Slappa
Rage closed inside!
Trött på torra människor som aldrig vill hitta på nåt
Förbannad på mig själv för att jag inte slutade dricka i tid igår, i vanlig ordning. Åkte på fest i Köping med tjejen vid 21-tiden, kom hem imorse vid 05.30... Skulle ta det rätt så lugnt, vid 3-tiden stod jag och spelade Guitar hero och drack JD rakt ur flaskan i tron om att man var en äkta rockstjärna.
Imorse (typ vid 13-tiden när jag vaknade...) så inspekterade jag flaskorna som var halvtomma, 1 pava Captain morgan och en pava Jack daniels. Det förklarade min enorma huvudvärk och varför jag var tvungen att sitta ner och pissa då mitt balanssinne inte var fullt fungerande.
Så nu ser jag fram emot en lång och härlig måndag på jobbet med enorm baksmälla
Förbannad för att jag i min drömvärld nånstans trodde att frakten från USA till Sverige skulle gå på max 350 kr plus minus nån hundring.... När fan den går på 1000 spänn!
Mitt slip-on som skulle kostat 2800 cirkus går på 4000 lakan ist... Och jag är ju pank... :gråter
Igår var jag förbannad över vaktjäveln som körde ut mig ur matbutiken då jag skulle handla snask och läskeblask till kvällsfilmen, slutade med att jag glömde läskeblasken. Polarn fick dricka avslagen pommac och jag fick en slatt av sprite :dubbel
:O varför körde han ut dig? :O
Hon det var en hon eller en shehe ser mer ut som en kille än en tjej, kom och påpekade att klockan var 22:00, "japp" sa jag men kunde inte koncentrera mig på lösgodiset då hon stod och höll i bältet bredvid mig.
Nu blir jag fröbannad!Hehe..nu fnissar jag
Twosaint, sönderstressad av en kvinnlig vakt då han köpte lösgodis hehehe.
Jag är så jävla less på alla skatter.
Skatt på bilen, skatt på hojen, skatt för vägar & skatt på bensinen.
Hörde om ett nytt förslag, skatt på dubbdäck.
Va fan.... JAG vill också ha pengar...
Wtf? Skatt på dubbdäck?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar