fått men får ta det som en läxa och inte göra mer affärer med dem vännerna.
Så egentligen är inte det mitt största problem, många som har det mycket värre men iom att jag inte har något glädje ämne alls i mitt liv känns alla skitsaker som oöverstigliga berg, så de e väl de jag borde ta tag i.. men det är ju mycket svårare än att bara gnälla..
Nej ja har ju inte det! ahh måste va därför jag e så deppig ska genast elska! har hört att man ser saker lite posetivare av detHar du elskat
Elskling.se
Lendo?
Nej ja har ju inte det! ahh måste va därför jag e så deppig ska genast elska! har hört att man ser saker lite posetivare av det
åfan nice, tror tyvärr jag band mig till fortum när jag flytta in men ska kolla upp det, har ärligt ingen koll på va jag betalar för elen.Jag gjorde det och sparade 600 kr per år på bara elen
Lendo kan ju vara bra för du kanske kan lägga om dina lån.
Det låter tråkigt men kanske söka ett jobb till?
Jag kör tidningar på söndag morgon och det blir ca 2000 kr efter skatt extra i månaden.
Vadå jättefin, den är ju förstörd!!!!
Den var fin... Nu är den fläckig.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS