Idag är jag förbannad därför att...

Smagatusk

Guest
Gamla människor!!!! :mad: :mad: :mad: :mad:

Det ska fan inte ta 5min att få upp plånboken ur fickan och ge kassörskan det hon kräver.
Det är väl ingen nyhet att saker och ting, fortfarande, kostar pengar????
Komma ihåg koden till sitt förbannade ICAkort kan de heller aldrig göra.
Förbjud folk över 65 att vistas med allmänheten om det inte kan sköta sig. Allt dom gör är klagar & är i vägen, luktar damm gör de också! :mad:
Och varför ska de alltid göra sina bankbesök under lunchtid. De har all jävla tid i världen att gå vid vilken annan tidpunkt som helst, men väljer att göra det när alla har lunch. Fy fan för alla som belastar pensionsystemet.
 
Last edited:

Dominator-Rocks

Guest
Tryck i nån expander av nåt slag tex sk "expanderbetong" på tub minns inte den exakta benämningen just nu. Eller använd ngt större skruv och använd pluggen du har.

Är det tegel el betong vägg du borrar i? :)

Jag skulle gett fan i det där igår :mad: :huvet

Tanken var att jag skulle sätta mollly först, men sen när jag slog i en mejsel i väggen så kände jag att det var mer en bara en gipsskiva och när jag borrade så kändes/syndes det som det satt någon form av spånskiva bakom:mad:

Jag får åka och köpa en sån där tub Expanderbetong eller liknande och trycka i och sen i med pluggen!

Som sagt jag borrade 8mm till 8mm plugg dessutom borrade jag för djupt :huvet :huvet
 

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
Jag skulle gett fan i det där igår :mad: :huvet

Tanken var att jag skulle sätta mollly först, men sen när jag slog i en mejsel i väggen så kände jag att det var mer en bara en gipsskiva och när jag borrade så kändes/syndes det som det satt någon form av spånskiva bakom:mad:

Jag får åka och köpa en sån där tub Expanderbetong eller liknande och trycka i och sen i med pluggen!

Som sagt jag borrade 8mm till 8mm plugg dessutom borrade jag för djupt :huvet :huvet
Sk "vanlig" plast plugg funkar inte i såna material, kvittar om de är spån el gips.
Är det bara gips funkar inte expanderbetong:tungan

Molly funkar på enkelgips:tummenupp

Om du kan se vart skarvarna på gipsen är kan du ju i värsta fall ta bort skivan som du borrat fel i och bygga på nåt bakom som du kan fästa hyllan i tex osb el reglar. En ny gipsskiva är inte så dyr!
 

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Är det spånplatta bakom, så räcker väl det att fästa i.
Såvida det inte är en knullgunga och du har fettofetisch.
 

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Ort
Järna
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Ledsen över att min morfar fick en hjärtinfarkt idag på morgonen.

Som tur är så verkar han ha klarat den hyfsat.
 

Psykbryt

Ny medlem
Gick med
25 Jul 2006
Ort
Västerås
Hoj
Vem fan har råd med en hoj?
Jag är lite sur över att jag slog sönder bakljuset på min bil igår kväll. Det är ltie glappt och går igång om man dunkar till på det. Nu behöver jag ett nytt bakljus. Fan....
 

Kia

Guest
Lite sur över att min man är tvungen att lämna familjen på juldagen för att åka och jobba.... :(
Eller sur... nää kanske inte, mer ledsen då.

(å jag vet det är inte hans fel)
 

Zozzy

Ny medlem
Gick med
18 Mar 2007
Ort
Långshyttan
Hoj
Kawasaki zx9r -98, Suzuki LT 50 -95:a
Fan va arg/ledsen jag är över att min sambo lämnat mig bara några dagar före jul.... :( Men å andra sidan får jag mer tid till att åka båge i sommar!!!!Hon hatade nämligen att åka!!!!Hurra........:):):)
 

sportbike

Guest
sambosar kan vara lite konstiga.
men du träffar säkert en ny snart,å så får du inte åka hoj i alla fall.......
 

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
Inte förbannad men lite ledsen/sur
http://orebro.expressen.se/nyheter/1.981303/tva-flickor-kordes-ihjal
ca 3km från mig, får väll höra snart vilka det var :(

Fan det skulle ju lika gärna kunnat vara jag som körde på dom, sällan man ligger under 100 där. Fast från och med nu blir det ändrig på de.

Vila i Frid

Ja fy fan, hörde de på radion när ja va påväg te jobbet strax innan ja åkte förbi där.
De e jävla pissväg o den nya vägen som e på g borde va klar för 10 år sen! :mad:
 

Speedgirl

Ducatislyna
Gick med
7 Sep 2006
Ort
Skåneland med Tazadar
Hoj
Ducati 848 -10

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
Är så förbannat för i morse när jag vaknade kände jag mig sjuk igen. mina bihålor krånglar, ont i halsen samt täppt i ena näsborren.
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top