Kom just in efter att ha plogat snö, förmodligen har det drevat igen om en timme
För att det var svinkallt på hotellrummet. Kunde inte sova. Sen utav en händelse så går jag fram till fönstret och upptäcker att det är drar jävligt kallt. Ser då att gästen före mig, eller den som städat, har öppnat fönstret och inte stängt det ordentligt så det står på glänt. Nu får jag väl vänta typ 2 timmar innan normal temperatur i rummet har kommit tillbaka så jag kan sova
Det regnar här.
Här med
Vafan, jag vill också ha snö! Så fort lappmöglet faller ska jag ut och sladda med vinterbilen
Det är alltså ditt fel att det inte snöar. Du har köpt sladdvänlig vinterbil. Damn you.
Buhuu jag bor på hotell...buhuu.
Inventering på jobbet...
122 tändstift
47 kolvbultslager av en sort
18 av en annan....
42 låsbrickor till trottelnålar.....
Än har jag inte kommit till dom riktigt hemska sakerna som munstycken och kolvringar *suck*
Nåja, det är bara en gång om året...
Du kan trösta dig med att det sällan åskar på vintern. Gå och lägg dig du som får.
Inventering på jobbet...
122 tändstift
47 kolvbultslager av en sort
18 av en annan....
42 låsbrickor till trottelnålar.....
Än har jag inte kommit till dom riktigt hemska sakerna som munstycken och kolvringar *suck*
Nåja, det är bara en gång om året...
Du skulle ha gift dig med mig nämligen för då får du inga böter. Fast nu är jag redan gift så nån annan gubbe slipper få böter istället.Frugan har lyckats med att få 3 parkeringsböter på mindre än en månad, 1600 kr fattigare....
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|