Idag är jag förbannad därför att...

Dominator-Rocks

Guest
:D

Haha, ja jag vet hur pissigt man kan tillåta sig att motivera en resa...
Är det nåt man vill ha så är resan aldrig för lång!
"Men den var ju billig...å jag behööööövde verkligen en sån...JUST nuu... å ja hajju leeta överalltassåå å på internät o så..."

Men iom att ni åt i korvbaren är ni förlåtna! :krama

En spenderande medborgare är en GOD medborgare!
Du är en samhällets stöttepelare minsann.

Tack :Bugar

Fick lite dåligt samvete där ett tag, men nu känns allt bättre igen :tummenupp
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Jag är förbannad därför att 96 minuter kvar (136kb/s). Jävla blåtand att vara segt!
 

Dr.Bike

Guest
Men det var då ett jävla spammande här! :mad: Var förbannade nu förihelvete! :näsblod

Förihelvete kvinna, jag ÄR arg! :) Jag är så arg så hade jag varit ett kärnkraftverk så hade jag exploderat! Kolla mitt inlägg om trafikföräkringsföreningen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
Jag är inte förbannad, bara en vilsen själ på väg genom livet ;)

Hmm det där var alldeles för peotiskt och lika oetiskt:näsblod

Lite förbannad är jag kanske, tror jag har "roadrage" for real för varje gång man får köra åt alla andra blir man ju tokig.
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Förihelvete kvinna, jag ÄR arg! :) Jag är så arg så hade jag varit ett kärnkraftverk så hade jag exploderat! Kolla mitt inlägg om trafikföräkringsföreningen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Den här månaden fick jag ett utbetalningskort på 400:- från trafikförsäkringsföreningen, jag är förbannad på dom ändå.
 

Snowstormer

Snowstormer
Gick med
27 Jun 2006
Ort
Skövde
Hoj
Hayabusa GSX-1300R -05
Fyy faan fick nya bikertidningen av två uniflex på jobbet idag pga av en incident dom hade orsakat på jobbet iförrgår. La den i ett fack för att hämta tidningen lite senare när jag skulle ta den så har ngn snott tidningen vilket jävla folk man jobbar med........ Inte ens läsa den fick man :(
 

Dominator-Rocks

Guest
Min sambo har kreksjuka :zpy

Vem skall nu ta hand om barnen? :mad: Å vem faan skall jag ligga med :confused:


Man blir förbannad! :mad:
 

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Att det tar min arbetsgivare två månader att få fram ett anställningsbevis och arbetsgivarintyg samt få in mig i lönesystemet "har tyvärr inte gått då du ska överflyttas från ett system till ett annat och under mitten av månaden är det nedstängd från överflyttningar samt att det är mycket att göra vid nyårsskiftet.

:argpådato Förbannande jävla sjukvård i ett nötskal:kulspruta. Det handlar om två papper och några ynka kroner på kontot, varför är jag ens förvånad att det ska gå fort:rolleyes:
 
Last edited:
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
:rolleyes: :lol

Jag skulle ju ha lite grejer på Biltema me´ (en grej för 50:- :hihi) sen vart det Ikea också, innan jag kom hem så hade jag spenderat nästan 1000 riksdaler :(

Edit: Glömde säga att vi lunchade i korvbaren!

Så...

En grej på Biltema 50 kr.

En korv på Ikea (låt säga två eftersom du skrev vi) 2*30 kr = 60 kr.

Bensin 1000 kr - 50 kr - 60 kr = 890 kr.

:rolleyes:

Förihelvete kvinna, jag ÄR arg! :) Jag är så arg så hade jag varit ett kärnkraftverk så hade jag exploderat! Kolla mitt inlägg om trafikföräkringsföreningen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kan du inte skriva till ägaren och få honom/henne till att flytta fram datumet lite då? Bara att skicka in ett papper med nytt ägarbytesdatum, som ni båda skriver under, till VV så är det löst. Så fixade jag i alla fall det, efter att ha råkat ut för samma sak (där jag var ägaren som skrev över en hoj till någon annan).
 
Last edited:

Dr.Bike

Guest
Kan du inte skriva till ägaren och få honom/henne till att flytta fram datumet lite då? Bara att skicka in ett papper med nytt ägarbytesdatum, som ni båda skriver under, till VV så är det löst. Så fixade jag i alla fall det, efter att ha råkat ut för samma sak (där jag var ägaren som skrev över en hoj till någon annan).

Jo. Jag har oxå skrivit till förre ägaren men ej ännu fått svar. Det löser sig iaf säkert, iaf om man kan göra så som du säger.
 

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Jo. Jag har oxå skrivit till förre ägaren men ej ännu fått svar. Det löser sig iaf säkert, iaf om man kan göra så som du säger.

Jag har fått gjort så, vilket resulterar i att den förra ägaren får ångra sin uppsägning av försäkringen & försäkra fordonet i några dagar till. Försäkringsbolagen brukar dock ha som minimum x-antal dagar man får försäkra, så den förra ägaren kan få betala en högre avgift än endast för de dagar de handlar om. Blev ni klok på min formulering :confused:
 

Dr.Bike

Guest
Jag har fått gjort så, vilket resulterar i att den förra ägaren får ångra sin uppsägning av försäkringen & försäkra fordonet i några dagar till. Försäkringsbolagen brukar dock ha som minimum x-antal dagar man får försäkra, så den förra ägaren kan få betala en högre avgift än endast för de dagar de handlar om. Blev ni klok på min formulering :confused:

Absolut!
Jag förstår.
Saken är klar - Flickan är far till barnet!
Tack Ullis :krama
 

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Ort
Bålsta
Hoj
.
Jag är jäkligt irriterad över att det har varit fyra jävla strömavbrott nu på två timmar. :mad:
 

Mort

Team Otakt
Gick med
5 Aug 2006
Ort
Linköping
Hoj
KTM 300 EXC
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=1298&a=733644

Skit samma vilka personer som gjort det, det lyckas väl polisen aldrig lista ut, men det borde väl finnas talesmän eller liknande för DBF vars hem och prylar man gång på gång kan slå sönder eller elda upp. Det verkar ju vara ett ok sätt att påverka om man inte håller med folk. :mad:

Nej, jag kommer inte att göra det, för jag ids inte, men man blir förbannad!
 

SNAFU

Vaffanculo
Gick med
16 Jan 2007
Ort
På Söder
Hoj
Monster
Jag är förbannad på jävla bilistjävlar som inte kan stå still när dom ska ut på
t ex huvudled (eller vid annan väjningsplikt). Just när jag börjar närma mig påfarten så ska dom ALLTID rulla framåt vilket gör att jag inte vet om dem sett mig eller tänker köra ut. STÅ STILL FÖR FAN! :jävlaskitjävlar
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top