Idag är jag förbannad därför att...

Knoddas

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Nov 2010
Hoj
848
Såg att jag hade fått en orderbekräftelse skickad till min mail trots att jag inte har beställt något :über-mad

Ivil

In BP we trust.
Gick med
8 Dec 2005
Hoj
-
Fick inte mina minimorötter när jag åkte igenom Drajven på Donken.
-They screw you at the drive through.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Försökte fixa överhettningsproblemet på PS3:an genom att byta ut thermal paste och isolerande pads etc, kämpar hela dagen med fanskapet, får äntligen ihop den, startar upp, funkar ett par sekunder utan att fläkten går igång på fullt direkt, "woho!" hinner jag precis tänka innan skiten dör och vägrar starta igen. Fullfjädrat YLOD denna gång...:mad: :huvet :gråta :(

Amen vafan... Skruvar sönder skiten, upprepar hela fixproceduren (denna gång i ett försök att fixa ylodet, dvs värmning av chip och bättring av lödpunkter etc), monterar ihop konsolen och provstartar. Återigen startar den och beter siug som normalt, återigen hinner jag tänka "Woho!" och återigen dör den millisekunden efter, återigen med fullfjädrat Ylod... Vafan...:gråta :huvet :mad:

Last edited:

Wwax

Sporthojsnörd
Gick med
8 Jun 2009
Hoj
09 Kawasaki Z1000
Folk som prompt måste proklamera för hela världen varje gång dom tränat/motionerat/varit nyttiga..
Våldsamt bekräftelsebehov när dom varit sååå duktiga.

Kör en lite protest på Fakebook där jag stolt basunerar ut varje gång jag varit och bajsat, "idag var avföringen väldigt hård och fisringen ömmar lite men är stolt över genomförandet".

...Så illa är det väl inte men antar att alla har tråkigt nu när det är vinter så statusrapporter etc blir i samma linje. :)
Alltid kul att ha något att reta sig på. :tummenupp

Last edited:

Edvinsjolund

Ärkemongo
Gick med
9 Jul 2007
Hoj
Ktm 950 Adventure. Apollo 63z -52, Suzuki Dr 600 -87
Inbrott i bilen i Söndags.
Kört utan höger framruta sedan dess, kallt!

sportbike

Guest
In på frukostfiket glider en packad brud i 25-30:årsåldern, pratar HÖGT och flamsar omkull kaffekoppen, frågar dom andra gästerna vad faan dom glor på, och frågar en äldre herre om det är nån som har dött när han sneglar på henne.
Sitter och gapar i en timme, lyfter på arslet och avslutar med en ljudlig rap!

WT FTW !!!! :mad:

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Hoj
Yamaha Majesty 400
In på frukostfiket glider en packad brud i 25-30:årsåldern, pratar HÖGT och flamsar omkull kaffekoppen, frågar dom andra gästerna vad faan dom glor på, och frågar en äldre herre om det är nån som har dött när han sneglar på henne.
Sitter och gapar i en timme, lyfter på arslet och avslutar med en ljudlig rap!

WT FTW !!!! :mad:

Jobbar du på ett fik nu, eller var det en gött lång frukost?

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Säljare som skriver sitt pris "eller högstbjudande", och sen håller benhårt på sitt pris trots att varan legat ute ett tag och inga andra bud kommit in. Sen blir de dessutom sura och korta i tonen när man kommer med prisförslag! "Nej, priset står i annonsen!" Jamen skriv då för fan inte att du accepterar några andra bud om du inte gör det ditt snålkukade helvete!:mad:

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Har jävlats hela dagen, började med att det hade snöat rejält i natt så att jag var tvungen att handskotta igenom plogvallen ut mot vägen (inte för min skull, för grannarna, jag tar mig genom/över utan problem)

Kom på jobbet och upptäcker att min telefonjävel är avstängd av operatören

Lyckas få tag på Halebops kundtjänst på telefon (dom har ingen telefonkundtjänst) så att dom kan starta upp mitt abb igen
Börjar nysta i vad felet är, det visar sig att det beror på en obetald faktura, helt plötsligt har dom börjat skicka fakturorna till min gamla adress (flyttade Augusti 10) det i sin tur beror på att jag helt plötsligt är folkbokförd på min gamla adress igen????

Bestämmer mig för att ta ledigt halvdag och åka hem och fixa saker, kommer hem och infarterna (båda två)
är rejält igenplogade, handskottar upp båda, sätter i motorvärmaren till traktorn.
Går in och ringer runt till folkbokföringen, får veta att jag mycket riktigt är folkbokförd på min gamla adress igen och att alla som tar faktureringsadresser därifrån förmodligen har skickat till fel adress.

Frågar om jag kan komma in till skattekontoret och fixa till det, men då har hon jag ska prataa med gått hem för dagen så det måste vänta tills i morgon :huvet

Går ut och ska starta traktorn och skotta snö istället, batteriet för trött :huvet och ingen laddare hemma.

Handskottar ur båda infarterna igen, ignorerar att det är djupsnö på vägen, medans jag skottar ur den andra infarten ser jag plogbilen åka förbi och lägga igen den första, skottar ur den igen och åker runt för att finna att även den andra har blivit igenplogad igen, skottar den också.

Går in och fortsätter att pyssla med räkningar för att kolla om det är någon fler räkning som inte blev betald förra månaden och inser att det kommer några kravbrev den här månaden :huvet

Ser plogbilen åka förbi och lägga igen infarterna igen, bryr mig inte, grannen får fan också skaffa SUV om han vill ta sig in.

Samvetet kommer ikapp, handskottar båda infarterna igen, grannen kommer hem och jag ber om ursäkt för att det inte är skottat, men han hade tagit sig in IAF (han körde in precis när jag hade skottat)

Det snöar satan ute och ska fortsätta två dygn till

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Citerar mej själv igen. Är ju den tiden på året! :mad:
Idag är jag förbannad för att det är så jävla mycket folk på gymmet efter 5.
Det är fan dags nu att ni nyårslöftestränare återgår till era förslappade chipsätarliv framför tvn så vi åretrunttränare får ha gymmet för oss själva!

Last edited:

TheJo

Ny medlem
Gick med
3 Dec 2006
Hoj
-
Citerar mej själv igen. Är ju den tiden på året! :mad:

Därför man tränar på jobbet. Har max varit på fem personer där samtidigt. :banana

Men ute i löpspåret är det samma sak, 10ggr så mycket folk och helt plötsligt mycket dyrare träningsutrustning. :rolleyes:

Vilket iofs är bara bra för mig. Flera ryggar att springa i kapp, och förbi. :tummenupp

Men även:

bigbootyholygrail.jpg

Som man av någon anledning brukar fastna bakom :rolleyes:
Mjukisbyxor borde förbjudas...

Och för att återgå till ämnet, så är jag förbannad för min förkylning. Jag vill träna!!!... :mad:

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA