Idag är jag förbannad därför att...

Förbannad på folk som ständigt väljer att rycka en liten mening eller ett litet stycke ur ett stort sammanhang och tolka den till sin egen fördel.... :huvet

Nya E4an..
Att Tierp inte syns (Tydligt) på avfarten som jag trodde att jag skulle ta (och borde tagit) och att jag fortsatte till Dragon Fuckin Gate för jag kom inte ihåg om Mehedeby låg före eller efter Tierp.

Jag nöjde mig inte med detta. Jag höll på att få soppatorsk i drakgrinden så jag svängde in på Preem, frös som en apa i min korta kjol och tunnstrumpor och tänkte inte på att bilen inte får vara igång om man skalll tanka. Fattade inte på ca 5 minuter varför jag inte fick in tankmojängen (verkade ..typ...låst..tänkte inte "ahaaa motorn går fortfarande"..utan undrade hur fan den hade frusit igen?!!)...vilket i sin tur var en jävla BENÅDELSE från ovan för det var Diesel som jag tagit för jag var arg o frös och kollade inte vad jag gjorde. Jag måste ringa kommunen och ansöka om en assistent snart tror jag!

Jag kan säga det själv... JAG ÄR EN BIMBOIDIOT!!!!

Jag fattar ju själv vad jag gör för fel..så helt sallad i huvudet kan jag ju inte vara...men måste det alltid vara EFTERÅT? Brist på koncentration...

Nya E4an..
Att Tierp inte syns (Tydligt) på avfarten som jag trodde att jag skulle ta (och borde tagit) och att jag fortsatte till Dragon Fuckin Gate för jag kom inte ihåg om Mehedeby låg före eller efter Tierp.

Jag nöjde mig inte med detta. Jag höll på att få soppatorsk i drakgrinden så jag svängde in på Preem, frös som en apa i min korta kjol och tunnstrumpor och tänkte inte på att bilen inte får vara igång om man skalll tanka. Fattade inte på ca 5 minuter varför jag inte fick in tankmojängen (verkade ..typ...låst..tänkte inte "ahaaa motorn går fortfarande"..utan undrade hur fan den hade frusit igen?!!)...vilket i sin tur var en jävla BENÅDELSE från ovan för det var Diesel som jag tagit för jag var arg o frös och kollade inte vad jag gjorde. Jag måste ringa kommunen och ansöka om en assistent snart tror jag!

Jag kan säga det själv... JAG ÄR EN BIMBOIDIOT!!!!

Jag fattar ju själv vad jag gör för fel..så helt sallad i huvudet kan jag ju inte vara...men måste det alltid vara EFTERÅT? Brist på koncentration...

:pannkyss

.....det e jäkligt jobbigt att scrolla förbi hundratals inlägg i nåns GB för att kunna skriva ett, ehhhh........EN "kommentar" :confused:

Sen äger jag en SEAT!!! Jag lovar, den ÄR från helvetet :mad:

BILDJÄVUL!!!

Last edited:
Blir förbannad på att vissa forumedlemmar kan va så j*vla korkade och enkelspåriga!

Nyheter
Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back