Lou siffer
officiellt lammkött
livs insikt.. ett steg framåt, 5 backåt...
Skällde ut posten efter noter när mitt paket från usa kom fram fre paketet jag beställt från uppsala dagen innan.. Desutom va avin till uppsala paketet i umeå men paketet i ystad då bara avin eftersänts..
Reatards...
Fy fan.
En annan bitter tanke e att min nya tjänst och tjänstebil som gör att jag måste äta ute varje dag,
Somna när jag kom hem vid 6 vakna 22 och nu sitter man här bitter över att man inte bara kastar bort sitt liv utan även den här kvällen men de gör inget då kan jag fixa hemma imorn har ändp inte råd att göra något annat.
En annan bitter tanke e att min nya tjänst och tjänstebil som gör att jag måste äta ute varje dag, inte får pengar till busskort och ingen restidsersättning samt får förmånskatta för en bil jag inte kan använda privat.. summan kardimuma jag får 3000 kr mindre i månaden att röra mig med trotts större ansvar och betydligt mer intjänade kulor till företaget...
Varför måste de va så tråkigt att plugga upp högskolekompetens??
Jag har inte fått ett enda brev i min brevlåda sen i April....
Jag får post, mest reklam från postkodslotteriet IOFS och på fel postnummer, men jag får inte ALL post.
Det är jättekul när man inte får räkningar i tid, vissa vet man ju om att man ska få och kan ringa och efterlysa, andra har man ingen aning om.
Det är jättekul att få kravbrev med hot om inkasso, eller ännu värre från kronofogden för att posten inte lyckas skicka rätt.
En del post går till min gamla adress, eftersänds till min nya adress där mina föräldrar har bott, eftersänds dock vidare till deras nya adress där den inte bärs ut för att den postisen vet att det är fel och skickas tillbaka till Umeå och går ett varv till
Angående räkningar varför inte kolla om du kan betala via efaktura, då slipper du ju alla pappersräkningar.
Gör matlåda din late jävel.En annan bitter tanke e att min nya tjänst och tjänstebil som gör att jag måste äta ute varje dag, inte får pengar till busskort och ingen restidsersättning samt får förmånskatta för en bil jag inte kan använda privat.. summan kardimuma jag får 3000 kr mindre i månaden att röra mig med trotts större ansvar och betydligt mer intjänade kulor till företaget...
Satan. Räknade till 4 bra bilder och totalt 2,5 A4-sida med text som var intressant. Resten var tyvärr ointressant och fattigt. Besvikelse och nästan 70kr åt skogen!
Av samma anledning köper jag inte svenska mc tidningar heller, dom har blivit riktigt kassa på sistone!
och äta den kall? de e ju låda jag ättit innanGör matlåda din late jävel.
Tackar! kruxet är att jag har den hemma för att slippa åka via firman varje morgon, skulle få gå upp vid 4 då typ..be att lönekontoret läser på lite om tjänstebil
http://www.skatteverket.se/privat/s...r/bilarmm.4.7459477810df5bccdd4800012339.html
Av samma anledning köper jag inte svenska mc tidningar heller, dom har blivit riktigt kassa på sistone!
Angående räkningar varför inte kolla om du kan betala via efaktura, då slipper du ju alla pappersräkningar.
och äta den kall? de e ju låda jag ättit innan
Tackar! kruxet är att jag har den hemma för att slippa åka via firman varje morgon, skulle få gå upp vid 4 då typ..
En annan fråga är att om man inte har firmabil får man ersätning för restid men inte om man har firmabil varför?
btw 2000 månaden?! varför i helvete då? får nog snacka med chefen på måndag...
btw 2000 månaden?! varför i helvete då? får nog snacka med chefen på måndag...
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|