Idag är jag förbannad därför att...

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Jag är förbannad på allt det hala på vägen. Hatar att köra då för jag kan inte hantera en sladd om det kommer någon..

Leta dig en stor öppen och halkig parkering och sladda friskt.
Man blir en mycket bättre förare av att ha sladdat lite, och framförallt så är det kul.

Jag har varit ute och "övningskört" med grabben nu, vi har garanterat sladdat 100 gånger på dom 10 mil vi har kört
 

Dr.Bike

Guest
Jag är förbannad på allt det hala på vägen. Hatar att köra då för jag kan inte hantera en sladd om det kommer någon..


:hördu Öva sladda!
Jag vill inte höra nåt om att du kört i diket!
:krama

Precis som med hojsäkerhet - som du väl bl.a jobbar med - där ju bandagar och BoK kurser rekommenderas varmt, på samma sätt dunkar det med bil.
Övning ger...*tada* färdighet :)

Dessutom är det ju KUL!
(men sånt får man väl inte säga i säkerhetsdiskussionerna?)
Vansinnigt kul t.o.m ;)
 
Last edited:

Kia

Guest
Jag är förbannad på allt det hala på vägen. Hatar att köra då för jag kan inte hantera en sladd om det kommer någon..


Då bör du nog öva på det. Eller låta bilen stå på vintern och ta bussen. Att vara ute och köra när det är halt och inte klara av en eventuell sladd låter inte särskilt trafiksäkert.

Är förbannad idag för att jag fick börja en 10 dagar lång antibiotika kur, inte kul alls. :(
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Jag är förgrömmad...jag skulle bjucka pessonalen på popcorn..för att liva upp stället lite liksom. Men jag brände omgång nummer 1 i micron så det luktade bränd smörrullad apa i hela salongen. Omgång nummer 2 blev okej men nu luktar det biosalong istället.
Tänkte att jag fiCksar till det med en parfymflaska lite snabbt :doh
Billig arabparfym och brända popcorn är ingen höjdare...


Ps....yäääääääääs...jag kom på att pappa inte har något luktsinne...:mohaha
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Jag är förbannad på allt det hala på vägen. Hatar att köra då för jag kan inte hantera en sladd om det kommer någon..

Som de andra säger, öva på en parkering! Det är den bästa träning du kan få!

För övrigt har du något av det hemskaste jag läst som signatur under rr-länken! :gnissla
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Jag är jävligt less på mina brännskador...
Hade jag vetat att det skulle bli så här illa hade jag inte nöjt mej med att sparka killen mellan benen och slå honom i huvudet - jag hade dödat fanskapet. :mad:
 

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Ort
Bromma
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Jag är jävligt less på mina brännskador...
Hade jag vetat att det skulle bli så här illa hade jag inte nöjt mej med att sparka killen mellan benen och slå honom i huvudet - jag hade dödat fanskapet. :mad:

Som Jävulens avkomma lär du ju inte ha problem med lite brännskador? ;)


OnT: Jag blir förbannad för att det sitter nån jävla papiljottluktande, taxiåkande, svamptant till regeringskärring och bestämmer över mig och mitt snusande. Må jävulen gnaga på hennes giktvärkande lekamen! :mad:
 

Samme

Skrotsamlare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Öregrund
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K2, Yamaha FZR 1000 -89, Suzuki GSX 1100 -82 och en Ktm Superduke Gt -17
Jag är förbannad på allt det hala på vägen. Hatar att köra då för jag kan inte hantera en sladd om det kommer någon..

Jag skulle bara tillägga att det är bra om du övar på det, gärna på en parkeringsplats :)
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Som Jävulens avkomma lär du ju inte ha problem med lite brännskador? ;)


OnT: Jag blir förbannad för att det sitter nån jävla papiljottluktande, taxiåkande, svamptant till regeringskärring och bestämmer över mig och mitt snusande. Må jävulen gnaga på hennes giktvärkande lekamen! :mad:

Nej, man hade ju kunnat hoppas det.. Dessvärre har jag väl inte ärvt alla hans gener... :gnissla
 

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Ser Kaknästornet från köket
Hoj
RSV1000R
Som Jävulens avkomma lär du ju inte ha problem med lite brännskador? ;)


OnT: Jag blir förbannad för att det sitter nån jävla papiljottluktande, taxiåkande, svamptant till regeringskärring och bestämmer över mig och mitt snusande. Må jävulen gnaga på hennes giktvärkande lekamen! :mad:
Jag blir bitter när jag tänker på alla dessa tobaksmissbrukare som ska kosta så förbannat innan de lämnar in i olika följdsjukdomar och annat, samt all skit som de slänger omkring sig i form av begagnade snusar och fimpar och alla dessa loskor som snusarna skickar runt :mad: Fiffan, avskaffa alla former av belastande beroenden förutom hojåka! :mattias





;)
 

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Ort
Bromma
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Jag blir bitter när jag tänker på alla dessa tobaksmissbrukare som ska kosta så förbannat innan de lämnar in i olika följdsjukdomar och annat, samt all skit som de slänger omkring sig i form av begagnade snusar och fimpar och alla dessa loskor som snusarna skickar runt :mad: Fiffan, avskaffa alla former av belastande beroenden förutom hojåka! :mattias





;)

Ser det här ut som "Idag blev jag BITTER tråden va? va? VA!?
Nu blev jag förbannad på dig oxå! Försvinn!
 

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
Jag är förbannad på allt det hala på vägen. Hatar att köra då för jag kan inte hantera en sladd om det kommer någon..

Du har ju den bästaste bilen för det endamålet ju!

Btw eftersom att ingen annan har nämnt de tidigare så tänkte jag bara ge dig ett tips.
Du kan ju åka till en stor tom parkering och öva på att sladda, få ställ osv:tungan

För att vara lite seriös nu så blev jag sugen på en runda med 7färsen, breeställ är nice asså spec vid omkörningar :yoparty
 

SkaD

Tvåhjulsburen sedan -2000
Gick med
3 Dec 2004
Ort
Sthlm
Hoj
KTM 690 SMC-R -12
Den enda korrekta vore nog att rekomendera en tom parkering för att sladda lite :fakta

konstigt att ingen rekomenderat det tidigare ..
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top