Idag är jag förbannad därför att...

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Hittade en i Tyskland för 30keuro, men den var inte i finaste skicket.
Men ska den upp i bra skick så har vi nog iaf 150-200tkr i material/utlejt arbete. Då blir det helt plötsligt inte så mycket kvar. säg att vi kanske hamnar på 300k i slutkostnad. Då har vi lagt ner rätt många arbetstimmar. Vill du tjäna 100k under samma tid, men lägga mindre arbetstid så skulle jag köpa och sälja fordon i ok skick som fogden säljer.

Yes, inte lika förbannad längre...

Fuck... Är jag visst.

En pantera renoverar man för att behålla, inte för att tjäna pengar.

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Har inget att göra, sitter av tiden på jobbet idag bara för att våra säljbolag inte kan hålla deadlines. Drar hem kl 14 idag bara för det. :arsele

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
...det skall vara så förbannat svårt att ta ett beslut, köpa hoj nu, eller ha is och vänta till nästa säsong och riskera att det blir dyrare, mer tunnsått.

Marknaden känns klart mättad dock - så magkänslan säger att det inte lär vara något problem att hitta rätt hoj i mars.

Men faaaan... :veltjering

Kynta

Ny medlem
Gick med
13 Apr 2011
Hoj
Honda CBR900rr -97.(även haft speed triple x2, och en Dr Big)
i dag är................ för att när jag skulle hämta polarns gamla polaris edge 800 så vägra den starta. Efter 25 drag och svettpärlor i pannan så bet skoterjäveln tillbaka och försökte slita av mina fingrar när motorn ville ha snöret tillbaka. Nu har jag 2 blå och ett krokigt finger..... vilket iof är ser rätt roligt ut.

T509

Spondon rider!!!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Spondonbygge, vikt: 168kg tankad o klar! GSXR 750 -03
Missat flyg!!!! SUGER!!!!! Flyget går 20.20 jag kommer fram 18.45 och dom hade stängt checkin 18.40!!! Det tog 20 min i poliskontroll på väg till flyget så att man var ju smått irriterad!!! Går inte att varken boka eller köpa biljett för imorgon på nätet så att jag måste vänta tills biljettservice öppnar imorgon och förmodligen betala en mindre förmögenhet för att få åka med samma dag!!!

Det som stör mig mest är att min söta dotter var så glad att jag skulle komma hem imorgon, det gör ont i hjärtat att göra henne besviken!!!

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
För att chefen ringer och väcker mig och ber mig vara på jobbet fem timmar innan jag egentligen skulle ha börjat för att något kört ihop sig:mad:

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
att jag igår tyckte det va roligare att spotta blod å håna än slå tillbaka, ser inte så vacker ut just nu haha.

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
För att jag har grejjor att göra & istället sitter jag här och är bakis, jäkla idiot. :mad:

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Jag hörde flera gånger i natt ett konstigt ljud utanför mitt sovrum, jag förutsatte att det kanske var räven som var på besök igen, men i dag såg jag vad som hade hänt:

Bifogat

• IMAG0485.jpg
    IMAG0485.jpg
    252.1 KB · Visningar: 95

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
Missat flyg!!!! SUGER!!!!! Flyget går 20.20 jag kommer fram 18.45 och dom hade stängt checkin 18.40!!! Det tog 20 min i poliskontroll på väg till flyget så att man var ju smått irriterad!!! Går inte att varken boka eller köpa biljett för imorgon på nätet så att jag måste vänta tills biljettservice öppnar imorgon och förmodligen betala en mindre förmögenhet för att få åka med samma dag!!!

Det som stör mig mest är att min söta dotter var så glad att jag skulle komma hem imorgon, det gör ont i hjärtat att göra henne besviken!!!

Vart skulle du flyga från?

powerjohan

Ogudaktig sporthojare
Gick med
27 Dec 2003
Hoj
En sån där grön.

Några minuter senare förs han med flera andra hundar till "drömlådan" – en gaskammare som snart kommer att fyllas med koldioxid, skriver Sunday Mirror.
När den dödliga gasen långsamt fyller lådan tar det tio minuter innan skallen övergår till ett tyst gnällande.

Är inte koldioxid en ganska dåligt sätt att ha ihjäl levande väsen. Är ju inte giftigt egentligen utan ger mer kvävning på grund av avsaknaden av syre vilket torde ge en ganska plågsam död. Eller menar dom möjligtvis kolmonoxid? :va

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning