Nursey
Utan lem
Nu blir jag fröbannad!
Fnissa och vara glad finns det andra trådar för!
Fröbannad kan man ju bli tur att du inte blev förbannad iallafall
Nu blir jag fröbannad!
Fnissa och vara glad finns det andra trådar för!
Wtf? Skatt på dubbdäck?
Idag har inte varit nån bra dag, retat upp mig själv på massa saker
* Först kan vi ju ta alla jävla idioter till människor som tror på precis allt dom läser.
- Jo, men jag läste det på Aftonbaldets sida. JÄVLA IDIOTER!!!! Hoppas ni dör!
* De under mig på jobbet som beteer sig som om det vore nån form av dagisverksamhet vi bedriver. HATAR folk som ALLTID ska ifrågasätta det chefen säger. Ok om man vore helt okunnig, men när man alltid har rätt borde väl folk (till slut) fatta att de bara ska hålla käften & göra som det blir tillsagda? Ren tur för en kille idag att jag inte har personalansvaret, då hade han fått sparken direkt, no shit!!
* Folk som har så pass bra betalt att de väljer att vara hemma en-två dagar i veckan. Lönen är så pass bra att det inte gör så mycket... Som sagt, tur att jag inte har personalansvaret..
* Inflammation i underarmen som gör att jag inte kan träna som jag vill. Skit!
* Komma hem från jobbet & va skitnödig som fan. Precis när man satt sig ner så ser man att man har slut på papper & måste ner till affären
* Pensionärer... Dessa gamla illaluktande och förbannat söliga människor! Håll er borta från ICA/Konsum osv. Sitt hemma & ät eran kattmat isället.. Ni är en plåga för samhället!
* Vistas Chess Titans på högsta nivån.. Det går fan inte att vinna!!
Som sagt, idag var ingen bra idag. Jag som alltid brukar vara glad och trevlig
Jag är så irriterad av mig idag pga att jag sover Jämt för lite.Men jag vill inte gå å lägga mig heller för då måste jag gå upp igen nästa dag och få sitta i skolan å skriva anteckningar från 8-16. VARFÖR VALDE JAG INTE NÅN PRAKTISK INRIKTNING?!
Men jag vill inte gå å lägga mig heller för då måste jag gå upp igen nästa dag och få sitta i skolan å skriva anteckningar från 8-16.
Japp och det är vi förbannad över oxå.. nån jävla tomte på vägverket tycker att vi ska klara oss lika bra med dessa finmönstrade dubbfria däck. Men faktum är att för att dessa däck ska fungera på riktigt isigt vägunderlag så krävs det att andra bilister kör med dubbade däck för att riva upp isen.
Jag det var nåt jävla förslag eftersom dubbdäcken extra hårt sliter på asfalten.
Det har tydligen nekats tidigare men är det uppe på tapeten igen.
Det skulle i sånna fall vara en typ av försäljningsskatt på däcken.
Skatt på halt väglag är kanske en bra idé också?
* Komma hem från jobbet & va skitnödig som fan. Precis när man satt sig ner så ser man att man har slut på papper & måste ner till affären
När man ser allt skit på tv som israelerna gör så växer bara hatet, fattar inte hur nån kan sympatisera med dom.
Bomba skiten och bygg den största parkeringsplatsen någonsin!
Blir förbannad för att jag inte köpte en 4 hjulsdriven bil på en gång
Var bara blankis i backen, gruset jag slängde ut hjälpte inte mycket.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|