Idag är jag förbannad därför att...

Starfighter

Oansvarslös
Gick med
22 Dec 2005
Ort
Skåne
Hoj
Honda CBR600, KTM 690 Enduro R
Nu när jag äntligen kört sönder min nuvarande bil så pass att jag har anledning att byta så ska det tydligen inte finnas en enda vettig bil som passar mig på blocket.

Man blir förbannad! :mad:
 

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
Jag blir förbannad på alla idioter som inte kan köra, sitta och snacka i mobilen samtidigt som dom kör sämre än nånsin.

Sen alla självmordsgångare som absolut måste kasta sig ut på övergångsställena, har fått stå på bromsen 2 ggr idag och varit mm från att köra över folk.

För det första så gäller inte den där jävla regeln till övergångsställen folk som kommer på cykel sen och för det andra så gäller det inte folk på cyklar:mad:


Man blir vansinnig:mad: :mad: :mad: :mad:
 

Gabor

Guest
Myndighetsförakt....

VAD ÄR DE FÖR JÄVLA " ALTERNATIV KOMPETENTA " IDIOTER SOM HAR SINA ANSTÄLLNINGAR PÅ STATLIGA OCH KOMUNALA BEFATTNINGAR. !!!???

Är det inte miljökontor, stadsbyggnadskontor, lantmäteri eller inskrivningsmyndighet så är det lata jävlar på banken som inte orkar vända på ett papper, tala med en kollega 13 meter längre bort, slå en signal på telefon. :mad: :mad: :gnissla
 

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Ort
08 en stund till
Hoj
KTM LC4
VAD ÄR DE FÖR JÄVLA " ALTERNATIV KOMPETENTA " IDIOTER SOM HAR SINA ANSTÄLLNINGAR PÅ STATLIGA OCH KOMUNALA BEFATTNINGAR. !!!???

Är det inte miljökontor, stadsbyggnadskontor, lantmäteri eller inskrivningsmyndighet så är det lata jävlar på banken som inte orkar vända på ett papper, tala med en kollega 13 meter längre bort, slå en signal på telefon. :mad: :mad: :gnissla

Alla kommunala och statliga inrättningar är fulla med idioter som inte lyckades i den privata sektorn.
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
VAD ÄR DE FÖR JÄVLA " ALTERNATIV KOMPETENTA " IDIOTER SOM HAR SINA ANSTÄLLNINGAR PÅ STATLIGA OCH KOMUNALA BEFATTNINGAR. !!!???

Är det inte miljökontor, stadsbyggnadskontor, lantmäteri eller inskrivningsmyndighet så är det lata jävlar på banken som inte orkar vända på ett papper, tala med en kollega 13 meter längre bort, slå en signal på telefon. :mad: :mad: :gnissla

Jag sitter i enn tomtstyckningsärende med byggnadnsnämd, lantmäteri och fortefikationsverk inblandade.... Det har tagit 3 ÅR nu!!!!:mad: De sittr bara och sover de asen! Jag blir förbannad!!!!
 

Gabor

Guest
Jag sitter i enn tomtstyckningsärende med byggnadnsnämd, lantmäteri och fortefikationsverk inblandade.... Det har tagit 3 ÅR nu!!!!:mad: De sittr bara och sover de asen! Jag blir förbannad!!!!

Jag har meddels " övertalning " i telefon med 3 instanser bara idag lyckats övertyga människor om att .......samt .... och då kommer det att bli....

Det funkade. Nu löste jag en del av problemen på 45 minuter.

Men jag är fortfarande " IRRITERAD"....:mad: , JÄVLA NOLLOR SOM MAN MÅSTE LEDA OCH HJÄLPA...FAST DET ÄR DERAS JOBB ATT GÖRA DET DEM ÄR BETALDA FÖR...
 

amullo

Italiensk Allroad
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Solna, Stockholm
Hoj
MTS1200s
Idag är jag förbannad därför att JAG sitter på jobbet och gör FUCKING INGET bara för att min chef skulle ha semester och att "Det vore bra OM någon skulle ringa in". Och då är jag för fan säljare mot kunder inom offentlig sektor! STOR j*vla risk att någon av mina kunder skulle ringa! NOT!
 

KGK

1200
Gick med
1 Jan 2006
Ort
fjollträsk
Hoj
KGK
Idag är jag förbannad därför att JAG sitter på jobbet och gör FUCKING INGET bara för att min chef skulle ha semester och att "Det vore bra OM någon skulle ringa in". Och då är jag för fan säljare mot kunder inom offentlig sektor! STOR j*vla risk att någon av mina kunder skulle ringa! NOT!

haha :rolleyes:

hört talas om vidarekoppling?
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top