Skrotnisse
What would Shervin do?
Beslutsångest över vad vara på halloween !
Känner mig så jävla kvinnlig att det är äckligt
Läjdi gådajva åff kårs.
Beslutsångest över vad vara på halloween !
Känner mig så jävla kvinnlig att det är äckligt
Läjdi gådajva åff kårs.
Mja, temat är tim burton karraktärer såattlixom
Mja, temat är tim burton karraktärer såattlixom
Bilprovningen tyckte mitt styrlager var tokslut. Själv känner jag inget fel påt.
Nu måste man alltså beställa ett nytt vilket lär va svindyrt, sen stå i regnet å byta skiten, vilket inte lär låta sej göras utan specialverktyg, vilket jag naturligtvis kommer upptäcka först när jag har halva hojen i molekyler, sen när man väl fått ihop ratet så tillkommer ombesiktningsavgift.
Ähm, då har du ju för fan hur mycket som helst att välja på såattlixom...
Tänk bara Nightmare before christmas eller corpse bride etc så lossnar det snart
UPS, vilka jävla blockmongon. Måste vara hemma för att ta emot paketet och de kan anlända mellan 09.00 och 19.00, tror de jag har tänkt sitta här hela dagen och vänta? Ingen kortbetalning heller (nej jag tänker inte lämna ut mina detaljer per telefon, tack så mycket ), jävla värdelöst företag!
FC-moto kanske?
... jag i trött tillstånd (nu) sätter mig och beställer och betalar bromskivor till en fz750r istället för en yzf750r satans jävla helvete. Hur gör man på ebay och paypal för att avbryta?
jag omges av idioter!!!
Fick ett mejl som avslutas "Take care"
När Tant sedan svarar på mejlet och också skriver "Take care" får jag ett argt telesamtal några timmar senare.
Usch vad otrevligt att avsluta mejlet med dessa avskyvärda ord, är vi inte vänner längre...
Hur i helvete kan man gå i taket över några ord som man dessutom själv använder och sedan ringa och verkligen bevisa vilken jeFla tomte man verkligen e...
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|