Idag är jag förbannad därför att...

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Kylen har packat ihop. :mad:

Tur att det är separata kompressorer till kyl och frys. Löjromen i frysen klarar sig. :) (Sparad tills jag får en middagsgäst som har vett att uppskatta den och jag uppskattar.)

Just det jag får den tveksamma förmånen att jobba elvatimmarspass hela jävla veckan också...

Last edited:

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Kollade lite middagar på Groupon.

Hittade nåt kinesiskt, inte mindre än en välrennomerad OCH nyöppnad restaurang.
Fattar inte hur det hänger ihop. Jävla kineser.

Foccan

Som en schäfer....
Gick med
21 Mar 2011
Hoj
R1
Idag är jag förbannad för att inte ett snöspår syns och det är till synes rätt varmt ute(dock kallt i väglaget) men en in i helvetes massa grus tamefan överallt på alla sköna vägar så man ändå inte kan ut och åka hoj i mer än 20 km/h. SKA DET VARA VINTER SKA DET VA PÅ RIKTIGT OCH INTE NÅ JÄVLA FRESTELSEMÅNADER!!!!!

//Signed Foccan

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Kylen har packat ihop. :mad:

Tur att det är separata kompressorer till kyl och frys. Löjromen i frysen klarar sig. :) (Sparad tills jag får en middagsgäst som har vett att uppskatta den och jag uppskattar.)

Just det jag får den tveksamma förmånen att jobba elvatimmarspass hela jävla veckan också...

Tur att du sa det för jag kom precis på att jag glömde köpa löjrom till mina Toast skagen :mad:

Jag är aningens sur för att jag har tappat bort halva min crossutrustning och fick köpa nya prylar idag, så som knäskydd och tröja och byxor skulle jag också köpa men min storlek var slut :(
Snällt av Janne på Italia bike center dock att ge 60% rabatt på prylarna, så ett tips är att åka dit och fynda av det han har kvar då han ska sluta sälja crossgrejer.

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
Kylen har packat ihop. :mad:...

Är det nåt att vara arg över den här årstiden när du har kylskåpstemperatur utanför dörren?

Själv kom jag till min sommarstuga den 23e och några timmar senare gav värmen upp. Fick sova första natten med kupevärmaren bullrande i sovrummet och iskallt i resten av huset. Köpte ett par oljeelement på julafton och fick acceptabel värme i några av rummen men har saknat varmvatten sedan julafton.

Men jag är inte förbannad, det går rätt bra ändå.

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400

SwePace

Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Är det nåt att vara arg över den här årstiden när du har kylskåpstemperatur utanför dörren?

Själv kom jag till min sommarstuga den 23e och några timmar senare gav värmen upp. Fick sova första natten med kupevärmaren bullrande i sovrummet och iskallt i resten av huset. Köpte ett par oljeelement på julafton och fick acceptabel värme i några av rummen men har saknat varmvatten sedan julafton.

Men jag är inte förbannad, det går rätt bra ändå.

Tjae, det är väl mest att medlen på "fonden för utbyte av vitvaror" inte uppnått därför avsedd nivå jag lackar ur på.

På uteplatsen står bärsen och allt som inte fick plats/behövde ligga i vinkylen.

Men jag fick tag i ett kylskåp igår kväll till ett alldeles acceptabelt pris. Begagnat, men ändå...

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Tjae, det är väl mest att medlen på "fonden för utbyte av vitvaror" inte uppnått därför avsedd nivå jag lackar ur på.

På uteplatsen står bärsen och allt som inte fick plats/behövde ligga i vinkylen.

Men jag fick tag i ett kylskåp igår kväll till ett alldeles acceptabelt pris. Begagnat, men ändå...

Min kyl/frys gav upp strax innan jag skulle börja handla julklapparna :huvet

Fem tusen senare har jag IOFS ett nytt modernt tyst och strömsnålt kyl/frys som kommer att spara mig pengar månader framöver.

Men jag behövde inte den utgiften just då.

SwePace

Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Min kyl/frys gav upp strax innan jag skulle börja handla julklapparna :huvet

Fem tusen senare har jag IOFS ett nytt modernt tyst och strömsnålt kyl/frys som kommer att spara mig pengar månader framöver.

Men jag behövde inte den utgiften just då.

Det märkliga är att tre kyl/frys lagt av för mig de senaste tio åren. Alla tre på julafton, plus/minus några dagar.

Anar en konspiration mot mig. Ledd av Elektrolux.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Det märkliga är att tre kyl/frys lagt av för mig de senaste tio åren. Alla tre på julafton, plus/minus några dagar.

Anar en konspiration mot mig. Ledd av Elektrolux.

Du köpte väl något annat märke den här gången?

Jag köpte Bosch

SwePace

Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Du köpte väl något annat märke den här gången?

Jag köpte Bosch

Det var en Bosch som havererade i år. Det begagnade nyförvärvet är Elektrolux, kostade en portion kyckling med caschewnötter på närmaste thaiholk... :)

Idag är jag förbannad för att jag är förkyld sedan i tisdags och inte tränat på över en vecka. Känner mig tjock... :( Var hos en barnfamilj över jul, de där ungarna är ju att jämföra med biologiska stridsmedel.

Vi behöver ingen försvarsmakt, det räcker med dagiset blåsippans snoriga ungar! Skicka dem mot ryssen/motsvarande så kommer fienden ligga med feber och snor, oförmögna att angripa, inom 12 timmar. :tungan

Last edited:

Viktor L

Moderator
Gick med
23 Mar 2009
Hoj
Kawasaki Z1000Mk.II Kawasaki W650 Suzuki GS1000E
Masterchef Australia Säsong 3, avsnitt 32.

En av dom bästa (om inte den bästa) deltagaren som varit med genom alla säsonger får åka hem för en skitgrej.

Vansinnesutbrott på gång.

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Vaknade upp me ett ryck efter en mardröm o kan nu inte somna om, är klarvaken.
Drömde om åskväder, en "springdröm", vart jag än gick i huset så kände jag mig inte säker.., det small o blixtra "överallt"
Killens kommentar va ju även klockren " varför satte du dig inte i bilen"...
:gnissla

Last edited:

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Vaknade upp me ett ryck efter en mardröm o kan nu inte somna om, är klarvaken.
Drömde om åskväder, en "springdröm", vart jag än gick i huset så kände jag mig inte säker.., det small o blixtra "överallt"
Killens kommentar va ju även klockren " varför satte du dig inte i bilen"...
:gnissla

Du kan trösta dig med att det sällan åskar på vintern. Gå och lägg dig du som får. :)

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA