Idag är jag förbannad därför att...

Dr.Bike

Guest
Du får nästan det att låta som någonting dåligt?

För DIG och MIG kan det vara en positiv upplevelse! :D
Dåliga grejer är alltså inte det sämsta.
Och vi får inse att sprit och kalorier är VÅRAN högsta nivå av lycka, så varför inte bara vara happy med det? Vi är grisar och kommer så förbli. Och iom att vi förlikats med det kan det som är en tragedi för den ene, vara lyckan för den andre.
Såklart!

Edit: Nu loggar jag ut, för jag blev just uppringd av en gammal vän, så vi ska ut och ta EN öl! :D (livslögn No1 jag vet...) Charley-K here I come!

Last edited:

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Hoj
Tillsvidare hojlös
Helt plötsligt förstod jag varför så många psykologer är medelålders män. Fan, ni grabbar är smarta! :tummenupp

Jag tror jag börjar få tillbaka mina drömmar men idag är jag förbannad på alla 'vänner' som inte hör av sig. De ingår faktiskt i drömmarna. Det kommer nog bli bättre när jag kan förflytta mig själv och folk slipper hämta mig när det inte är MC-väder. Ja, jag bor lite off och har varken körkort eller bil. :tungan

Nu ska jag tvaga min feta lekamen, raka mig och tycka jag är snygg... :hihi

Jag e så jävla mätt så jag orkar fan inte peta i mig en hel öl..skit ochså.

Det gör jag. Efter duschen. :tungan

Last edited:

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
Blir förbannad på mig själv när man inte kan vara nöjd med hur man är skapt. För varför försöker man år efter år förändra sig själv när man vet att det inte går göra något åt det.

Finns det verkligen en människan som är nöjd med hur han eller hon ser ut oavsett skavanker? Allstå verkligen nöjd, då man kan se sig själv i speglen och beskåda sin stora rumpa, breda höfter, konstig näsa och pluffsiga mage och ändå känna att man trivs med sig själv och tycka att man ser bra ut.
Finns den människan? Isåfall får dom gärna berätta hur man går tillväga

Jag vet ju att du tränar, från tidigare inlägg. Det är bra, för då försöker du ju ta tag i det du är mindre nöjd med. Sen tar det tid att förändra kroppen, tyvärr.. Det är ändå ett steg i bättre självkänsla.
Jag tror det handlar om att man måste försöka fokusera på det som är bra, och som man är nöjd med. Det gör vi ju oftast inte, utan man hakar upp sig på de saker man tycker är dåligt och som man stör sig på.
Det gäller att ändra sitt tankesätt om sig själv, vilket inte är det lättaste iof.. Är dina krav på dig själv, hur du vill vara och hur du vill se ut, realistiska? Blir du en lyckligare människa om du uppnår dem, och hur/vad behöver du göra för att nå dina mål?

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Last edited:

Hard_Grit

Kakmonster
Gick med
30 Aug 2007
Hoj
HOJLÖS
Förbannad för mina fittgrannar plingar på 2 mitt i natten och klagar på oljud !!?!?!?!!

Eeeeh kan inte sova, sitter framför datorn på youtube med helt vanlig låg volym skulle själv kunna sova i samma rum UTAN problem med den volymen.
De jevla kärringen måste fan sitta vaken på natten med ett stetoskop för att lyssna sig till ljud jag menar VAAFAN !?
Ska fanimej anordna värsta röjarfesterna varje fre-lördag hemma hos mig och börja borra lite i betong när jag stiger upp..

idioter nollor fucktards, är det fel att önska dem en plågsam död ?

