Idag är jag förbannad därför att...

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
nu jävlar e jag sur, för det första för att jag fortfarande är sjuk. och det andra att det inte är sommar.
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Ja på Tisdag lär man ju börja tänka på att det är jobb dagen efter=ångest som man alltid får när man har varit ledig.

Jo, men visst är det så. Du blandade bara ihop dagarna lite. Megasöndagsångest hade du igår. Idag ska du ha megamåndagsångest. På tisdag, ja du vet vad. Och på onsdag börjar det roliga igen! :gnissla

Gott nytt år förresten! :)

Tillägg 1: Nej, jag var inte ordningsman i skolan. :tummenupp

Tillägg 2: Tar tydligen igen det nu. :D
 

_teSSan_

Guest
Är förbannad för att min mamma är så jävla pinsamt dum i huvudet nu när hon har skaffat pojkvän. :mad: Förbannade fjortis! :4skrika
 

Dominator-Rocks

Guest
Jag är en stor fan av vatten dricker det jämt. Därför har jag som vana att ha en stor mugg ca 3dl med mig vart jag en går...

Igår när jag var inne på Ikea fick jag syn på en ny mugg som jag ville ha så jag köpte den.

Stack hem diskade ur den och började dricka vatten.

Men vart jag en ställde muggen så vart det en blöt ring under :va :va

Och när jag vaknade i morse och skulle dricka så var det en jäddra massa vatten på nattduksbordet :va :va och nu när jag satt här vid datorn vatten under igen :mad: :mad: :mad: VAFAAN!

Torkade av muggjäveln under lyfte upp och satte mig å glodde. :huvet Det "blöder" ju för faan i botten på den:huvet

Muggjäkeln läcker :huvet :rofl

Hur faan kan IKEA köpa in miljoners av muggar som läcker:confused: :näsblod
 
Last edited:

Ivil

In BP we trust.
Gick med
8 Dec 2005
Ort
Svealand
Hoj
-
Välinvesterade 10 spänn. Nackdelen med barnarbete är att dom inte har någon känsla för kvalite.
 

Dominator-Rocks

Guest
Välinvesterade 10 spänn..

Mmm man blir förbannad :mad:

FAst jag tror nog den kostade typ 30:- :va fast det låter dyrt 15:- kanske :va

Aja skitsamma arg så innihelvete blir man :mad:

Edit: Jag får sticka till Maxi idag och inhandla en Kvalite´tsmugg! :mad:
 

_teSSan_

Guest
Vaddå, har hon "namn <3 namn" på MSN :mad: :rolleyes:

Du skulle bli förvånad om du visste... :gnissla

Mina föräldrar slutade vara pinsamma sedan jag lämnde tonåren...

Det är stor skillnad på att va pinsam och att va pinsamt dum i huvudet för att man har skaffat pojkvän.

Jag har aldrig skämts för henne, men jag skäms över hur hon beter sig nu. Min 14-åriga syster är har ett vuxnare sätt att se på förhållanden än va min 44-åriga mamma har. :huvet
 
Last edited:

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Ort
08 en stund till
Hoj
KTM LC4
Du skulle bli förvånad om du visste... :gnissla



Det är stor skillnad på att va pinsam och att va pinsamt dum i huvudet för att man har skaffat pojkvän.

Jag har aldrig skämts för henne, men jag skäms över hur hon beter sig nu. Min 14-åriga syster är har ett vuxnare sätt att se på förhållanden än va min 44-åriga mamma har. :huvet

Jaha.. Du menar så.. Ja då förstår jag "pinsamhetsvinkeln"

Ge henne utegångsförbud och indragen veckopeng!
 

_teSSan_

Guest
Jaha.. Du menar så.. Ja då förstår jag "pinsamhetsvinkeln"

Ge henne utegångsförbud och indragen veckopeng!

Har försökt allt för att få henne att inse att hon inte kan sätta sin pojkvän i universums mitt när hon har två barn som bor hemma, men hon tycks inte hålla med mig om vad som är (eller rimligtvis borde va) viktigast.
 

Dominator-Rocks

Guest
Har försökt allt för att få henne att inse att hon inte kan sätta sin pojkvän i universums mitt när hon har två barn som bor hemma, men hon tycks inte hålla med mig om vad som är (eller rimligtvis borde va) viktigast.

Ring BRIS! :mad:
 

Zlide

R.I.P OLLE. Bulten 26/5
Gick med
18 Apr 2004
Ort
Kungligt
Hoj
Xt-09 - budhoj snömoddad
(frågan varit uppe tidigare, men ändock aktuell)

Blir så förbannad!!

...på Vägverkets inkompetenta ledning!!

Saxat ur dagens DN...

Vägverket vill att fartkamerorna om ett år ska få ta bilder av alla som passerar. Även oskyldiga fotograferas. Ett steg mot ett övervakningssamhälle, varnar Pär Ström, integritetsombudsman på tankesmedjan Den nya välfärden.

Vägverkets generaldirektör Imgemar Skogö sade på onsdagen till DN.se att han hoppas att fartkamerorna om ett år ska tillåtas mäta hastigheten mellan två punkter.

Enligt Pär Ström kommer det nya systemet att tvingas använda datorer för att fungera. Det skulle vara för krångligt att granska bilderna manuellt och räkna ut farten "för hand".

- Det kritiska är att man hamnar i en databas. Då kan uppgifterna användas för att se: Vart åker folk? Vad gör de på fritiden?

Förändringen kräver lagändring. Vägverket samarbetar med Rikspolisstyrelsen om förberedelserna.

Ett sätt att komma runt detta är att lagstifta om att det är bilägaren som har ansvaret.

Vägverket hoppas på en snar lösning.

- På något sätt bör det gå att införa det här, för det tillämpas i andra länder, säger VV´s presstalesman Thomas Andersson.



Men allvarligt...kan vi inte lika gärna lagstifta om obligatorisk fotboja på alla oskyldiga medborgare...?? :kulspruta :tomten
 
Last edited:
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top