.....Weilande!! Jag hatar det. Vem uppfann det? Jag går på ICA med mitt influensatunga huvud och så är det någon jävel som skriker ut julsånger i högtalarna. VARFÖR?? Julsånger är jobbiga nog..måste man skrika ut dom också? Och det som stör mig ÄNNU mer är att det är vita wannabespirituella mongon som gör det.
SLUTA!!!
Lite småirriterarad är jag allt eftersom min profilbild inte tillåter att jag målar rött i den! Men det finns faktiskt tomtar med brun färg!
Ja, vad fan ska man säga..
Weilande!! Jag hatar det. Vem uppfann det? Jag går på ICA med mitt influensatunga huvud och så är det någon jävel som skriker ut julsånger i högtalarna. VARFÖR?? Julsånger är jobbiga nog..måste man skrika ut dom också? Och det som stör mig ÄNNU mer är att det är vita wannabespirituella mongon som gör det.
SLUTA!!!
..ska man wheiiila så ska det göras inom inhägnat område
Jag blir ledsen att fina människor drabbas av sjukdomar som bryter ner dom och gör dom ledsna.
Till dig jag tänker på ..ge inte upp! Du är kanon!
Idag är jag förbannad därför att jag var tvungen att raka ryggen för första gången, även fast jag enbart är 18 år ung.
Vem tvingade dig?
Eller blev det knöligt att sova på dreadsen?
Dreads är bara så 80-tal, här kör man med slick över hela ryggen
Blev "uppmanad" av några tjejer att även fast det var manligt så gillar de det inte
Dreads är bara så 80-tal, här kör man med slick över hela ryggen
Blev "uppmanad" av några tjejer att även fast det var manligt så gillar de det inte
Ser sannerligen trögknullat ut.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |