Idag är jag förbannad därför att...

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Ort
Internationella Rymdstationen, ISS
Hoj
FoxP2
Idag är jag förbannad därför att grannjävlarna inte kan hålla tiderna i tvättstugan :mad: KLOCKAN 16 ÄR DET FÖR HELVETE MIN TUR ATT TVÄTTA DÅ SKA GRANNJÄVLEN FÖR I HELVETE VARA KLAR!! :mad: Jävla kuk skit.
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Idag är jag förbannad därför att grannjävlarna inte kan hålla tiderna i tvättstugan :mad: KLOCKAN 16 ÄR DET FÖR HELVETE MIN TUR ATT TVÄTTA DÅ SKA GRANNJÄVLEN FÖR I HELVETE VARA KLAR!! :mad: Jävla kuk skit.

Du verkar vara väldigt flexibel. :tummenupp

Har själv aldrig förstått varför nästan atombombskrig kan uppstå, för att grannen drar över fem-tio minuter på tvätten. Händer det varje gång kanske, men någon gång då och då?

Ta ett kallt glas saft och var inte så ledsen för att du fick skjuta på fredagsnöjet lite grand. Jag vet hur roligt det är att tvätta, så jag förstår dig, att du blev arg för att du inte fick börja på utsatt tid, trots du sett fram emot det och längtat hela veckan. :)
 

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
Idag är jag förbannad därför att grannjävlarna inte kan hålla tiderna i tvättstugan KLOCKAN 16 ÄR DET FÖR HELVETE MIN TUR ATT TVÄTTA DÅ SKA GRANNJÄVLEN FÖR I HELVETE VARA KLAR!! Jävla kuk skit.
Finns en enkel lösning på problemmet!
Släng ut hans tvätt och kasta sedan in din egen:tummenupp

Jag är själv förbannad för att alla småglin inte kan trafikreglerna och att dom har tagit bort snabbkassan på ica så man måste stå bakom alla bakåtsträvare och pensionärer i evigheter :gnissla
 

sportbike

Guest
Tell me about it...
tvättstugan är det optimala sociala experimentet.
Fight varenda gång.
"man blir förbannad"....:mad:
 

sportbike

Guest
Hur gör man, är det svårt, hatr ett helvete hemma att komma UT därifrån..:D

Oj-oj,har du väl tagit dig in så är det värre..:rolleyes:

Ropa:älskling,hur många liter sköljmedel sa du att jag skulle hälla i torkskåpet,så löser det sig..:D
 

Gabor

Guest
Oj-oj,har du väl tagit dig in så är det värre..:rolleyes:

Ropa:älskling,hur många liter sköljmedel sa du att jag skulle hälla i torkskåpet,så löser det sig..:D

Fick ett tips, tvätta allt i 60 grader...ullstrumpor, kashmirtröjor, nylonstrumpor, syntetkläder. Fina barn kläder det blir...:D

FYFAN VA FÖRBANNAD JAG BLIR NÄR JAG TÄNKER PÅ VA STRYKJÄRN ÄR HÅRT.
 

Kia

Guest
Förbannad för att någon idiot har hällt 2 liter sköljmedel i torkskåpet..... :D :D

Nej då, men förbannad för att mina svarta byxor verkar ha "vandrat" ut ur tvättstugan själva och bara "försvunnit". :mad: Jag vet att jag hängde upp de på tork men nu är de bara borta.... :huvet
 

Blanco

Glad påsk!
Gick med
4 Oct 2004
Ort
Liljeholmstorget
Hoj
Bmw gs 1200 Adv.
Faan, va jag är sne!!... P-böter igår, p.g.a. att jag va en halvtimme sen till bilen och i dag så betalade jag till kl 14 och gick ner till bilen och ställde in P-skivan dom sista två timmarna... Och vad sitter på bilen när man kommer ner!
En fucking jävla P-bot!!! :mad: Då har P-nissen inte brytt sig om P-skivan utan har gått på biljetten som låg kvar i fönstret....
Ringde till P-bolaget och börjar med vänlig ton, men märker att kärringen är avig redan från början.... Jag talade om att nissen har kollat på biljetten i fönstret i stället för på P-skivan som jag har ställt in...
Jag sa "Du förstår väll att jag aldrig hade fått den boten om jag tagit bort biljetten i fönstret?!"....då svarar hon "Det spelar ingen roll!"
Fy fan va jag kokade nu!... Jag sa "Jag ska ta det här personligen med P-vakten!" för att jag jobbar där just nu där jag fått böterna och antar att det kan vara samma nisse som återkommer...
Då säger hon "Va det där ett hot?"... Ta, det som du vill! Blev svaret...
Dom spelar väl in samtalen p.g.a. alla hot gissar jag... Hahaha

Så på måndag kommer spikpistolen till mer nytta än någonsin! :)
Behöver jag tala om att det är Carpark det handlar om...
 

sportbike

Guest
hemma hos mig törs man inte lämna tvättstugan i fem minuter.
det är detsamma som att kasta bort kläderna.

man blir förb......ja,du hajar
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top