Idag är jag förbannad därför att...

sockan

Ny medlem
Gick med
11 Jul 2010
Hoj
Kawasaki zxr 400
Jag har inte aggressionsproblem men datan strulade så jag kopplade ur alla sladdar och kasta iväg den! Nu sitter jag på min mac och känner mig stolt över en fight som JAG vann!

Blandade känslor men jag är mest förbannad att datorn gick sönder i första hand!

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Det fungerar faktiskt över förväntan. I min hemkommun finns gott om parkeringsregler, rutor, max P-tid etc men kommunfullmäktige beslutade att vi inte skulle ha några P-vakter då det inkräktade på den personliga friheten. 99% följer ändå reglerna och de som parkerar trafikfarligt kan fortfarande få böter av snuten.

Vill minnas att Holland avskaffat parkeringsvakter med.

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Vill minnas att Holland avskaffat parkeringsvakter med.

Men så har dom typ rekord i bilinbrott också så folk kör ju fan inte bil där :p

Var i Amsterdam för några år sen och vi fick rådet att ska vi parkera på gatan ska vi tömma bilen, lämna den olåst och leva med att folk kommer rota igenom den några gånger varje natt.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Jag har inte aggressionsproblem men datan strulade så jag kopplade ur alla sladdar och kasta iväg den! Nu sitter jag på min mac och känner mig stolt över en fight som JAG vann!

Blandade känslor men jag är mest förbannad att datorn gick sönder i första hand!

Få se, du slår sönder din egen dator och tycker att du vann?

Sen är du förbannad över att datorn är trasig?

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Skillnaden är väl när det börjar bli ont om antal rutor per person som det är i vissa städer.
Att belägga polisen med att skriva parkeringsböter tycker jag är dumt.

polisbilhandikappparker.jpg

:banana

sockan

Ny medlem
Gick med
11 Jul 2010
Hoj
Kawasaki zxr 400
Få se, du slår sönder din egen dator och tycker att du vann?

Sen är du förbannad över att datorn är trasig?

Haha, exakt och inte alls! Jag tycker att datorn kunde väntat med att strula från första början, men om den ska strula kan jag lika gärna kasta iväg den! I och med omständigheterna så var det min vinst för datorn utmanade mig och trodde inte att jag skulle mörda den och överge den för min nya mac :)

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM

:D sladdar, pc, virus...det är nu historia..jag slängde också bokstavligen ut min gamla pc:argpådato..aldrig mer..

Last edited:

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
:D sladdar, pc, virus...det är nu historia..jag slängde också bokstavligen ut min gamla pc:argpådato..aldrig mer..

Ja, tyvärr måste jag erkänna att min pc har en sladd, men den klarar sig utan även den i tio timmar när batteriet är laddat.

Virus har jag inte heller haft, sedan 90 talet.

Det är fantastiskt skönt att ha en bra PC.

Applemänniskor måst ju vara dom mest inkompetenta människor som finns eftersom dom har så svårt att få en PC att fungera, då det ändå är en majoritet som får PC att fungera utmärkt...

(med PC menar jag i det har inlägget PC med Win, eftersom det alltid är det Applemänniskor menar)

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Ja, tyvärr måste jag erkänna att min pc har en sladd, men den klarar sig utan även den i tio timmar när batteriet är laddat.

Applemänniskor måst ju vara dom mest inkompetenta människor som finns eftersom dom har så svårt att få en PC att fungera, då det ändå är en majoritet som får PC att fungera utmärkt...

(med PC menar jag i det har inlägget PC med Win, eftersom det alltid är det Applemänniskor menar)

Vart i mitt inlägg skrev jag att jag ens äger en mac personligen, jag slängde ut min gamla, stationära (bör kanske tilläggas) pc då jag hatar saker som inte funkar (efter 4-5 år var datorn helt enkelt "slut" och oavsett vilket märke det är så hatar jag sladdar!)

Vid eve framtida köp så kommer det definitivt inte bli en dator som har sladdar läs stationär pc utan det lutar åt en bärbar mac, håller just på att lära mig då jag lånar killens ibland:)

Krånglar saker så åker de ut..

Du hade åkt ut ögonaböj för jäklar va du krånglar:rolleyes:

Last edited:

Bentebent

:moppefucko
Gick med
30 Apr 2011
Hoj
MT-07 -16
Mitt EA-kontos lösenord fungerar inte, EAs hemsida är direkt fruktansvärd att ha och göra med, jag får inget mail för att återställa lösenordet och för att kontakt support måste man vara inloggad.

EA, fan vad jag älskar dig :pangihuve

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Kollega sjuk. Troligtvis hela veckan. Arbetstid 05:45-16:45. Har jag tur räcker tiden till, annars drar det vidare framåt 19-rycket...

I hate being dependable!!!

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Kollega sjuk. Troligtvis hela veckan. Arbetstid 05:45-16:45. Har jag tur räcker tiden till, annars drar det vidare framåt 19-rycket...

I hate being dependable!!!

Kan inte påstå att jag blir förbannad av det, i trådens sanna mening, men ett litet sting i min språkfascistnerv blev det iaf.

Tror du är ute efter en motsats till expendable. Kom inte på ett bra ord direkt men efter lite nätforskning blev det essential eller indispensable :tummenupp:)

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Kan inte påstå att jag blir förbannad av det, i trådens sanna mening, men ett litet sting i min språkfascistnerv blev det iaf.

Tror du är ute efter en motsats till expendable. Kom inte på ett bra ord direkt men efter lite nätforskning blev det essential eller indispensable :tummenupp:)

Han hatar att vara pålitlig, eller också hatar han att vara beroende, då med en liten feltvist på ordet.

Jag blir förbannad för ja kom på att du spöa mig på KMet :D

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Han hatar att vara pålitlig, eller också hatar han att vara beroende, då med en liten feltvist på ordet.

Jag blir förbannad för ja kom på att du spöa mig på KMet :D

Pålitlig var det jag syftade på.

Expendable... Tjae, ingen är oumbärlig. Alla kan bytas ut. :)

Som bror min sa till en av sina yngre oengagerade kollegor på ett sommarjobb.
-Du är inte speciell, du är inte unik, du är bara en kugge i maskineriet och kan bytas ut precis som alla andra. Kom det ihåg!
Valpen i fråga hade nog aldrig hört någon säga så till honom. :D

Last edited:

sockan

Ny medlem
Gick med
11 Jul 2010
Hoj
Kawasaki zxr 400

Tack för den! Min dator har förövrigt fungerat bra i nio år, dags för en ny och om man får en mac i studentpressent tackar man inte nej! :)

frankof

medlem
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
xjr1300

Om du visste skillnad på data och dator skulle nog en del bekymmer lösa sig själv... :rolleyes:

Och du verkar hittat den ultimata lösningen på det problemet; MAC!! ;)

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA