Idag är jag förbannad därför att...

Knoddas

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Nov 2010
Hoj
848
Aldrig mera krogen...
Blev av med jacka, glasögon och batteriet till min telefon igår, min värdighet försvann även den...

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Näe, upplys mig om vad som ingår i deras journalistiska uppdrag, utöver att illegalt ta sig in i andra länder och liera sig med terrorister.

Vem har gett dom det uppdraget förresten, vi kanske ska skicka ner en chefsredaktör som har gett dom det uppdraget och således uppviglat till brotten.

Sen kan det ju vara så att landets regering är ett jävla skämt och så muttat av företagen som exploterar oljan att det är omöjligt att ge en bild av hur läget ser ut utan att tänja på lite regler.

Sen angende vapen så har ju den filmen ogiltigförklarats då det va lite väl klipp och klistra.

Sen kan de väl inte va så svårt att få hem dem påpeka att vi drar in alla bidrag till dem tills dem är hemma så va det löst.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Sen kan det ju vara så att landets regering är ett jävla skämt och så muttat av företagen som exploterar oljan att det är omöjligt att ge en bild av hur läget ser ut utan att tänja på lite regler.

Sen angende vapen så har ju den filmen ogiltigförklarats då det va lite väl klipp och klistra.

Sen kan de väl inte va så svårt att få hem dem påpeka att vi drar in alla bidrag till dem tills dem är hemma så va det löst.

Självklart är landet totalruttet rakt igenom, men man kan inte bryta mot deras lagar ändå.

Följden av det här blir att Sverige inte alls kan kritisera eller bojkotta landet ifråga förän vi har fått hem stollarna.

Dessutom torde dom mjölka oss på ännu mera bidrag nu när dom har trumf på hand.

För vilken politiker törs neka medans det "förhandlas" för att få loss dom.

Låt dom sitta, dom for dit själva, medveten om att dom bröt lagar och riskerade fängelse, då kan vi låta dom ta konsekvenserna av sitt handlande också.

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Hoj
.

Fast det kan inte komma som en nyhet att det är lite riskabelt att besöka illegalt ta sig in i suspekta diktaturer för att träffa terrorister?

Det är ett moget övervägande journalisterna har gjort och nu åkte de fast. Givetvis skall vi göra samma sak för dem som för alla andra svenskar som fängslas utomlands men nu är gränsen för länge sedan passerad...

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
Fast det kan inte komma som en nyhet att det är lite riskabelt att besöka illegalt ta sig in i suspekta diktaturer för att träffa terrorister?

Det är ett moget övervägande journalisterna har gjort och nu åkte de fast. Givetvis skall vi göra samma sak för dem som för alla andra svenskar som fängslas utomlands men nu är gränsen för länge sedan passerad...

självklart är det de.

Jaså vad har vi gjort? låtit aftonhoran bevaka pajasrättegången, vad mer?

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
självklart är det de.

Dom dömdes i dag, det är först nu man kan börja göra något.

Vad vi har gjort för andra och vad vi kommer att göra för dom här är att jobba for en utlämning.
Frågan är bara hur dyrt det kommer att stå oss.

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj

Vad vi har gjort för andra och vad vi kommer att göra för dom här är att jobba for en utlämning.

med andra ord kan vi knappast passerat nån gräns..

Nu e jag förbannad för att jag slösar bort en ledig dag på att älta nått jag inte kan göra ett skit åt med folk jag inte ens känner, definitionen av bortkastad tid?

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
Boende. Att det endast finnes "tillfälliga" lösningar på lägenheter och att resten är rum som uthyres där annonsen är skriven med stavfel och grammatik som finnes hos en 7 åring...

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
självklart är det de.

Vad skulle Bildt gjort?

Dragit in svenska trupper?

Hotat sluta handla etiopiska varor?

Förövrigt anser du att alla "journalister" ska slippa följa andra länders lagar?

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Jag tycker att Etiopien kan behålla journalisterna, så länge som vi inte lämnar ut människor som är dömda for folkmord.

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
Vad skulle Bildt gjort?

Dragit in svenska trupper?

Hotat sluta handla etiopiska varor?

Förövrigt anser du att alla "journalister" ska slippa följa andra länders lagar?

Har inte påstått att vi har kunnat göra nått, menade bara att vi knappast har "passerat gränsen" för vad vi bör göra.

Nu e jag skitgrinig för att jag trodde att jag hade en hyfsad summa pengar kvar efter alla räkningar, sen insåg jag att hälften av räkningarna inte dragits än. :mad:

Bentebent

:moppefucko
Gick med
30 Apr 2011
Hoj
MT-07 -16
En av killarna jag räknade med skulle köra Budapest-Bamako 2013 med mig hoppade precis av för att han är en jävla toffel :mad: och idioten som övertygat honom är dessutom min syster :huvet:finger

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Sverige borde iscensätta en fritagning med våra elittrupper och några av våra hemliga Black Hawks. Det skulle sätta Sverige på kartan!

Last edited:

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
Idag är jag förbannad för att jag fortfarande inte har någon ström.

När all ström är borta i skärgården blir det rätt mörkt. Om det samtidigt blåser satan när man ska åka hem från jobbet får man en och annan överaskning.:skrämd

Om man sen kliver innanför dörren och tar av sig sin dyngblöta jacka märker man att det är en frisk inomhustemperatur när man går omkring i T-shirt :hihi

Bara att kliva ut igen och dra igång elverket.:tummenupp

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...