Idag är jag förbannad därför att...

sampan

Pengarna ska rulla!
Gick med
28 Mar 2010
Hoj
sxv 550 -08 + PANIGALE!!
det fortfarande finns glin som tycker det e skitroligt att sparka sönder och slänga iväg cyklar som står på tågstationer..:gnissla

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Bilprovningen tyckte mitt styrlager var tokslut. Själv känner jag inget fel påt.
Nu måste man alltså beställa ett nytt vilket lär va svindyrt, sen stå i regnet å byta skiten, vilket inte lär låta sej göras utan specialverktyg, vilket jag naturligtvis kommer upptäcka först när jag har halva hojen i molekyler, sen när man väl fått ihop ratet så tillkommer ombesiktningsavgift.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Mja, temat är tim burton karraktärer såattlixom :död

Ähm, då har du ju för fan hur mycket som helst att välja på såattlixom...:7peta

Tänk bara Nightmare before christmas eller corpse bride etc så lossnar det snart:tummenupp

Bilprovningen tyckte mitt styrlager var tokslut. Själv känner jag inget fel påt.
Nu måste man alltså beställa ett nytt vilket lär va svindyrt, sen stå i regnet å byta skiten, vilket inte lär låta sej göras utan specialverktyg, vilket jag naturligtvis kommer upptäcka först när jag har halva hojen i molekyler, sen när man väl fått ihop ratet så tillkommer ombesiktningsavgift.

Kör till en annan station, säg att jobbet är gjort och hoppas på det bästa?

Last edited:

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
För att folk inte svarar på mail. :mad: Hur jävla svårt är det egentligen?! :mad: Särskilt när det är DEM som skickar första mailet och sen svarar man, men inte får ETT JÄVLA SVAR TILLBAKA. VAD FAN ÄR DET FÖR FEL PÅ FOLK EGENTLIGEN?!

Bjarras

Ny medlem
Gick med
31 Aug 2009
Hoj
Yamaha Warrior
Balkongjäveln, eller rättare sagt de öppningsbara rutornas mekanism, har efter 15-20 år gått sönder :mad: Givetvis har jag visning på lägenheten om 2 dagar och reservdelar existerar tydligen inte :huvet

Får mecka som f*n för att få ihop det bra. Kunde de inte hållt nån månad till?

Bentebent

:moppefucko
Gick med
30 Apr 2011
Hoj
MT-07 -16
UPS, vilka jävla blockmongon. Måste vara hemma för att ta emot paketet och de kan anlända mellan 09.00 och 19.00, tror de jag har tänkt sitta här hela dagen och vänta? :mad: Ingen kortbetalning heller (nej jag tänker inte lämna ut mina detaljer per telefon, tack så mycket :huvet), jävla värdelöst företag!:finger

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
Förbannad 1: Försöker få tag på min hyresvärd för att höra efter möjlighet att hyra garage. Helt omöjligt. Ömsom ingen vid telefonen för att nästa sekund vara upptaget.

Förbannad 2: Att stora excel-dokument blir så segjobbade... 2 min för att foga in en ny kolumn är inte ok.

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Hoj
Yamaha Majesty 400
UPS, vilka jävla blockmongon. Måste vara hemma för att ta emot paketet och de kan anlända mellan 09.00 och 19.00, tror de jag har tänkt sitta här hela dagen och vänta? :mad: Ingen kortbetalning heller (nej jag tänker inte lämna ut mina detaljer per telefon, tack så mycket :huvet), jävla värdelöst företag!:finger

FC-moto kanske?:D

Bentebent

:moppefucko
Gick med
30 Apr 2011
Hoj
MT-07 -16
FC-moto kanske?:D

Helt rätt:tummenupp

Roliga var att killen från Jetpak som lämnade paketet var precis lika trött på att hantera UPS skit med kontanter och allt som hör till, de var tydligen riktiga as att ha och göra med dessutom. Tydligen har de dessutom endast en kille som sköter precis ALLA kortbetalning som görs till UPS i HELA landet, va i helvete? :va

Pengarna jag skickat till louis.de har fortfarande inte kommit fram heller, vilken avancerad tidsålder vi lever i alltså, suck...

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo
... jag i trött tillstånd (nu) sätter mig och beställer och betalar bromskivor till en fz750r istället för en yzf750r satans jävla helvete. Hur gör man på ebay och paypal för att avbryta?

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
... jag i trött tillstånd (nu) sätter mig och beställer och betalar bromskivor till en fz750r istället för en yzf750r satans jävla helvete. Hur gör man på ebay och paypal för att avbryta?

Kontakta säljaren, förklara läget, be om ursäkt och be honom lösa problemet. Tyvärr har han rätt att kräva betalning och slutföra köpet då ebay avtal är bindade etc, så du får helt enkelt hoppas att han är villig att hjälpa dig. Lycka till:)

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Hoj
Honda Repsol 2009
jag omges av idioter!!!

Fick ett mejl som avslutas "Take care"
När Tant sedan svarar på mejlet och också skriver "Take care" får jag ett argt telesamtal några timmar senare.
Usch vad otrevligt att avsluta mejlet med dessa avskyvärda ord, är vi inte vänner längre...

Hur i helvete kan man gå i taket över några ord som man dessutom själv använder och sedan ringa och verkligen bevisa vilken jeFla tomte man verkligen e...

Edvinsjolund

Ärkemongo
Gick med
9 Jul 2007
Hoj
Ktm 950 Adventure. Apollo 63z -52, Suzuki Dr 600 -87
jag omges av idioter!!!

Fick ett mejl som avslutas "Take care"
När Tant sedan svarar på mejlet och också skriver "Take care" får jag ett argt telesamtal några timmar senare.
Usch vad otrevligt att avsluta mejlet med dessa avskyvärda ord, är vi inte vänner längre...

Hur i helvete kan man gå i taket över några ord som man dessutom själv använder och sedan ringa och verkligen bevisa vilken jeFla tomte man verkligen e...

Och det var alltså en kvinna? Oväntat! :banana

• Gilla
Reaktioner: SGM
Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...