Idag är jag förbannad därför att...

Jernkrok

Elfel....
Gick med
10 Apr 2007
Hoj
Shovelhead -76:a ,CB 400 Four SS -75:a, Rex Villiers Ratbike -53. Fläktkyld DKW boardtrack -34: projekt...
Wtf? Skatt på dubbdäck?

Jag det var nåt jävla förslag eftersom dubbdäcken extra hårt sliter på asfalten.
Det har tydligen nekats tidigare men är det uppe på tapeten igen.

Det skulle i sånna fall vara en typ av försäljningsskatt på däcken.

Skatt på halt väglag är kanske en bra idé också?

Dominator-Rocks

Guest
Helvetes jävla skit!!!!!!!!

Pappret är slut i skrivaren... jag är ensam med kidsen hemma och jag har inte bilen :huvet :huvet :huvet

Inte faan cyklar jag iväg med 2 små kids i det här Förbbande jävla regnet!

GaaaaaaaaaaaaaH

Man blir förbannad :mad:

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4
Idag har inte varit nån bra dag, retat upp mig själv på massa saker :mad:

* Först kan vi ju ta alla jävla idioter till människor som tror på precis allt dom läser.
- Jo, men jag läste det på Aftonbaldets sida. JÄVLA IDIOTER!!!! Hoppas ni dör!

* De under mig på jobbet som beteer sig som om det vore nån form av dagisverksamhet vi bedriver. HATAR folk som ALLTID ska ifrågasätta det chefen säger. Ok om man vore helt okunnig, men när man alltid har rätt borde väl folk (till slut) fatta att de bara ska hålla käften & göra som det blir tillsagda? Ren tur för en kille idag att jag inte har personalansvaret, då hade han fått sparken direkt, no shit!! :machinegu

* Folk som har så pass bra betalt att de väljer att vara hemma en-två dagar i veckan. Lönen är så pass bra att det inte gör så mycket... Som sagt, tur att jag inte har personalansvaret.. :mad:

* Inflammation i underarmen som gör att jag inte kan träna som jag vill. Skit!

* Komma hem från jobbet & va skitnödig som fan. Precis när man satt sig ner så ser man att man har slut på papper & måste ner till affären :mad:

* Pensionärer... Dessa gamla illaluktande och förbannat söliga människor! Håll er borta från ICA/Konsum osv. Sitt hemma & ät eran kattmat isället.. Ni är en plåga för samhället! :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

* Vistas Chess Titans på högsta nivån.. Det går fan inte att vinna!! :mad: :mad:

Som sagt, idag var ingen bra idag. Jag som alltid brukar vara glad och trevlig :D

Dominator-Rocks

Guest
Idag har inte varit nån bra dag, retat upp mig själv på massa saker :mad:

* Först kan vi ju ta alla jävla idioter till människor som tror på precis allt dom läser.
- Jo, men jag läste det på Aftonbaldets sida. JÄVLA IDIOTER!!!! Hoppas ni dör!

* De under mig på jobbet som beteer sig som om det vore nån form av dagisverksamhet vi bedriver. HATAR folk som ALLTID ska ifrågasätta det chefen säger. Ok om man vore helt okunnig, men när man alltid har rätt borde väl folk (till slut) fatta att de bara ska hålla käften & göra som det blir tillsagda? Ren tur för en kille idag att jag inte har personalansvaret, då hade han fått sparken direkt, no shit!! :machinegu

* Folk som har så pass bra betalt att de väljer att vara hemma en-två dagar i veckan. Lönen är så pass bra att det inte gör så mycket... Som sagt, tur att jag inte har personalansvaret.. :mad:

* Inflammation i underarmen som gör att jag inte kan träna som jag vill. Skit!

* Komma hem från jobbet & va skitnödig som fan. Precis när man satt sig ner så ser man att man har slut på papper & måste ner till affären :mad:

* Pensionärer... Dessa gamla illaluktande och förbannat söliga människor! Håll er borta från ICA/Konsum osv. Sitt hemma & ät eran kattmat isället.. Ni är en plåga för samhället! :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

* Vistas Chess Titans på högsta nivån.. Det går fan inte att vinna!! :mad: :mad:

Som sagt, idag var ingen bra idag. Jag som alltid brukar vara glad och trevlig :D

Ha ha Penisonärshatare som man är så drog jag faktiskt på smilbanden lite´!

:mad: :)

sweChrillan

Ny medlem
Gick med
24 Jan 2008
Hoj
01 Yamaha yz 125
Jag är så irriterad av mig idag pga att jag sover Jämt för lite.Men jag vill inte gå å lägga mig heller för då måste jag gå upp igen nästa dag och få sitta i skolan å skriva anteckningar från 8-16. VARFÖR VALDE JAG INTE NÅN PRAKTISK INRIKTNING?!:huvet

Dominator-Rocks

Guest
Jag är så irriterad av mig idag pga att jag sover Jämt för lite.Men jag vill inte gå å lägga mig heller för då måste jag gå upp igen nästa dag och få sitta i skolan å skriva anteckningar från 8-16. VARFÖR VALDE JAG INTE NÅN PRAKTISK INRIKTNING?!:huvet

Skjut läraren.

