Idag är jag förbannad därför att...

flöjt

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2003
Ort
Gävle
Hoj
GSR 750 -12
Att jag inte köpte nhl08 fårn webhallen förra veckan då det kostade 399:-, nu har de höjt priset till 599:- :mad:
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Min cykel blev snodd för andra gången på en vecka.

Hittade den då den blev snodd första gången och den var låst och stog i ett cykelställ. Hade ingen nyckel med mig då så jag tänkte att jag kommer tillbaka och hämtar den senare. Då var den borta igen. Den är ju för fan obrukbar! Någon hade hoppat på bakhjulet redan innan och jag skulle ta den till cykeldoktorn..men nu är den som sagt borta igen :huvet
 

*Anna*

Ny medlem
Gick med
8 Apr 2007
Ort
Alldeles för långt bort...
Hoj
Suzuki GSX-R 600
Idag e ja förbannad för att jag först körde en morakniv rakt ner i tumgreppet o sen en skruvmejsel i långfingret! ...ont o blodigt.

O varför gjorde ja det kan man undra... joo, för min sk "arbetskamrat" e en skitaktig, dum, fet jävla idiot som inte kan göra en enda sak ordentligt!!!

Efter att ha lagat en trasig utgödsling (stå i 60 cm lös koskit o hitta fel på antingen hydralkoppling eller wire) OCH två mjölkmaskiner (som han sabbade enbart pga slarv, när han hade kvällsmjölkningen igår) så blev jag fullständigt vansinnig när jag upptäckte en trasig slangkoppling som även den var ett direkt resultat av hans slarv. Tog därför dom verktyg jag hittade i fickan för att få lös slangklämman... o sen rann blodet o gjorde mej ännu ogladare!
 

_teSSan_

Guest
Det har väl alltid varit ett brev som blinkat när man fått PM? :confused:

Ja, jag hade också för mig det, det var därför jag undrade om det bara var jag, eftersom alla måste berätta för sina kompisar i trådarna att de har skickat PM till dem.

Jag tror Ullis reflekterade/undrade över varför du frågade det i "Idag är jag förbannad....."tråden. Blir du förbannad när det blinkar? :)

Jag blir förbannad på att blinket inte verkar funka hos alla. Det är ju orättvist.


:rolleyes:
 
Last edited:

sportbike

Guest
Ja, jag hade också för mig det, det var därför jag undrade om det bara var jag, eftersom alla måste berätta för sina kompisar i trådarna att de har skickat PM till dem.



Jag blir förbannad på att blinket inte verkar funka hos alla. Det är ju orättvist.


:rolleyes:

Va glad att det inte blinkar när du fått PMS.....:rolleyes:
 

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Ort
Nynäshamn
Hoj
-------
Idag är jag förbannad för att jag råkade göra mig illa i handen.
Slutade snusa för ett par dagar sedan (lördags) och då kan man ibland vara en smula lättirriterad.
Tänkte när jag gick upp idag att jag skulle ta och köra en tvättmaskin innan det är dags för jobbet. Sagt och gjort, in med tvätten i maskin och slänger igen luckan... Synd bara att jag hade tummen ivägen för den :näsblod

Eftersom maskinen skadade mig var jag tvungen att skada den lite tillbaka så då slog jag lite på den och då fick jag mera ont, fast nu i hela handen :gnissla

Skönt det ska bli om nån vecka när man är en normal människa igen och inte så lättirriterad :D
 

Ludde Ludde

Ny medlem
Gick med
17 Dec 2006
Ort
stockholm
Hoj
Yamaha rd 125
Jag är grymt förbannad på min kroppjävel som inte vill bli frisk. Har haft feber, halsont och hosta sen i lördags och det bästa av allt är att jag har spelning med mitt band om 2 dagar! okej om jag bara hade spelat gitarr men nu sjunger jag ju också av någon jävla dum anledning:mad: Får värsta hostanfallen om jag andas ordentligt eller bara pratar o skit.


dööööööööööööööh
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top