bullysmile
Killing time? time kills you!
nu jävlar e jag sur, för det första för att jag fortfarande är sjuk. och det andra att det inte är sommar.
Nu gjorde du mig förbannad för att du spammar ner den här tråden, låt oss som är arga for real ha den för oss självaDet är roligare att le än att vara förbannad.
Fan, nu blev jag förbannad för att jag svarade i den här tråden..
Arg för att det snart är dags att inta fosterställning och ha megasöndagsångest
Ja på Tisdag lär man ju börja tänka på att det är jobb dagen efter=ångest som man alltid får när man har varit ledig.Megamåndagsångest? Du har uppenbarligen haft så pass många lediga dagar i sträck så du lyckats röra ihop dem.
Ja på Tisdag lär man ju börja tänka på att det är jobb dagen efter=ångest som man alltid får när man har varit ledig.
Är förbannad för att min mamma är så jävla pinsamt dum i huvudet nu när hon har skaffat pojkvän. Förbannade fjortis!
Är förbannad för att min mamma är så jävla pinsamt dum i huvudet nu när hon har skaffat pojkvän. Förbannade fjortis!
Mina föräldrar slutade vara pinsamma sedan jag lämnde tonåren...
Välinvesterade 10 spänn..
Vaddå, har hon "namn <3 namn" på MSN
Mina föräldrar slutade vara pinsamma sedan jag lämnde tonåren...
Du skulle bli förvånad om du visste...
Det är stor skillnad på att va pinsam och att va pinsamt dum i huvudet för att man har skaffat pojkvän.
Jag har aldrig skämts för henne, men jag skäms över hur hon beter sig nu. Min 14-åriga syster är har ett vuxnare sätt att se på förhållanden än va min 44-åriga mamma har.
Jaha.. Du menar så.. Ja då förstår jag "pinsamhetsvinkeln"
Ge henne utegångsförbud och indragen veckopeng!
Har försökt allt för att få henne att inse att hon inte kan sätta sin pojkvän i universums mitt när hon har två barn som bor hemma, men hon tycks inte hålla med mig om vad som är (eller rimligtvis borde va) viktigast.
Ring BRIS!
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |