Nikel
Gudomlig sporthojare
Prio ett, kolla stiften så inte svartepetter andats på dom.
+1
Tvitakt gillar att äta stift
Prio ett, kolla stiften så inte svartepetter andats på dom.
Det är tyvärr 5/100 på min, annars hade det kunnat bli aktuellt om försäkringsbolaget är allt för tjuriga...
Varsågod!Ok, förstår... Får väl se om jag kan övertyga läkarna att låta mig prova då, verkar ju som att man måste testa själv för att veta hur det funkar. Tack för hjälpen
Varsågod!
Sömnproblem är aldrig kul. Sabbar så mycket.
Läkarna är livrädda för att skriva ut sömnmedel till knarksugna emofjortisar. Förklara läget sakligt och ärligt så lindrar du deras oro.
Kom att tänka på ett till preparat: Melatonin.
Kroppens eget sömnhormon så det är inget man blir beroende av eller kan knarka på. Vissa får mardrömmar av det.
Själv fick jag "andra" drömmar av det...
Varsågod!
Sömnproblem är aldrig kul. Sabbar så mycket.
Läkarna är livrädda för att skriva ut sömnmedel till knarksugna emofjortisar. Förklara läget sakligt och ärligt så lindrar du deras oro.
Kom att tänka på ett till preparat: Melatonin.
Kroppens eget sömnhormon så det är inget man blir beroende av eller kan knarka på. Vissa får mardrömmar av det.
Själv fick jag "andra" drömmar av det...
Är det inte melatonin som bildas när man knullar?
Är det inte melatonin som bildas när man knullar?
Melatonin är ett hormon.Somnar du gott efteråt....?
Oxytocin tror jag det är som frigörs vid sex och också vid amning
Jag fick "Zentom system guard" på min JOBBdator! Ett fejkvirusprogram som sabbar bl.a Lotus notes och stör hela tiden
Hur fan gick det till?? Trodde företaget hade brandvägg för den här typen av fulmjukvara.
Håller med. Extra kul är det ju när man inser att man snart måste gå upp och gå till jobbet samt att man fått sova totalt ca tre timmar under nattens gång... Tjoho vad kul det är att jobba åtta timmar på det...
Yes, ska göra så!
Haha, det där vill jag prova
Senast jag var hos läkaren pratade de om att ge mig naturligt sömnhormon men att det antagligen inte skulle göra någon skillnad då mina värden var bra och jag troligen tillverkade nog av det på egen hand... Men man kan ju alltid testa
Jag tvingades använda Zopliklon/Immovane en längre tid för ett antal år sedan, och nog fan blir man beroende även av insomningstabletter. Dessutom smakade det, som påpekats tidigare, järnverk i käften hela dagen.Håller med. Extra kul är det ju när man inser att man snart måste gå upp och gå till jobbet samt att man fått sova totalt ca tre timmar under nattens gång... Tjoho vad kul det är att jobba åtta timmar på det...
Yes, ska göra så!
Haha, det där vill jag prova
Senast jag var hos läkaren pratade de om att ge mig naturligt sömnhormon men att det antagligen inte skulle göra någon skillnad då mina värden var bra och jag troligen tillverkade nog av det på egen hand... Men man kan ju alltid testa
Jag fick "Zentom system guard" på min JOBBdator! Ett fejkvirusprogram som sabbar bl.a Lotus notes och stör hela tiden
Förbannad för att mänskligheten är helt käpprätt åt helvete. Alla som blev reggade av kameran borde bli kastrerade och inlåsta för evigt. VARNING för starka bilder....
http://video.se.msn.com/watch/video...=v5:share:sharepermalink:&from=sharepermalink
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|