Idag är jag förbannad därför att...

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Ort
Mellan Klagstorp och Äspö
Hoj
Kawasaki ZZR600
En jobbarkompis :huvet :huvet :huvet :mad:


Hon är bara pest och pina ibland och tycker att hon har rätt alltid och vad hon än säger är lag.

Behöver jag säga att vi hade en diskussion i 40 min innan vi började jobba (undertiden tog de övriga rapport m.m) och sen ytterligare en på ca 45 min innan jag var tvungen att gå iväg och jobba igen.
 

Martein

därför att älg
Gick med
5 Jun 2006
Ort
home is whare i duschrunkar
Hoj
gixxah sevenfifteh
/Idag har jag inte hunnit bli förbannad på nånting än, men det kommer! :mad:

Fy fan vad rätt jag hade! :banana och så kusligt ofta också!!


Ty idag hamnade jag nästan i SLAGSMÅL!! :skrämd

Skulle in på sopstationen i Fittja och göra mig av med lite byggsopor från lägenheten.
Väl där så möts jag av ett bomsystem samt en gubbe(ca 170 cm 65 kg, låt oss för enkelhetens skull kalla honom Greger) som säger att jag tillhör sopstationen östberga. Kan jag inte få komma in bara den här gången frågade jag? Nej sade Greger.

Jag vänder min bil om för att dra vidare men ser då i backspegeln att en annan "kund" inte var lika nöjd med läget.
Han( ca 190cm 100 pannor, låt oss för enkelhetens skull kalla honom Kurt) sprang nämnligen fram till Greger och tog stryptag på honom, ganska fort såg man att det inte var ett skämt.
Så jag tar ur nycklarna ur tändningen och stoppar dom i fickan(vi är ju trots allt i ghettot), sätter bilen i P och rör mig mot "grabbarna".

Under min lätta jogg märker jag att de som är nära tutar med bilarna och tjoar snarare än att gripa in, varpå jag ökar takten från jogg till spurt, där började det bli lite suddigt. Jag tacklar honom i sann hollywood anda så vi hamnar på huven av en bil, eller nått, han tappar iaf taget om Greger så att Greger hinner slinka undan.

Jag släpper sedan taget om honom varpå en balett av svordomar, allmänt fult språk och en grovt misslyckad spark från Kurts sida äger rum, Kurt avancerar vidare mot Greger varpå jag ställer mig emellan och förklarar för Kurt att han inte rör Greger. Folk går emellan och även fast Kurt kanske inte lugnar ner sig så vänder han sig om och återgår till sitt.
Jag gör likadant men hälsar först Greger ett gott nytt år. Den väl omskakade Greggan tackar för hjälpen varpå jag vinkar och drar vidare mot nya äventyr...

Fy fan! :mad:

En sak jag kom på efter var att Kurt till o från var på väg o stoppa in handen innanför jackan, får en att undra vad han tänkte dra fram... :va
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
För att jag klantade mig när jag skar till fönsterdekoren till glaset på min nyrenoverade entrédörr :mad:
Sen skulle jag åka och köpa ny dekor och då kom jag 5 minuter försent till butiken då idioterna hade fått för sig att stänga 1 timme tidigare idag av någon oförklarlig anledning!
Så nu har jag en färdiglackad entrédörr med nyskuret glas och allt som väntar på att få häktas på men bara ett glas med frost-dekor :(
Och nu ska jag iväg och handla till nyårsfesten men hittar inte det receptet jag söker på en god rödvinssås. Allt går åt helvete!
 

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
För att jag klantade mig när jag skar till fönsterdekoren till glaset på min nyrenoverade entrédörr :mad:
Sen skulle jag åka och köpa ny dekor och då kom jag 5 minuter försent till butiken då idioterna hade fått för sig att stänga 1 timme tidigare idag av någon oförklarlig anledning!
Så nu har jag en färdiglackad entrédörr med nyskuret glas och allt som väntar på att få häktas på men bara ett glas med frost-dekor :(
Och nu ska jag iväg och handla till nyårsfesten men hittar inte det receptet jag söker på en god rödvinssås. Allt går åt helvete!

