Idag är jag förbannad därför att...

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Kom just in efter att ha plogat snö, förmodligen har det drevat igen om en timme :huvet

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
För att det var svinkallt på hotellrummet. Kunde inte sova. Sen utav en händelse så går jag fram till fönstret och upptäcker att det är drar jävligt kallt. Ser då att gästen före mig, eller den som städat, har öppnat fönstret och inte stängt det ordentligt så det står på glänt. :mad: Nu får jag väl vänta typ 2 timmar innan normal temperatur i rummet har kommit tillbaka så jag kan sova :mad:

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
För att det var svinkallt på hotellrummet. Kunde inte sova. Sen utav en händelse så går jag fram till fönstret och upptäcker att det är drar jävligt kallt. Ser då att gästen före mig, eller den som städat, har öppnat fönstret och inte stängt det ordentligt så det står på glänt. :mad: Nu får jag väl vänta typ 2 timmar innan normal temperatur i rummet har kommit tillbaka så jag kan sova :mad:

Buhuu jag bor på hotell...buhuu. ;)

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Det är alltså ditt fel att det inte snöar. Du har köpt sladdvänlig vinterbil. Damn you.

Nja, det vetefan... Stor och tung och automatväxlad är den, så den är ju inte direkt optimal... Men drivningen sitter i rätt ände, och v6:an skjuter på så pass bra att det lätt släpper på grus och andra lösare underlag om man trampar lite. Att bakdelen sen är jävulskt opålitlig och gärna svänger tillbaka fortare än du hinner säga sås (vilket resulterar i en regelrätt sväng rakt ut i rabatten) ser jag bara som något man får lära sig att kontrollera:D Ser fram emot att se hur det blir med riktigt glatt snö under ostarna, om det bara ville snöa då:mad:

CJ954RR

Awake my soul
Gick med
3 Dec 2003
Hoj
Daytona 675
För att min nya granne tyckte att det bästa för grannsämjan var att flytta in mellan kl 12-03 inatt :mad:

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Inventering på jobbet...
122 tändstift
47 kolvbultslager av en sort
18 av en annan....
42 låsbrickor till trottelnålar.....

Än har jag inte kommit till dom riktigt hemska sakerna som munstycken och kolvringar *suck*

Nåja, det är bara en gång om året...

zappen

Hepp
Gick med
8 Jun 2004
Hoj
2*Yamaha
Inventering på jobbet...
122 tändstift
18 av en annan....

Än har jag inte kommit till dom riktigt hemska sakerna som munstycken och kolvringar *suck*

Gör ording en låda/lådor som ni fyller med gammalt skit som ingen ändå kommer att köpa. Skriv en lista på vad den innehåller och förslut lådan/lådorna. Sen kan ni inventera lådan/lådorna varje år genom att kopiera listan, tills ni tröttat på det och slänger skiten.

Last edited:

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
Kommer hem från gymmet, stannat till på Ica :)brynad) för att handla, kommer "hem" och ska laga mat. Köket är stökigt och desutom upptaget. Men dom äter inte där inne. Utan bara sitter. DET FINNS JU ETT VARDAGSRUM FÖR HELVETE! JAG ÄR HUNGRIG OCH VILL LAGA MAT! :mad:

T509

Spondon rider!!!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Spondonbygge, vikt: 168kg tankad o klar! GSXR 750 -03
Frugan har lyckats med att få 3 parkeringsböter på mindre än en månad, 1600 kr fattigare....

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
TTCN.
Den som designat den skiten är ett djävlens avskum som borde halstras över en sakta eld, skinnflådd och rullad i salt.

Lugn

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Mar 2003
Hoj
S1000RR, KX450SR
Inventering på jobbet...
122 tändstift
18 av en annan....

Sånt sär småplock kan man väl väga istället? När det rör sig om större kvantiteter brukade vi väga ett antal för att få fram en vikt per styck/10/20/whatever. Sedan vägdes hela kartongen och på så vis kunde man enkelt räkna ut hur många skruvar, brickor, muttrar etc som fanns i lager.

Str3 R

Guest
Frugan har lyckats med att få 3 parkeringsböter på mindre än en månad, 1600 kr fattigare....
Du skulle ha gift dig med mig nämligen för då får du inga böter. Fast nu är jag redan gift så nån annan gubbe slipper få böter istället. ;)

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt

Men åtminstone bättre än brorsan krysslåda när den gick på rep.
Två vändor Tyskland->Sverige och tillbaka innan den kom rätt.

Last edited:
Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...