Starfighter
Oansvarslös
Nu när jag äntligen kört sönder min nuvarande bil så pass att jag har anledning att byta så ska det tydligen inte finnas en enda vettig bil som passar mig på blocket.
Man blir förbannad!
Man blir förbannad!
Nu när jag äntligen kört sönder min nuvarande bil så pass att jag har anledning att byta så ska det tydligen inte finnas en enda vettig bil som passar mig på blocket.
Man blir förbannad!
Va letaru rå?
VAD ÄR DE FÖR JÄVLA " ALTERNATIV KOMPETENTA " IDIOTER SOM HAR SINA ANSTÄLLNINGAR PÅ STATLIGA OCH KOMUNALA BEFATTNINGAR. !!!???
Är det inte miljökontor, stadsbyggnadskontor, lantmäteri eller inskrivningsmyndighet så är det lata jävlar på banken som inte orkar vända på ett papper, tala med en kollega 13 meter längre bort, slå en signal på telefon.
Min bästa väns kille vill inte fatta att det är slut mellan dom så han brände ner hennes BMW cab till grunden på julafton
Hon förtjänar inte detta
VAD ÄR DE FÖR JÄVLA " ALTERNATIV KOMPETENTA " IDIOTER SOM HAR SINA ANSTÄLLNINGAR PÅ STATLIGA OCH KOMUNALA BEFATTNINGAR. !!!???
Är det inte miljökontor, stadsbyggnadskontor, lantmäteri eller inskrivningsmyndighet så är det lata jävlar på banken som inte orkar vända på ett papper, tala med en kollega 13 meter längre bort, slå en signal på telefon.
Min bästa väns kille vill inte fatta att det är slut mellan dom så han brände ner hennes BMW cab till grunden på julafton
Hon förtjänar inte detta
Det har tagit 3 ÅR nu!!!!
Jag sitter i enn tomtstyckningsärende med byggnadnsnämd, lantmäteri och fortefikationsverk inblandade.... Det har tagit 3 ÅR nu!!!! De sittr bara och sover de asen! Jag blir förbannad!!!!
Dags att skaffa restraining order (vad fan det nu heter på svenska) kanske..
Han låter ju inte helt stabil..
Idag är jag förbannad därför att JAG sitter på jobbet och gör FUCKING INGET bara för att min chef skulle ha semester och att "Det vore bra OM någon skulle ringa in". Och då är jag för fan säljare mot kunder inom offentlig sektor! STOR j*vla risk att någon av mina kunder skulle ringa! NOT!
Nåt mer som låg bakom? Hur som verkar han ha lite problemHon förtjänar inte detta
Nåt mer som låg bakom? Otrohet tex? Hur som verkar han ha lite problem
Ah tråkigt! Det verkar gå rätt hårt till där bortaNej..han accepterar helt enkelt inte att hon har ett liv utan honom.
Vissa människor är födda till att ljuga hela livet ut.....helvete!!!
Vissa människor är födda till att ljuga hela livet ut.....helvete!!!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|