Vispgrädde, rödvin, en droppe honung, lite kryddpeppar, lite mer timjan, lite cayenne peppar.
Funkar för mig!
 

Martein

därför att älg
Gick med
5 Jun 2006
Ort
home is whare i duschrunkar
Hoj
gixxah sevenfifteh
Du gjorde helt rätt, många som är för fega för att ingripa!

Han hade garanterat en kniv el tillhygge innanför jackan:mad:

Tack! Jag är inte kaxig av mig/han som folk andvänder som "muskler" direkt med mina 65kg spritt över 1750millimeter men när det behövs så trillar ett par cohones ner bakom snorkeln där...

Är bara jävligt glad att idioten inte drog fram niven el dyl!.. :mad:
 

Dominator-Rocks

Guest
Jag själv igen!

Behövde en ny mus till "andradatorn", knallandes på Biltema fick jag syn på en som såg rätt flashig ut. 300 riksdaler kostade den vilket fick mig att tro :va att en liknande modell på Onoff skulle kosta minst en femhunka.

Stod och tvekade en stund :va Biltemamus :näsblod

Tillslut så tog idioten över och jag lade ner den i min redan fulla vagn.

Nu har jag testat den, Tröga knappar sopiga knappar skabbigt skrollhjul tappar förbindelsen med sändarn hela tiden :huvet

Jävulens skräp!

Köp INTE Datapryttlar på Biltema :huvet :huvet :huvet

Jag får lämna tebax skiten!
 
Last edited:

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Ort
Idyllen
Hoj
939 Hypermotard SP + Yamaha R1
Bankomatjäveln snodde mitt kort igår + jag fick tillbringa stora delar av dagen på ikea. Surläppen hänger fortfarande....
 

rewind

Luttrad å tillbakalutad ...
Gick med
27 May 2003
Ort
Jönköping
Hoj
SV650S -01, ktm exc 450
OT men måste bara gratulera dig till modet!
Behövs fler som dig så vi slipper drägg

:yoparty
Fy fan vad rätt jag hade! :banana och så kusligt ofta också!!


Ty idag hamnade jag nästan i SLAGSMÅL!! :skrämd

Skulle in på sopstationen i Fittja och göra mig av med lite byggsopor från lägenheten.
Väl där så möts jag av ett bomsystem samt en gubbe(ca 170 cm 65 kg, låt oss för enkelhetens skull kalla honom Greger) som säger att jag tillhör sopstationen östberga. Kan jag inte få komma in bara den här gången frågade jag? Nej sade Greger.

Jag vänder min bil om för att dra vidare men ser då i backspegeln att en annan "kund" inte var lika nöjd med läget.
Han( ca 190cm 100 pannor, låt oss för enkelhetens skull kalla honom Kurt) sprang nämnligen fram till Greger och tog stryptag på honom, ganska fort såg man att det inte var ett skämt.
Så jag tar ur nycklarna ur tändningen och stoppar dom i fickan(vi är ju trots allt i ghettot), sätter bilen i P och rör mig mot "grabbarna".

Under min lätta jogg märker jag att de som är nära tutar med bilarna och tjoar snarare än att gripa in, varpå jag ökar takten från jogg till spurt, där började det bli lite suddigt. Jag tacklar honom i sann hollywood anda så vi hamnar på huven av en bil, eller nått, han tappar iaf taget om Greger så att Greger hinner slinka undan.

Jag släpper sedan taget om honom varpå en balett av svordomar, allmänt fult språk och en grovt misslyckad spark från Kurts sida äger rum, Kurt avancerar vidare mot Greger varpå jag ställer mig emellan och förklarar för Kurt att han inte rör Greger. Folk går emellan och även fast Kurt kanske inte lugnar ner sig så vänder han sig om och återgår till sitt.
Jag gör likadant men hälsar först Greger ett gott nytt år. Den väl omskakade Greggan tackar för hjälpen varpå jag vinkar och drar vidare mot nya äventyr...

Fy fan! :mad:

En sak jag kom på efter var att Kurt till o från var på väg o stoppa in handen innanför jackan, får en att undra vad han tänkte dra fram... :va
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top