Idag är jag förbannad därför att...

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Förbannad på mig själv för att jag inte slutade dricka i tid igår, i vanlig ordning. Åkte på fest i Köping med tjejen vid 21-tiden, kom hem imorse vid 05.30... Skulle ta det rätt så lugnt, vid 3-tiden stod jag och spelade Guitar hero och drack JD rakt ur flaskan i tron om att man var en äkta rockstjärna.
Imorse (typ vid 13-tiden när jag vaknade...) så inspekterade jag flaskorna som var halvtomma, 1 pava Captain morgan och en pava Jack daniels. Det förklarade min enorma huvudvärk och varför jag var tvungen att sitta ner och pissa då mitt balanssinne inte var fullt fungerande.
Så nu ser jag fram emot en lång och härlig måndag på jobbet med enorm baksmälla :mad:
 

Dominator-Rocks

Guest
Förbannad på mig själv för att jag inte slutade dricka i tid igår, i vanlig ordning. Åkte på fest i Köping med tjejen vid 21-tiden, kom hem imorse vid 05.30... Skulle ta det rätt så lugnt, vid 3-tiden stod jag och spelade Guitar hero och drack JD rakt ur flaskan i tron om att man var en äkta rockstjärna.
Imorse (typ vid 13-tiden när jag vaknade...) så inspekterade jag flaskorna som var halvtomma, 1 pava Captain morgan och en pava Jack daniels. Det förklarade min enorma huvudvärk och varför jag var tvungen att sitta ner och pissa då mitt balanssinne inte var fullt fungerande.
Så nu ser jag fram emot en lång och härlig måndag på jobbet med enorm baksmälla :mad:

Uuueeew!

Det där låter som en riktigt äcklig baksmälla.

AA :tummenupp
 

SemesterPojken

Körkortslös
Gick med
27 Aug 2007
Ort
Borås/Halmstad
Hoj
Yamaha R6 -06
Förbannad för att jag i min drömvärld nånstans trodde att frakten från USA till Sverige skulle gå på max 350 kr plus minus nån hundring.... När fan den går på 1000 spänn!
Mitt slip-on som skulle kostat 2800 cirkus går på 4000 lakan ist... Och jag är ju pank... :gråter

Edit. Kanske blev fel.?
 
Last edited:

NSR125_94

Njuubie
Gick med
31 Dec 2006
Ort
Arbrå
Hoj
Honda NSR 125 -98 ||| Honda cr 250 -91
Förbannad för att jag i min drömvärld nånstans trodde att frakten från USA till Sverige skulle gå på max 350 kr plus minus nån hundring.... När fan den går på 1000 spänn!
Mitt slip-on som skulle kostat 2800 cirkus går på 4000 lakan ist... Och jag är ju pank... :gråter


Jag e förbannad därför min fiddy blöddrar :mad:
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Folk ..........:mad:
 

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Ort
Järna
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Mer ledsen än förbannad. Min morfar har varit dålig en längre tid och har nu gett upp helt. Jag vet att det är bäst för honom att bara somna in. Tyvärr så är det sjukt jobbigt att smälta.

Förhoppningsvis så hinner jag ner och säga farväl. Tänkte ta med en stor bukett tulpaner som han älskar. Sen bjuda på smaskigt fika och cider som han har tycker om. Sen bara önska att han somnar in fridfullt och att han vet hur mycket han betyder för oss alla.
 

Twosaint

Great white people
Gick med
3 Jun 2003
Ort
Höga kusten
Hoj
Z1 Yoshimura ed
Igår var jag förbannad över vaktjäveln som körde ut mig ur matbutiken då jag skulle handla snask och läskeblask till kvällsfilmen, slutade med att jag glömde läskeblasken. :mad: Polarn fick dricka avslagen pommac och jag fick en slatt av sprite :dubbel :mad:
 

Jernkrok

Elfel....
Gick med
10 Apr 2007
Ort
Bollnäs
Hoj
Shovelhead -76:a ,CB 400 Four SS -75:a, Rex Villiers Ratbike -53. Fläktkyld DKW boardtrack -34: projekt...
Jag är så jävla less på alla skatter.
Skatt på bilen, skatt på hojen, skatt för vägar & skatt på bensinen.
Hörde om ett nytt förslag, skatt på dubbdäck.

Va fan.... JAG vill också ha pengar...:mad:
 

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
...att jag försökt att logga ut från detta forum i flera dagar men det funkar inte.
Å jag vill logga ut bara för att.....



....så slipper ni att fundera på det, ni som tänkte det.
 

Twosaint

Great white people
Gick med
3 Jun 2003
Ort
Höga kusten
Hoj
Z1 Yoshimura ed
Wtf? Skatt på dubbdäck?

Japp och det är vi förbannad över oxå.. nån jävla tomte på vägverket tycker att vi ska klara oss lika bra med dessa finmönstrade dubbfria däck. Men faktum är att för att dessa däck ska fungera på riktigt isigt vägunderlag så krävs det att andra bilister kör med dubbade däck för att riva upp isen.
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top