Idag är jag förbannad därför att...

Blanco

Glad påsk!
Gick med
4 Oct 2004
Hoj
Bmw gs 1200 Adv.
Var med mina två barn på 5,5 och 8,5 och skulle handla fleecbyxor till stortjejen. Gick på en av sveriges största butikskedja och inser att jag inte hittar några. Frågar expediten
Jag: "var har ni barnkläder i storlek 150-170?" (det här är en kedja som har allt mellan parfym, kläder, leksaker, möbler, tyger - tottibelotti).
Varpå expediten svarar "Nä vi har inte kläder mellan storlek 140 och vuxen och vi har inga fleecebyxor till vuxna".
Jag: "Vadå, så jag kan inte handla barnkläder här till min dotter som går i 2:a klass?"
Expediten: "Nej det kan du inte"
Då blev jag vansinnig och slängde resten av grejorna jag plockat ihop och sa att vi då hellre går någon annanstans, svor rätt mycket och barnen lärde sig många franska ord där de kämpade för att hänga med mig när jag stövlade ur butiken, tvärilsk :mad: :mad: :mad:

Du skojar?! Bara för att det är en stor butikskedja så måste dom ha barnkläder? Gå till polarn o pyret i stället så slipper du gnälla på butiksanställda som inte kan rå för vad som säljs... Men där tycker du väl det är för dyrt, snålkärring... :tungan

powerjohan

Ogudaktig sporthojare
Gick med
27 Dec 2003
Hoj
En sån där grön.
Vet hur det känns. Var hos en av Sveriges störstaa MC-handlare och ville provköra en trajja 675, men den jäveln sa att dom bara sålde Honda och Yamaha. :mad:

:rolleyes:

Var med mina två barn på 5,5 och 8,5 och skulle handla fleecbyxor till stortjejen. Gick på en av sveriges största butikskedja och inser att jag inte hittar några. Frågar expediten
Jag: "var har ni barnkläder i storlek 150-170?" (det här är en kedja som har allt mellan parfym, kläder, leksaker, möbler, tyger - tottibelotti).
Varpå expediten svarar "Nä vi har inte kläder mellan storlek 140 och vuxen och vi har inga fleecebyxor till vuxna".
Jag: "Vadå, så jag kan inte handla barnkläder här till min dotter som går i 2:a klass?"
Då blev jag vansinnig och slängde resten av grejorna jag plockat ihop och sa att vi då hellre går någon annanstans, svor rätt mycket och barnen lärde sig många franska ord där de kämpade för att hänga med mig när jag stövlade ur butiken, tvärilsk :mad: :mad: :mad:

dMaN24

En sån där utlänning..
Gick med
8 Feb 2010
Hoj
Vi får se.
Förbannad på mig själv för att jag glömt bort att avsluta en stående betalning... :huvet Kom på det när jag såg att datumet ändrats till 25:e på datorn. Så nu får man be snällt för att få tillbaka pengarna. :gnissla

Hände mig en gång. Betalade av en skuld till en dåvarande flickvän.

Vi bröt upp, och jag fortsatte med betalningen enligt ö.k.

Men efter ett tag så var det färdigbetalt, men istället för att ta bort den, så sköt jag fram den typ 2-3 år.

Så efter dom åren noterade jag att en viss summa pengar försvunnit. :huvet

Orkade inte kontakta exet utan svalde mina förluster.

Flyerflash

Kawasaki Z750
Gick med
17 Jul 2006
Hoj
Z750
Jag är förbannad för att folk inte har koll på sina grejor.
Har nu ringt på 3 olika hojar och ingen av ägarna har koll
på miltal, utrustning, service, regnr, skick, svensksåld, hur länge
de ägt hojen.

Fan, jag trodde alla mc-ägare var lika duktiga som alla här på sporthoj
som putsar och servar så det står härliga till.

Fan, suck och jävlar.

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09

HAHAHAHAH...

Ja jävlar, du var mig en rolig prick du.
Fast jag blir mest förbannad på dig för du skapa onödigt jobb åt expediten som fick plocka upp ditt jävla skit, nästa gång du blir förbannad kan du fan ha vett nog att gå tillbaka med det du plockat åt dig.

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus
Vet hur det känns. Var hos en av Sveriges störstaa MC-handlare och ville provköra en trajja 675, men den jäveln sa att dom bara sålde Honda och Yamaha. :mad:

:rolleyes:

Fyfaan, jag hoppas du slängde Hondan i backen och stövlade ut därifrån!
Har dom inte trajja 675 är det inget att ha!!!!!111 :mad:

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...