Lou siffer
officiellt lammkött
Klickad?! Va i helvete, svara och dissa mig som jag förtjänar qvinna!
Inte jag heller, ta mig faan!! Ska jag lägga ifrån mig nåt släpper jag inte prylen helt innan jag börjar dra tillbaka handen, och vips så landar prylen på golvet. Ska jag plocka upp nånting slår jag först till det med fingertopparna (eller helst naglarna om det är ett djur eller barn och gärna i ögonen på dom!). Jag går in i saker och slår i huvet på obegripligt dumma ställen!
Min motorik har alltid varit min bästa sida. Vart fan har den tagit vägen?!?!
Nä, jag har inte druckit sprit.
Kollat synen på sistone?
Det där låter som mig.
Jag har också tänkt så. Och jag har faktiskt kollat synen.
För några veckor sen gick mina terminalglasögon sönder. Då de va typ 10 år gamla och då jag sitter vid dator 90% av min arbetstid fick jag på jobbets bekostnad gå på undersökning hos optiker och skulle få nya, uppgraderade briller.
Det visade sig att jag hela tiden eg behövt korrigera synen på långt håll.
Det är tydligen omställningen från att titta på långt till nära håll som gör ögonen trötta (nu när man inte är 20 längre...) och det har jag tolkat som att det är just datorarbete som ger mig huvudvärk pga dålig syn på nära håll.
Gällande min motorik så har den alltid varit så perfekt att jag inte ens behövt titta på det jag t ex ska lägga ifrån mig, har alltid varit grymt snajdig. Men nu är jag skitklantig. När blev jag såhär sinnesslö??
Du kan vara en av de personerna som har ögon som anpassar sig till när man läser mycket, så att du är närsynt pga det och det skulle gå över om du slutade läsa så mycket... Om du är en sån människa och använder glasögon kommer ögonen att överkompensera ännu mer om du har glasögonen på dig när du läser/pillar/gör annat nära ögonen... Och du kommer sluta med flaskbottnade glasögon.
Men om det bara är vanligt synfel är det ju ingen fara.
Tänker inte bli med flaskbottnar!
Och jag skulle garanterat glömma ta av mig brillerna när jag började pyssla med saker på nära håll.
Fan Ulvis, du har visst sparat mig ett par tusenlappar på briller jag inte behöver. Tack! Ses vi på krogen nån gång ska du fan få en öl!
Gällande min motorik så har den alltid varit så perfekt att jag inte ens behövt titta på det jag t ex ska lägga ifrån mig, har alltid varit grymt snajdig. Men nu är jag skitklantig. När blev jag såhär sinnesslö??
Klickad?! Va i helvete, svara och dissa mig som jag förtjänar qvinna!
Fast nu e ordningen återställd. hundvakt hela helgen jo tjena..Förlåt?!
Det äro ikke en qvinna utan en qviga
Fast nu e ordningen återställd. hundvakt hela helgen jo tjena..
mm tror minsan matte behöver hjälp med att håla reda på demoh! voffa !
Men jag vidhåller att det är en kviga inte en kvinna höhö
Flera timmars jobb kvar innan helg.
Flera timmars jobb kvar innan helg.
Hur förbannad ska man vara om man ska jobba lördag och söndag då? Va?! Va?!
Hur förbannad ska man vara om man ska jobba lördag och söndag då? Va?! Va?!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|