Edvinsjolund
Ärkemongo
För att folk skriver dubbla inlägg!
Jag KAN inte prata i telefon..
Var med mina två barn på 5,5 och 8,5 och skulle handla fleecbyxor till stortjejen. Gick på en av sveriges största butikskedja och inser att jag inte hittar några. Frågar expediten
Jag: "var har ni barnkläder i storlek 150-170?" (det här är en kedja som har allt mellan parfym, kläder, leksaker, möbler, tyger - tottibelotti).
Varpå expediten svarar "Nä vi har inte kläder mellan storlek 140 och vuxen och vi har inga fleecebyxor till vuxna".
Jag: "Vadå, så jag kan inte handla barnkläder här till min dotter som går i 2:a klass?"
Expediten: "Nej det kan du inte"
Då blev jag vansinnig och slängde resten av grejorna jag plockat ihop och sa att vi då hellre går någon annanstans, svor rätt mycket och barnen lärde sig många franska ord där de kämpade för att hänga med mig när jag stövlade ur butiken, tvärilsk
Olja på framdäcket = ganska rejält trasig motorcykel
Oskoj.
Men trottelhissaren höll?
Lördag?
(Jagad, ät ba..., jag menar, kan vi låna en GoPro av dig?)
Var med mina två barn på 5,5 och 8,5 och skulle handla fleecbyxor till stortjejen. Gick på en av sveriges största butikskedja och inser att jag inte hittar några. Frågar expediten
Jag: "var har ni barnkläder i storlek 150-170?" (det här är en kedja som har allt mellan parfym, kläder, leksaker, möbler, tyger - tottibelotti).
Varpå expediten svarar "Nä vi har inte kläder mellan storlek 140 och vuxen och vi har inga fleecebyxor till vuxna".
Jag: "Vadå, så jag kan inte handla barnkläder här till min dotter som går i 2:a klass?"
Då blev jag vansinnig och slängde resten av grejorna jag plockat ihop och sa att vi då hellre går någon annanstans, svor rätt mycket och barnen lärde sig många franska ord där de kämpade för att hänga med mig när jag stövlade ur butiken, tvärilsk
Förbannad på mig själv för att jag glömt bort att avsluta en stående betalning... Kom på det när jag såg att datumet ändrats till 25:e på datorn. Så nu får man be snällt för att få tillbaka pengarna.
Vet hur det känns. Var hos en av Sveriges störstaa MC-handlare och ville provköra en trajja 675, men den jäveln sa att dom bara sålde Honda och Yamaha.
Mig ville dom se körkort påVet hur det känns. Var hos en av Sveriges störstaa MC-handlare och ville provköra en trajja 675, men den jäveln sa att dom bara sålde Honda och Yamaha.
Svaret då är självklart: "ehh, jag hade inte tänkt stanna om jag såg polisen!!11"Mig ville dom se körkort på
Rätt intressant faktiskt för det va en enduro på inhägnat område.Svaret då är självklart: "ehh, jag hade inte tänkt stanna om jag såg polisen!!11"
Vet hur det känns. Var hos en av Sveriges störstaa MC-handlare och ville provköra en trajja 675, men den jäveln sa att dom bara sålde Honda och Yamaha.
Fult att ta bort andras inlägg
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |