Vad gäller hyllningarna av Kim Il Sung meddelade Schibbye att ”folkrätten och FN ger alla stater rätten att välja en egen väg”.
Då blev det iofs lite kul och ironiskt att det blev som det blev så du får ett halvt rätt ur ett rent humorperspektiv i detta fall....
Jag jämnställer brottslingar med brottslingar, då ska man ändå beakta att brott mot staten anses allvarligare i alla länder.
Att diskutera pressfrihet med GuW är som att diskutera geografi med någon som tror att jorden är platt.
Förbannad på alla släktingar som envisas med att ge barnen stora skitprylar av plast i julklapp trots att vi undanbett oss det. Trashigt är vad det är. Var ska vi göra av skiten? Det är redan fullt i garderoberna.
E det inte dina ungar oxå? Varför låter du henne köra er enda bil om hon inte vet hur man gör? I grunden är det alltså ditt fel.För att kvinnor inte kan köra bil. Det går helt enkelt inte.
Jag har nyligen skruvat ihop bilen, en äcklig jävla Saab 9-5 dessutom och jag har försökt få min sambo att förstå hur man framför en bil korrekt.
Hon kör trots allt 2-3000mil per år och borde ju kunna det.
Men inte då för ikväll fick hon skjutsa hem mig från mina svärföräldrar då jag inte är helt pigg och ville hem och då påtalade jag att bilen lät lite konstigt på tomgång.
Då kom det ju fram att hon tidigare idag "råkade" köra ut framför en bil på huvudled och för högra framskärmen intryckt och kofångaren fick sig en smäll också. Hennes försvar var att det var en bil framför henne som svängde höger medan hon svängde vänster och den framförvarande bilen måste ha skymt bilen som kom på huvudleden.
Till råga på allt fick jag min andrabil inlöst nu i onsdags och vi har således bara en bil utöver min firmabil som endast är tvåsitsig. Så som att inte 3000:- i vagnskada +1500:- i trafik i självrisk vore nog så måste jag nu dessutom fixa en annan bil under tiden.
Eller så skiter jag i det och så får hon fan klara sig med att gå med två ungar om hon ska någonstans.
God jävla jul på mig
E det inte dina ungar oxå? Varför låter du henne köra er enda bil om hon inte vet hur man gör? I grunden är det alltså ditt fel.
Vad hade du hellre sett att barnen fick i present?
Kan inte komma på så mkt mer än pengar, Brio, kläder o gosedjur.
Men bilarna (och maskinerna) från "viking plast" rockar fett.Ge dom brio kläder pengar och gosedjur, men inte ett ton Fischer Price och annan kinaplast..... Dessutom verkar folk tävla om vem som kan ge den största leksaken. Med två smågrabbar hemma blir det snabbt överfullt.
Blocket here we come.....
E det inte dina ungar oxå? Varför låter du henne köra er enda bil om hon inte vet hur man gör? I grunden är det alltså ditt fel.
Jag kör ju inte bilen ändå...
Klart det är mitt fel, det är alltid mannens fel om tjejen krockar med bilen för då har han slarvat helt enkelt. Så tänker ju flickorna åtminstone...
Jag är för pressfriheten.
Jag är emot folk som bryter mot lagar och gömmer sig hos terrorklassade organisationer.
Det har ingenting med pressfriheten att göra.
Du får nog läsa på vad pressfriheten inbegriper, däri ingår ingen frihet från att följa andra länders lagar.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|