Gsx-r Freak

Gsx-r 4 ever
Gick med
4 Jan 2006
Hoj
Gsxr600k4 +14e skrotet=bra fotpall
De var rinnande gojs. Ska ja ta med mig en tvättsvamp och suga upp skiten:D vanliga turds plockar ja upp. Enda ja har problem med är och inte kasta cigg fimparna på marken:)

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
jo
Jävligt förbannad för att jag måste gå på en rättegång för något som hände för 16månader sedan, kommer inte ihåg ett skit men måste gå dit. Får väl se till att hamna på sjukhus.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
För att jag nyss kom hem från jobbet med feber :( Vaknade upp i morse och mådde skit men hoppades på att det skulle gå över. Så efter 3 timmar på jobbet gav jag upp, febern vann över mig! Nu har jag knaprat 2st alvedon 1g och några naproxen och ska bädda ner mig i sängen så fort katten har varit ute på balkongen en stund.

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Alicia...ta detta från en tjej som är expert på att racka ner på sig själv och ALLTID (tilloch med när jag vägde 44kg på 169cm) tyckte att jag var fet och måste gå ner mer.
Det sitter i våra huvud.

Tänk att du står brevid dig själv när du var yngre och smalare och hade samma tankar som nu om din kropp. Titta på hur du såg ut. Om du skulle träffa och få chansen att som äldre och mer erfaren person ge yngre Alicia råd och kommentarer vad skulle du säga då? Var hon ful? Motbjudande för att hon hade dom saker du säger? Tycker du verkligen det? Skulle du säga åt henne att träna av bara faan för hon skulle må bättre i framtiden då? Eller förmå henne att tycka om sig själv i första hand och förändra i andra hand?

Tror att du skulle se att hon var en ganska osäker tjej och att du skulle vilja stärka hennes självkänsla inför framtiden.

Vissa saker kan man ändra på, andra inte. När man inser hur lyckligt lottad man egentligen är (ofta krävs det att man träffar någon mindre lyckligt lottad för att man verkligen skall fatta) så blir dessa saker så mycket mindre.

Visst jag kan nästan vilja falla i gråt över min kropp emellanåt...men så tänker jag hur okonstruktivt det verkligen är. Den fungerar!! (kroppen alltså)
Det som går att ändra får man ändra och det som inte går måste man lära sig att älska eller acceptera. Annars går man och framhäver det och hur mycket man hatar det. Andra människor märker detta i din utstrålning.

Du är en vacker tjej som har så mycket att ge så dessa saker borde inte göra dig så frustrerad.

Om det verkligen inte funkar att tänka på detta sätt så kan jag komma o ställa mig framför spegeln bredvid dig så kan du se hur fin du är i jämförelse iallafall (för int faan väger jag 44 kg idag :gråta) :hehe

Last edited by a moderator:

_teSSan_

Guest
Blir förbannad av alla som försöker få folk att må bättre i denna tråden, man ska ju va förbannad här!

Man blir förbannad! :mad:

(Tack för många kloka ord och goda råd...)

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
Vad är det för fel på snabbmackaroner och mammascans köttbullar? ;)

Mamma Scans BROSKBOLLAR menar du? :skrämd

Fy fan....

Blir förbannad av alla som försöker få folk att må bättre i denna tråden, man ska ju va förbannad här!

Man blir förbannad! :mad:

(Tack för många kloka ord och goda råd...)

Ente va så jävla grinig! :mad:

Last edited:

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Blir förbannad på mig själv när man inte kan vara nöjd med hur man är skapt. För varför försöker man år efter år förändra sig själv när man vet att det inte går göra något åt det.

Finns det verkligen en människan som är nöjd med hur han eller hon ser ut oavsett skavanker? Allstå verkligen nöjd, då man kan se sig själv i speglen och beskåda sin stora rumpa, breda höfter, konstig näsa och pluffsiga mage och ändå känna att man trivs med sig själv och tycka att man ser bra ut.
Finns den människan? Isåfall får dom gärna berätta hur man går tillväga

Var inte ledsen.. Du är tjej och då är defaultläget (oavsett hur du ser ut) att känna dig fet och/eller ful. Gå och tjöp dig ett par skor eller en handväska med Swedies kort så skall du se att det känna bättre.

_teSSan_

Guest
Är det bara jag som har ett litet brev uppe i högra hörnan som blinkar när jag har fått PM? :va

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024