sportbike
Guest
Du blev också erbjuden denna plats, men även du bangade!
Jag vet tjejer som är modigare än du.
Du blev också erbjuden denna plats, men även du bangade!
Hepp, inte heller idag fick man sova ordentligt... Jaja, jag ska som tur är inte upp och jobba idag så jag kan somna om ifall jag blir trött igen...
Grattis. Vi får starta en insomnia-klubb.
Men som jag brukar säga, med hänvisning till våra till ihjälkörda melemmar, sleep when you are dead.
http://www.youtube.com/watch?v=E2gazsHVr58
Har du problem med att somna eller med att fortsätta somna?
Mitt problem är att om jag somnar och bara får sova en timme eller två innan jag vaknar på nytt så kan jag inte somna om. Alls. Oftast försöker jag lösa det genom att hålla mig vaken tills det är läggdags nästa gång, och hoppas då på en god natts sömn. Men likförbannat kan man ha x antal nätter som denna i rad efter varandra
Var ju likadant igår, gick och la mig i god tid men vaknade efter bara några timmar och kunde inte somna om. Gick upp framåt morgonkvisten, gick till jobbet, kom hem och höll mig vaken till halv tio ungefär då jag på nytt gick och la mig. Vaknar sen tre timmar senare och har varit klarvaken sen dess... Vid tre gick jag upp, tänkte att jag lika gärna kan försöka slå ihjäl lite dötid i väntan på att bli trött igen... Men det verkar inte vilja hända...
Sant i och för sig, men jag vill gärna kunna få lite nattsömn och prestera på dagarna under min livstid också...
Jag sover varannan natt.
Oj... Sover du ett dygn då eller du är vaken ett dygn och en dag, sover en natt och upprepar?
Hoppar över varannan natt. Sover lunch 30min minuter på tappdagar
det där får ni nog kolla upp grabbar...eller skaffa nattjobb som jag
Nästa steg är att sova med en snarkmaskin, och inget fel finnes.Fifan... Och ändå presterar du som du gör, och orkar med alla motgångar du haft med hojen etc... Jag är imponerad.
Ihop du och jag, eller du och båten?
Mysigt dunk såhär på morgonkvisten, tackar för det Hon är bra fin din skuta
Jag har varit hos doktorn för det, alla värden var bra och inga andra fel hittades. Medicinera ville de ju såklart inte göra när man är så ung som jag, så jag får fortsätta vara vaken... Jag jobbar delvis natt (eller nja, fram till elva iaf), och hade tidigare nattjobb... Vetefan dock om det löser problemet egentligen, jag sov ju fortfarande dåligt fast då under dagarna
Nästa steg är att sova med en snarkmaskin, och inget fel finnes.
Nåväl.
http://www.youtube.com/watch?v=8fQH1UF5bJA&ob=av2n
Tror nog att din kula dunkar högre än någon människa kan snarka, men det kanske bara är jag...
Sjyst låt! Själv är jag lite småförtjust i denna:
http://www.youtube.com/watch?v=KQ6zr6kCPj8
Börjar ordentligt vid 1.24 ca. Kanske inte riktigt samma typ av musik, men ändå sjyst.
Fan va nice! Såg ju en W123:a där vid 1.24! Äta Beirurbombare!
Grabbarna har stil minsann
Lite fler poppiga låtar:
Folk kan gärna kalla mig smaklös och allt vad det heter, men musikskrället duger banne mig att festa loss till
Mycet bra skit!
Nä vi änå är inne på otillåtet material. Här är en nazistpilot som kan flyga gammal messerschmitt, så det dundrar..
http://www.youtube.com/watch?v=dO9mEv5Ve54
Du har blivit kärring helt enkelt, det är fullt naturligt och kommer med åldern.
Det är bara att inse att du hädanefter är satt att vakta dom unga hönsens handväskor om du går ut...
Jag vet tjejer som är modigare än du.
Säg till om du ska köra i veckan så ställer jag upp! Garanterat!
Verkar ju skitfräckt!
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |