Idag är jag förbannad därför att...

Ziarro

Highway To Hell
Gick med
15 May 2009
Hoj
Kawasaki zx6r
Jag googlade "Two girls and a cup". Skulle jag inte gjort. Blir förbannad på att jag e så nyfiken.

Jag var över hos grannarna ikväll och då en av dom inte sett den så googlades den fram för att uppvisa ett extremt udda mänskligt beteende, jag höll mig på baksidan av skärmen då jag redan sett dryga 30 sekunder av eländet och inte har något intresse av att se mer än så. Slutsatsen vi drog var iaf; "Hur fan kan man göra nå så jävla dumt?!" :va

Förbannad är jag för att något par bestämt sig för att gräla utanför mitt fönster ett bra tag nu. Skriks och kastas saker och polarna har nu börjat samlas. Artar sig till att bli en rätt trevlig kväll det här... :gnissla

engström1

Autosolemio
Gick med
16 Sep 2010
Hoj
Zündapp Bella R154-58,R205-62,CB500-71,CB500-72,XL650V-87/05,El-Minimoto. Sålda RS125, 2*XC125, 2*XL125S, SCV100, CB400N, RD350LC, XV535, TT600, XJ600S, 2*XL600V, VL1700, CBR600,RG125F-92,SS City Hopper 70cc
"Hur fan kan man göra nå så jävla dumt?!" :va

Hur många träffar på youtube/google har den fått?
Ett jobb som alla andra. Vissa trevliga, andra mindre trevliga.
Jag har inte sett filmen.

/e

Ziarro

Highway To Hell
Gick med
15 May 2009
Hoj
Kawasaki zx6r
Hur många träffar på youtube/google har den fått?
Ett jobb som alla andra. Vissa trevliga, andra mindre trevliga.
Jag har inte sett filmen.

/e

Jag tror inte den fått några träffar på youtube iaf. Bedömt så bryter den mot vissa regler angående innehåll på uppladdade filmer. :tuttar

Men oavsett vilket så hade jag inte utsatt mig för något ens i närheten av det där för litet berömmelse på google. Det är ju ett som är säkert... :gnissla

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Bah, snubben jag tänkt tjöpa vintebil av verkar helt hopplöst oseriös, är nära en vecka sen han hörde av sig nu & inte har jag sett nån bil än. :gnissla
Till på det håller det på och fryser på nu ikväll, så inte riktigt hoväder, fast jag kört i höstregnet och 3 plus en vecka nu så hoppar jag nog över 1- och isfläckar. :gnissla

Last edited:

dMaN24

En sån där utlänning..
Gick med
8 Feb 2010
Hoj
Vi får se.
Jag är inte förbannad.. Jag är JÄVLIGT förbannad.. På mänskligheten. Och idioter.
Först och främst så ska jag dela ut en stor varning.

Ett 2 årigt barn blir överkörd av en bil. Fine. Olyckor händer.. Föraren smiter, ingen bryr sig. barnet ligger kvar och blir överkört IGEN! Första föraren vägra överlämna sig till polis då han inte vill riskera att betala stora sjukhusräkningar ifall barnet överlever. ??

Edit: Tog bort videon då det bara är dumt att reta upp folk.

Beskrivningen av videon lyder dock:
Latest update on this child who was run over in China, according to ITN, the two year old will not recover and the van driver is not being arrested. He said he will not hand himself in because it will cost him too much in compensation if the child lives. meanwhile the child lies in hospital, braindead, This countries laws and morals are fucked guys, Our governments should for once in their miserable lives put real pressure on China to change its sick deprayved ways, Iam sure if our governments AKA NATO can bomb innocent civilians in Lybia then they should be able to put real pressure on the Chinese government

Last edited:

sampan

Pengarna ska rulla!
Gick med
28 Mar 2010
Hoj
sxv 550 -08 + PANIGALE!!
tom jag kan intyga att det inte har med bajs att göra, inget direkt otäckt heller.. meeen han gör nog inte om det om man säger så (om man kollar hela fattar man) :)

Jahaa ja men då måste jag ju kolla genast. Nä jag går inte på den lätta. :näsblod

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Nån som kolllat på 2 girls 1 finger?
Jag vet inte vad det är och jag känner inte för att googla det då jag är på jobbet.

goshow

snöar
Gick med
14 Oct 2004
Hoj
Lill-Jingis
Jag är inte förbannad.. Jag är JÄVLIGT förbannad.. På mänskligheten. Och idioter.
Först och främst så ska jag dela ut en stor varning.

Ett 2 årigt barn blir överkörd av en bil. Fine. Olyckor händer.. Föraren smiter, ingen bryr sig. barnet ligger kvar och blir överkört IGEN! Första föraren vägra överlämna sig till polis då han inte vill riskera att betala stora sjukhusräkningar ifall barnet överlever. ??

Edit: Tog bort videon då det bara är dumt att reta upp folk.

Beskrivningen av videon lyder dock:

såg filmen igår, och har mått dåligt och hade svårt att sova igår, jävla mänsklighet

Ivil

In BP we trust.
Gick med
8 Dec 2005
Hoj
-
Erik "Jag-ser-ut-som-en-sköldpadda" Amarillo ska stå och bräka på torget. Undrar om jag når honom med en VHS-Kassett om jag liksom "floppar" den:va?
Man blir förbannad.

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
såg filmen igår, och har mått dåligt och hade svårt att sova igår, jävla mänsklighet

Visst är det fördjävligt och ingen vid sunda vätskor kan säga annat...

Det jag däremot undrar är varför man klickar på "play" när beskrivningen säger: "2-åring överkörd av bil". :va
...

Klyrre

Gudomlig sporthojare
Gick med
26 Feb 2005
Hoj
Speed Triple -03, Husky SMR 570 -01, Husa FS650 -08
Hade strul me första visdomstanden för nåra månader sen, efter en akut tid hos El Dentisto där dom brände bort tandköttet runt så har ja inte haft ett problem mer me tandj*veln... Men i samma veva skickades en remiss för att operera bort den då den hade krokiga rötter å inte skulle orka komma upp helt...

Så igår va den stora dagen, oskulden, min första visdomstand skulle ut...
Har dragit ut tänder förr å va inte de minsta orolig... De va dumt av mej...

Nu har ja ordentlig värk å ser ut som en hamster i halva plytet :mad:...
Redigt najs att ja fick Ibumetin på recept (sant) iaf för de hjälper ju såå mycke...

Kontentan: Visdomständer gör mej förbannad :mad:

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...