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
Japp och det är vi förbannad över oxå.. nån jävla tomte på vägverket tycker att vi ska klara oss lika bra med dessa finmönstrade dubbfria däck. Men faktum är att för att dessa däck ska fungera på riktigt isigt vägunderlag så krävs det att andra bilister kör med dubbade däck för att riva upp isen.

Jag det var nåt jävla förslag eftersom dubbdäcken extra hårt sliter på asfalten.
Det har tydligen nekats tidigare men är det uppe på tapeten igen.

Det skulle i sånna fall vara en typ av försäljningsskatt på däcken.

Skatt på halt väglag är kanske en bra idé också?

Nu är jag förbannad bara för det :mad:

Övrigt är jag förbannad på mig själv för jag gör så dåliga val hela tiden :huvet

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Jag hatar alla CPfuckon som sitter i telekundtjänster.
Jag hataaaaar alla företag som har sina jääävla telefonsvarare med alla cpval som ändå leder till en återvändsgränd så att man måste ringa om tillslut.
I dag hatar jag...har inte hatat på länge men fan vad det måste vara motigt ibland...nu fick jag pannknack också!!
Bajsdag!!

Mest hatar jag att jag nog inte kommer ha råd med MC denna säsong :(

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

bwahahaha:rofl nu blev jag glad igen:D
anledningen till att jag var sur nyss (det jag tänkte skriva om från början) är att mina jävla verktyg och byggvaror jävlas med mig...:huvet vinkelslipen borta, slipmaskinen trasig, dremmelns olika små verktyg borta, limmet slut, borrmaskinen uppäten och spacklet förtorkat, bara för att nämna lite...:huvet

fan, nu blev jag ju arg igen!:mad:

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Förbannad på alla jävla mc försäljare som inte ens vill göra affär när man trycker upp stålarna i käften på dom! ARGGGG

Är det nån säljare här på sh som kränger öhlins prylar, vänligen hör av er ;)

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
939 Hypermotard SP + Yamaha R1
Springer på en inbrottstjuv i carport längan. Står med ryggen till när han kutar förbi, och reagerar aningen långsamt så jag hinner ej uppfatta regnr på bilen. Har dock signalement och märke/modell på bilen.

Ser att svinet varit på två bilar minimum med sina långa fingrar. Ringer först stockholmspolisen på vxlnummret, ingen svarar..... (ringer i ett par minuter)

Nehepp, det är inte på liv och död så jag prövar 114 14. Får svar ganska snabbt och börjar beskriva det jag sett.
-Kvinnan svarar, oj men då finns det kanske en chans att en av våra bilar finns i närheten, bäst jag kopplar dej till ledningscentralen (hon tar alltså inte anmälan).
-Javisst säger jag (bra kanske han åker fast för ovanlighetens skull tänker jag).
- Det börjar nu ringa på ledningscentralen, å det ringer, det ringer, ringer, ringer i ca 15 minuter innan jag lägger på.....

Jepp, så fint funkar det när man vill anmäla pågående brott! Man blir rätt förbannad! Det nästan komiska är att jag ca 20 minuter senare hör på radion om att Polisen fått kritik för att det tar för lång tid att komma fram på deras nummer för att ta emot anmälan om brott....

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
När man ser allt skit på tv som israelerna gör så växer bara hatet, fattar inte hur nån kan sympatisera med dom.:mad:

Bomba skiten och bygg den största parkeringsplatsen någonsin!

Dominator-Rocks

Guest
När man ser allt skit på tv som israelerna gör så växer bara hatet, fattar inte hur nån kan sympatisera med dom.:mad:

Bomba skiten och bygg den största parkeringsplatsen någonsin!

Perfekt :tummenupp blir jäla nice å slanga där sen :tummenupp

Ismannen

Vila i frid min vän
Gick med
25 Aug 2004
Hoj
Ktm 400 exc
Blir förbannad för att jag inte köpte en 4 hjulsdriven bil på en gång :huvet

Var bara blankis i backen, gruset jag slängde ut hjälpte inte mycket.

Bifogat

• bilfan.jpg
    bilfan.jpg
    213.9 KB · Visningar: 95

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Blir förbannad för att jag inte köpte en 4 hjulsdriven bil på en gång :huvet

Var bara blankis i backen, gruset jag slängde ut hjälpte inte mycket.

Ser precis ut som Sundsvall & Vin & Sprit på andra sidan.

edit: såg nu att det faktiskt är S-vall. Fast det kanske är Ortviken & inte spriten man ser?

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln