Idag är jag förbannad därför att...

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
Min handledare på mitt nya jobb skiter totalt i att hjälpa mig - och de tror att jag kommer att stanna kvar efter provanställningen!:arsele
 

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
aldrig.. du vänjer dig..

Inte helt sant, då det i vissa fall visst gör det. Jag hade pip i mina öron en lång tid efter en rejäl inflammation. Trodde jag var dömd med skiten, men det upphörde helt plötsligt. Hur länge jag hade det, minns jag dock inte.

Jag håller en tumme för dej, det är en ren pina.
 

RICHAARD

Bannad
Gick med
27 Mar 2007
Ort
Stockholm
Hoj
JA-a
Inte helt sant, då det i vissa fall visst gör det. Jag hade pip i mina öron en lång tid efter en rejäl inflammation. Trodde jag var dömd med skiten, men det upphörde helt plötsligt. Hur länge jag hade det, minns jag dock inte.

Jag håller en tumme för dej, det är en ren pina.
jag skulle snarare påstå att det är intensiteten som sjunker och att du därmed vänjer dig med det återstående ljudet som effektivt dämpas av andra ljud och dig själv.. befinner man sig i ett helt tyst rum och koncentrerar sig finns ljudet kvar där i bakgrunden.. finurlig den där hjärnan..
 

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
jag skulle snarare påstå att det är intensiteten som sjunker och att du därmed vänjer dig med det återstående ljudet som effektivt dämpas av andra ljud och dig själv.. befinner man sig i ett helt tyst rum och koncentrerar sig finns ljudet kvar där i bakgrunden.. finurlig den där hjärnan..

Jag lovar, det finns inte ett pip kvar i mina. Puts väck, vissa har tur...andra inte.

Det sa även läkaren när jag frågade honom om jag skulle behöva leva med det. Större mirakel än så har skett, så inget är omöjligt :)
 

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Ort
Hemma
Hoj
Många
Det tjuter i öronen, har haft det i två månader nu..:gnissla När försvinner det??
Bara att vänja sig. Har haft det sen jag var 12 kanske och inte fan hörs det mycket mindre nu än innan. Dock har man blivit mer känslig för högt ljud.

jag skulle snarare påstå att det är intensiteten som sjunker och att du därmed vänjer dig med det återstående ljudet som effektivt dämpas av andra ljud och dig själv.. befinner man sig i ett helt tyst rum och koncentrerar sig finns ljudet kvar där i bakgrunden.. finurlig den där hjärnan..
Behöver du koncentrera dig för att höra det? Tänk om mitt hade hörts så lite..
 
Last edited:

RICHAARD

Bannad
Gick med
27 Mar 2007
Ort
Stockholm
Hoj
JA-a
Behöver du koncentrera dig för att höra det? Tänk om mitt hade hörts så lite..
jag hör det när ljudnivån sjunker under det normala vilket lämpligtvis är när det vankas godnattkudde.. det är bara att ignorera och tänka på de som har det värre.. tji fick jag för att ha gått på konserter utan ludd i öronen.. ung&dum[tm]..
 

Mirran

Tjolahopp!
Gick med
26 Sep 2004
Ort
I ett ännu gulare hus..
Hoj
Tröttnat..
Ordentligt med "Ligga " , då försvinner det direkt.:)
Funkade det för dig?:rolleyes:

jag hör det när ljudnivån sjunker under det normala vilket lämpligtvis är när det vankas godnattkudde.. det är bara att ignorera och tänka på de som har det värre.. tji fick jag för att ha gått på konserter utan ludd i öronen.. ung&dum[tm]..
Själv hör jag det hela tiden, visst blir det värre när det är helt tyst..Har inte utsatt mig för höga ljud, vad jag minns...
 
Last edited:

Gabor

Guest
Funkade det för dig?:rolleyes:

Själv hör jag det hela tiden, visst blir det värre när det är helt tyst..Har inte utsatt mig för höga ljud, vad jag minns...

Har aldrig tjut i öronen...ledtråd,:D

Visst fan, det är ju förbannadtråden, :mad: :huvet , så nu är det ordning igen.
 

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Ort
Hemma
Hoj
Många
jag hör det när ljudnivån sjunker under det normala vilket lämpligtvis är när det vankas godnattkudde.. det är bara att ignorera och tänka på de som har det värre.. tji fick jag för att ha gått på konserter utan ludd i öronen.. ung&dum[tm]..
Jo, det är ju bara att acceptera det :gnissla

Själv fick man det (tror jag) när jag hjälpte till att kapa sten vid den mogna åldern av runt 12 år..

Men det går ganska bra, får ha tv:n på insomning när man ska sova så.
 

Rockoholic

Återfallsknutte
Gick med
4 Jul 2006
Ort
jorå...
Hoj
Specialized Rockhopper 29er 2011 Bianchi Via Nirone 7 105 2011 BMW F800R 2011
Idag är jag råförbannad därför att något jävla kuknylle har repat min förardörr samt bakskärm... Detta kom ju jävligt lägligt med tanke på att jag bara har haft den nya bilen i 2 veckor... Farbror lisen var lite tveksam när jag visade upp skadan...
 

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Ort
Hemma
Hoj
2-Hjulig
Idag är jag förbannad för att det är så många j-vla fools som bara skriver en massa icke-sporthojsrelaterade inlägg i detta forum. Vissa personer har inte ens någon motorcykel men ska promt använda sajten till allt UTOM mc-relaterade inlägg. FucX-off med er.:mad:

Jag är även förbannad på att det inte finns ett renodlat sporthojsforum utan streetfighters, HD, offroad, crossar, stunt & all annan smörja som inte har med sporthojar att göra. Jag är speciellt trött på street fighters & stunt. Stunteran har varit, nu är det bara tråkigt & ute!!:fakta

Detsamma gäller motorcykeltidningar, jag är förbannad för att det inte finns någon enda Svensk Sporthojstidning som inte ens nämner ordet HD, custom, stunt, street fighters, cross eller enduro.:huvet

Som om detta inte vore nog så är jag nu även förbannad över att jag själv skrivit ett icke-sporthojsrelaterat inlägg.:mad:
 
Last edited:

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Idag är jag förbannad för att det är så många j-vla fools som bara skriver en massa icke-sporthojsrelaterade inlägg i detta forum. Vissa personer har inte ens någon motorcykel men ska promt använda sajten till allt UTOM mc-relaterade inlägg. FucX-off med er.:mad:

Jag är även förbannad på att det inte finns ett renodlat sporthojsforum utan streetfighters, HD, offroad, crossar, stunt & all annan smörja som inte har med sporthojar att göra. Jag är speciellt trött på street fighters & stunt. Stunteran har varit, nu är det bara tråkigt & ute!!:fakta

Detsamma gäller motorcykeltidningar, jag är förbannad för att det inte finns någon enda Svensk Sporthojstidning som inte ens nämner ordet HD, custom, stunt, street fighters, cross eller enduro.:huvet

Som om detta inte vore nog så är jag nu även förbannad över att jag själv skrivit ett icke-sporthojsrelaterat inlägg.:mad:

Shit! Pure ilska. Ta en purex så släpper skiten :splasch
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Jag är förbannad (men mest trött) för att mina brännskador som nyss verkade ha läkt ihop så fint, gått upp igen...
Eller iaf det ena.. Det blödde innan idag, och är öppet igen.. JÄVLA FUCKING SKIT!!!! JAG BLIR SÅ JÄVLA LESS!!!! :huvet :huvet :mad: :mad: :gråta :gråta
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top