Mitra
Cava Leonem, 119.1 db
Grannar
Haha är de du och din katt på bilden eller?Grannar
Haha är de du och din katt på bilden eller?
Nya E4an..
Att Tierp inte syns (Tydligt) på avfarten som jag trodde att jag skulle ta (och borde tagit) och att jag fortsatte till Dragon Fuckin Gate för jag kom inte ihåg om Mehedeby låg före eller efter Tierp.
Jag nöjde mig inte med detta. Jag höll på att få soppatorsk i drakgrinden så jag svängde in på Preem, frös som en apa i min korta kjol och tunnstrumpor och tänkte inte på att bilen inte får vara igång om man skalll tanka. Fattade inte på ca 5 minuter varför jag inte fick in tankmojängen (verkade ..typ...låst..tänkte inte "ahaaa motorn går fortfarande"..utan undrade hur fan den hade frusit igen?!!)...vilket i sin tur var en jävla BENÅDELSE från ovan för det var Diesel som jag tagit för jag var arg o frös och kollade inte vad jag gjorde. Jag måste ringa kommunen och ansöka om en assistent snart tror jag!
Jag kan säga det själv... JAG ÄR EN BIMBOIDIOT!!!!
Jag fattar ju själv vad jag gör för fel..så helt sallad i huvudet kan jag ju inte vara...men måste det alltid vara EFTERÅT? Brist på koncentration...
Samma här jävla ångestJag är förbannad nu, och jävligt förbannad dessutom- det är ju söndag= måndag snart
Så arg så sent..Blir förbannad på att vissa forumedlemmar kan va så j*vla korkade och enkelspåriga!
Så arg så sent..
Så illa är det.
Finns ju ingen som försöker göra mig glad igen.
Bli sur fem minuter in på en helt ny dag, tråkigt.
Se framåt i stället, du har en hel dag på arbetet framför dig!
Nä, jag kan sova hela dan imorron, men detta är ju fel tråd att berätta om det i..
Jaha, nu blev jag sur o höra de
Haha, nä de va ju skönt för dig. Själv jobbar man kväll. Det kan man bli förbannad på.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|